hampus Napisano 25 Styczeń 2017 Napisano 25 Styczeń 2017 Witam, Uderzam z pytaniem do specjalistów w tej dziedzinie. Mianowicie korzystamy w pracy z silnika renderującego KeyShot (branża dom i ogród - renderowanie pojedynczych przedmiotów na biały m tle). Od jednego z dostawców otrzymaliśmy bazę ponad 2000 produktów w formacie DXF. Obiekty są doskonałej jakości, ale przy imporcie ich do KeyShota nie ma żadnej możliwości ingerencji w importowany plik - i wczytuje się on po prostu kanciasty (załącznik). A powinien być idealnie zaokrąglony. Moje pytanie (wiem, że temat był przerabiany dla innych programów). Czy zakładając, że format DXF jest plikiem otwartym w który można ingerować ze zwykłego notatnika mam możliwość zmiany ustawienia wyświetlania surfaceów/splinów tak żeby przy imporcie obiekt wyświetlał się prawidłowo? Ze względu na ilość plików odpada odwołanie się po nowe pliki do dostawcy czy edycja ich na innym programie bo po prostu nie mamy innego w pracy. Będę wdzięczny za pomoc. Z poważaniem
Ania Napisano 25 Styczeń 2017 Napisano 25 Styczeń 2017 Próbowałeś wyeksportować jakiś prosty obiekt z Keyshota do .dxf, raz ze smoothem raz bez smootha, i sprawdzić gdzie w tekście różnica? Ale nie znam się, nie wiem czy to takie proste. http://images.autodesk.com/adsk/files/autocad_2012_pdf_dxf-reference_enu.pdf tu dokumentacja, szukając słowa "smooth" coś tam znalazło, może coś wykombinujesz.
michalo Napisano 25 Styczeń 2017 Napisano 25 Styczeń 2017 Blender chyba importuje dxf. Może tam zrób smootha i wyeksportuj do Kayshota?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się