Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Oto mój najnowsze dzieło, projekt słuchawek inspirowanych niesamowitym stworzeniem jakim jest Łodzik, czyli Nautilus pompilius.

Całość modelowana w modo 902 - tradycyjnymi metodami, żadnych tam Mesh Fusion. Renderowane przy użyciu standardowego renderera modo, żaden tam V-ray czy Octane ...

 

Rendery siatek możecie zobaczyć na moim profilu na Behance : http://www.behance.net/tomerk

Pozdrawiam.

 

Enjoy the silence....

 

4b83dd47574881.587e903f5bebd.jpge20b8247574881.587e903f5ca21.jpgb37f9047574881.587e903f5d122.jpgcc724d47574881.587e903f5ddd3.jpg781e6a47574881.587e903f5e69a.jpg

2d73db47574881.587e903f5edd4.jpg6fb5ba47574881.587e903f5fe87.jpg67e53747574881.587e9187327c1.jpga15ef947574881.587e918732f77.jpg3b506247574881.587e91873367b.jpg337cfa47574881.587e918734d0f.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Anabell.

Tak z silnika modo można wycisnąć naprawdę sporo, ale niestety jest bardzo kapryśny .... i czasem doprowadza mnie do szału ..... NP. wnętrz w nim nie zrobię ...

Co do nauszników.... to modelowałem je zupełnie normalnie. Użyłem narzędzia cylinder i odpowiedni go zmodyfikowałem. Co do muszli Łodzika to ściągnąłem sobie zdjęcie przeciętej muszli z netu i obrysowałem ją za pomocą narzędzia Pen w trybie Wall mode - pukasz sobie punkty a modo dokłada poligony po lwej i prwej stronie. I już.

Siateczkę na boku też wymodelowałem przy pomocy normalnej geometrii, czyli jedne sześciobok powieliłem przy użyciu narzędzia clone. i tak dalej. Potem scaliłem vertexy a potem użyłem narzędzia bevel do zrobienie wewnęrtrznych małych kłóeczek. I to chyba wszystko ....

Napisano

Dzięki! A, jak zrobiłeś te nierówności niby skóra/skaj na nausznikach i pałąku? Jakimś narzędziem do sculptu? Bo z tego co widać, to geometria, nie shader.

Napisano
Dzięki! A, jak zrobiłeś te nierówności niby skóra/skaj na nausznikach i pałąku? Jakimś narzędziem do sculptu? Bo z tego co widać, to geometria, nie shader.

 

Nie ... to shader - materiał skóra :-) po prostu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności