Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jako że to mój pierwszy post na tym forum to -Witam Wszystkich. A teraz do rzeczy:

Mam problem z wycinaniem wielu obiektów z jednego dużego( np otwory okienne w ścianie). Pół biedy gdy to jest jeden otwór ale, gdy ich jest kilka na siatce obiektu zaczynają powstawać jakby przekątne które przeszkadzają w czystości siatki. Dodam że wycinam Boleanem. Pewnie rozwiązanie jest błache ale, ja coś źle robię ale proszę o podpowiedz jak to rozwiązać. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Boolean to ostatecznosc. Pokaz co chcesz wymodelowac i napewno jest na to lepszy sposob niz boolean.

Napisano

Mortuus to jest typowy efekt używania boolena, ale jeśli juz musisz go stosować to po pierwsze dobrze aby oba obiekty były np editabled mesh lub editabled poly a nie każdy inny. Dwa potem w editabled poly możesz pousuwać edge które paskudzą siatkę pod warunkiem że się je da usunąć skrót klawiszowy ctrl+bakspace. A teraz najważniejsze ściany z otworami okiennymi czy drzwiowymi możesz stworzyć przy pomocy extrudowanych splajnów i wykorzystaniem opcji boolen w editabled spline

lub poprostu prze atache dwóch lub większej ilości ractagli do siebie i potem wyextrudowanie ich

Edytowane przez skalpel3d

Napisano
Boolean to ostatecznosc. Pokaz co chcesz wymodelowac i napewno jest na to lepszy sposob niz boolean.

 

Dlaczego ostateczność?

Napisano
Dlaczego ostateczność?

 

Mam problem z wycinaniem wielu obiektów z jednego dużego( np otwory okienne w ścianie)

 

Biorąc pod uwagę cel jaki Mortuus chciał osiągnąć używanie boolean nie jest dobrym pomysłem, no chyba ze ściana była zakrzywiona (ale nawet wtedy lepiej to zrobić poly modelling'iem). Jeśli jest to wycinanie otworów na płaszczyźnie to poly albo spline modelling jest o wiele lepszym rozwiązaniem poniewaz nie niszczy siatki i jeśli trzeba wprowadzić zmiany to jest o wiele łatwiej, szczególnie jeśli ściany zostały wymodelowanie przez spline+extrude.

Napisano

Istnieje wiele dróg do uzyskania pożądanego efektu.

 

Nie zgodzę się jednak, że boolean niszczy siatkę, imo boolean to jedno z najlepszych narzędzi do modelingu jakie powstały.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.