Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Uderzam z pytaniem do specjalistów w tej dziedzinie. Mianowicie korzystamy w pracy z silnika renderującego KeyShot (branża dom i ogród - renderowanie pojedynczych przedmiotów na biały m tle). Od jednego z dostawców otrzymaliśmy bazę ponad 2000 produktów w formacie DXF.

 

Obiekty są doskonałej jakości, ale przy imporcie ich do KeyShota nie ma żadnej możliwości ingerencji w importowany plik - i wczytuje się on po prostu kanciasty (załącznik). A powinien być idealnie zaokrąglony.

 

Moje pytanie (wiem, że temat był przerabiany dla innych programów). Czy zakładając, że format DXF jest plikiem otwartym w który można ingerować ze zwykłego notatnika mam możliwość zmiany ustawienia wyświetlania surfaceów/splinów tak żeby przy imporcie obiekt wyświetlał się prawidłowo?

 

Ze względu na ilość plików odpada odwołanie się po nowe pliki do dostawcy czy edycja ich na innym programie bo po prostu nie mamy innego w pracy.

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Z poważaniem

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Blender chyba importuje dxf. Może tam zrób smootha i wyeksportuj do Kayshota?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności