heliss Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 (edytowane) Witam, chciałbym wam pokazać moją pracę inżynierską. Zieleń w 100% PS, bo pracuję na laptopie i max by nie uciągnął drzewek :( Co sądzicie o wizkach? Edytowane 26 Styczeń 2017 przez heliss
wujek_kane Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 Ładne, ale na dwóch pierwszych ludki są przezroczyste :)
skalpel3d Napisano 26 Styczeń 2017 Napisano 26 Styczeń 2017 Całkiem całkiem ale mnie bolą materiały nijakie takie :)
heliss Napisano 29 Styczeń 2017 Autor Napisano 29 Styczeń 2017 dzięki za miłe słowa :) Ludzie celowo w 10% przezroczyści, żeby sie bardziej wtopili w tło, ale może masz rację, że rzucają się w oczy Co do materiałów to obiekt jest projektowany na dzielnicy mieszkaniowej, w dodatku w biedniejszej części miasta, więc nie wypadało za bardzo szaleć z elewacjami :)
drakul Napisano 29 Styczeń 2017 Napisano 29 Styczeń 2017 a jak Ty na nie patrzysz to co widzisz,dla mnie słabe. Dobór nieba na 1 i 4 ujęciu bardzo nietrafiony. kadrowanie tez zostawia wiele do życzenia.popracuj na tym jeszcze, zeby bylo na czym oko zawiesić
heliss Napisano 29 Styczeń 2017 Autor Napisano 29 Styczeń 2017 Jakieś rady, co mogę poprawić dobierając kadry?
drakul Napisano 29 Styczeń 2017 Napisano 29 Styczeń 2017 szeroko rozumiana kompozycja, układ obrazka,
skalpel3d Napisano 30 Styczeń 2017 Napisano 30 Styczeń 2017 Materiały nie znaczy ze masz dawać jakieś fantastyczne okładziny tylko u ciebie tynki, drewno wyglądają jak to samo tylko mają inna fakturę kiepsko z glossami i reflection , brak porowatości tynku jakiś bump lub normal by się przydał , drewno powinno mieć jakieś podziały deskowania lub płyty szczególnie że przy wejściu masz płyty z drewniana okładziną na reszcie budynku brak , chodnik wygląda jak by nie miał żadnej tekstury to samo się tyczy krawężnika. Co do ujęć zasadniczo jeśli nie pokazujesz obiektu w prawdziwych warunkach świetlnych zgodnych z jego położeniem geograficznym i usytuowaniem względem kierunków świata to ujęcia robi się ze swatałem z za kamery a nie pod słońce. Architekture znacznie ładniej przedstawia się przy użyciu szerokiego konta i z wysokości 80-120 cm położenia kamery
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się