tomerk Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 Witam. Oto mój najnowsze dzieło, projekt słuchawek inspirowanych niesamowitym stworzeniem jakim jest Łodzik, czyli Nautilus pompilius. Całość modelowana w modo 902 - tradycyjnymi metodami, żadnych tam Mesh Fusion. Renderowane przy użyciu standardowego renderera modo, żaden tam V-ray czy Octane ... Rendery siatek możecie zobaczyć na moim profilu na Behance : http://www.behance.net/tomerk Pozdrawiam. Enjoy the silence.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anabell Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 Wyszło bardzo zacnie! Jednak z renderera modo można coś ładnego wycisnąć. Podzieliłbyś się, jak zrobiłeś nauszniki (czy jak to się nazywa)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 18 Styczeń 2017 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2017 Dzięki Anabell. Tak z silnika modo można wycisnąć naprawdę sporo, ale niestety jest bardzo kapryśny .... i czasem doprowadza mnie do szału ..... NP. wnętrz w nim nie zrobię ... Co do nauszników.... to modelowałem je zupełnie normalnie. Użyłem narzędzia cylinder i odpowiedni go zmodyfikowałem. Co do muszli Łodzika to ściągnąłem sobie zdjęcie przeciętej muszli z netu i obrysowałem ją za pomocą narzędzia Pen w trybie Wall mode - pukasz sobie punkty a modo dokłada poligony po lwej i prwej stronie. I już. Siateczkę na boku też wymodelowałem przy pomocy normalnej geometrii, czyli jedne sześciobok powieliłem przy użyciu narzędzia clone. i tak dalej. Potem scaliłem vertexy a potem użyłem narzędzia bevel do zrobienie wewnęrtrznych małych kłóeczek. I to chyba wszystko .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anabell Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 Dzięki! A, jak zrobiłeś te nierówności niby skóra/skaj na nausznikach i pałąku? Jakimś narzędziem do sculptu? Bo z tego co widać, to geometria, nie shader. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 18 Styczeń 2017 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2017 Dzięki! A, jak zrobiłeś te nierówności niby skóra/skaj na nausznikach i pałąku? Jakimś narzędziem do sculptu? Bo z tego co widać, to geometria, nie shader. Nie ... to shader - materiał skóra :-) po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anabell Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 Aaaha :) Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi