tomerk Napisano 18 Styczeń 2017 Napisano 18 Styczeń 2017 Witam. Oto mój najnowsze dzieło, projekt słuchawek inspirowanych niesamowitym stworzeniem jakim jest Łodzik, czyli Nautilus pompilius. Całość modelowana w modo 902 - tradycyjnymi metodami, żadnych tam Mesh Fusion. Renderowane przy użyciu standardowego renderera modo, żaden tam V-ray czy Octane ... Rendery siatek możecie zobaczyć na moim profilu na Behance : http://www.behance.net/tomerk Pozdrawiam. Enjoy the silence....
Anabell Napisano 18 Styczeń 2017 Napisano 18 Styczeń 2017 Wyszło bardzo zacnie! Jednak z renderera modo można coś ładnego wycisnąć. Podzieliłbyś się, jak zrobiłeś nauszniki (czy jak to się nazywa)?
tomerk Napisano 18 Styczeń 2017 Autor Napisano 18 Styczeń 2017 Dzięki Anabell. Tak z silnika modo można wycisnąć naprawdę sporo, ale niestety jest bardzo kapryśny .... i czasem doprowadza mnie do szału ..... NP. wnętrz w nim nie zrobię ... Co do nauszników.... to modelowałem je zupełnie normalnie. Użyłem narzędzia cylinder i odpowiedni go zmodyfikowałem. Co do muszli Łodzika to ściągnąłem sobie zdjęcie przeciętej muszli z netu i obrysowałem ją za pomocą narzędzia Pen w trybie Wall mode - pukasz sobie punkty a modo dokłada poligony po lwej i prwej stronie. I już. Siateczkę na boku też wymodelowałem przy pomocy normalnej geometrii, czyli jedne sześciobok powieliłem przy użyciu narzędzia clone. i tak dalej. Potem scaliłem vertexy a potem użyłem narzędzia bevel do zrobienie wewnęrtrznych małych kłóeczek. I to chyba wszystko ....
Anabell Napisano 18 Styczeń 2017 Napisano 18 Styczeń 2017 Dzięki! A, jak zrobiłeś te nierówności niby skóra/skaj na nausznikach i pałąku? Jakimś narzędziem do sculptu? Bo z tego co widać, to geometria, nie shader.
tomerk Napisano 18 Styczeń 2017 Autor Napisano 18 Styczeń 2017 Dzięki! A, jak zrobiłeś te nierówności niby skóra/skaj na nausznikach i pałąku? Jakimś narzędziem do sculptu? Bo z tego co widać, to geometria, nie shader. Nie ... to shader - materiał skóra :-) po prostu.
Rekomendowane odpowiedzi