Jump to content
  • 0

3DS max + vray - ziarniste światło


adarch

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

jeśli to vRay 1.x to odszumisz to jedynie za pomocą silnika AA (wysokie max w DMC i niski color threshold)

jeśli to vRay 2.x to włącz sub pixel mapping, możesz sprawdzic clamp output, ale też dosampluj światła i materiały.

jeśli to vRay 3.x to zwiększa wartość min shading rate, włącz sub-pixel mapping

 

+ najprawdopodobniejsza przyczyna to kosmiczna intensywność świateł w tych lampach w stosunku do reszty sceny.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Bardzo dzękuję za cenne wskazówki. Nie mam możliwości wrzucić ustawień rendera w tym momencie, ale parametry były dość wysokie. Sub-pixel-mapping mialam wylaczone i co do intensywnosci to mialam baaaardzo duza, bo nie chciala mi sie wogole rozswetlic scena nie wiem czemu, mimo ze mialam vray sun, plane'y w oknach plus bardzo duzo swiatel we wnetrzu ;

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy