Dibo Napisano 2 Kwiecień 2003 Napisano 2 Kwiecień 2003 Z góry zaznaczam, że nie obiecuje że dokończe tą bitwe bo mam przygotowania do egzaminu maturalnego. Więc projekt jest następujący: Bedzie to zombi zolnierza, raczej polskiego z II wojny swiatowej. Postac bedzie wychodzic z kawalka ziemi unoszacego sie w powietrzu (takie moje widzi mi sie :)). Pod tym skrawkiem ziemi bedzie mnóstwo korzeni oplatanych w około trumny, zatem korzenie bedą ją \"trzymać\". Zobacze co z tego wyjdzie. Wstępne modelingi już są, ale nawet nie wiem czy projekt wiąże się z tematem bitwy?
Dr. eA Napisano 2 Kwiecień 2003 Napisano 2 Kwiecień 2003 Originally posted by Dibo Wstępne modelingi już są, ale nawet nie wiem czy projekt wiąże się z tematem bitwy? Jezeli osiagniesz to co piszesz no to w 100%
Gotham Napisano 2 Kwiecień 2003 Napisano 2 Kwiecień 2003 Temat jest OK. Ale z zastrzeżeniem. Trumna jak i pnącza mają się łączyć z postacią w spujną rzeźbę (chodzi o kompozycję a nie uwarunkowania), nie mogą stanowić tła.
Pablo Napisano 3 Kwiecień 2003 Napisano 3 Kwiecień 2003 i wszedzie te zoombie...jejq czy chcecie abym mial koszmary?:D...poza tym pomysl dobry...tylko zamiast ttych korzeni dalbym rece trzymajace tego zombie w tej trumnie...tylko nie wiem czy jest to zgodne z regulaminem
Dibo Napisano 19 Kwiecień 2003 Autor Napisano 19 Kwiecień 2003 No dobra. Czas zacząć w koncu cos komentować. Nie miałem czasu nic powrzucac bo mi rachunek za telefon przyszedł :). Po pierwsze...zmiany. Otóz nie bedzie to zolnierz, bo mam juz dosyc tych wojen i nie zamierzam jej tu w zaden sposób propagować. Będzie to \"zwykły\" trup w gajerku (czyt. garnitur :)). To co mnie najbardziej przeraza w horrorach to \"zbliżenie\" fabuły do bliskiej mi rzeczywistości. Tak wiec nie przerazaja mnie wybujałe potworki, smoki itp. Od dziecka miałem lęki na horrorach o Zombi, gdyż wydawało mi się to bardzo realne - martwy człowiek który ożywa. OK, przejdźmy do rzeczy. Twarz która poniżej się znajduje jest pierwszą jaką w życiu zrobiłem , więc bez względu na komentarze jestem z niej bardzo zadowolony. Na razie jest to zwykła twarz ludzka, dopiero później dodam jej troche \"martwych\" detali.
Dibo Napisano 19 Kwiecień 2003 Autor Napisano 19 Kwiecień 2003 Jeszcze dużo trzeba porobić. Nie wiem czy starczy mi czasu - maturka sie zbliza. Oczywiście efekt końcowy nie będzie zdjęciem paszportowym :) tylko bedzie ukazywał postać w pozycji klęczącej tzn wychodzącej z grobu. Plan jest taki: Zombi wychodzi z kawałka ziemi, będzie on wyglądał jakby wyrwany przez koparke (tzn. będzie pod nim wisiało mnóstwo korzeni, kamieni, itp) a u góry trawa i przechylony krzyż i paląca sie jeszcze gromnica, następnie korzenie które są jakby pod tą ziemią bedą trzymały (oplatywały) rozwaloną trumne z której zombi sie wydostał. a wszystko to będzie tworzyło jedną całość tzw \"rzeźbe\". Nie wiem co moge dac za tło? Wiem że będzie to noc, ale nie wiem czy regulamin pozwala, na umieszczenie w tle księżyca, mgły lub gwiazd. Tak właściwie planowałem dodać mgłe od \"dołu\" sceny (podobną do tej którą zrobił Tomek Bagiński w \"Katedrze\")
Dr. eA Napisano 19 Kwiecień 2003 Napisano 19 Kwiecień 2003 No ladne cacko, konkurencja w tej bitwie naprawde wysoka. Co do tla to slyszalem ze moze byc ono bitmapa.
Dibo Napisano 20 Kwiecień 2003 Autor Napisano 20 Kwiecień 2003 Kolejny screen. To kawalek ziemi o który mi chodziło, oczywiście nie dokończony i bez antylaysing (chyba tak sie to pisze :)). O góry bedzie trawa i pare bajerów :). Pierwszy raz używam UVW Unwrap i nie kumam o co chodzi. Na kolejnym renderze widac rozmazania (które zaznaczylem) i nie wiem jak je zlikwidowac unwrapem (tak w ogóle to nie wiem co mam w nim robić). Kolejny screen to edit unwrapa - napewno każdy wie o tym wiecej niz ja, więc jezeli mozliwe to prosilbym o pomoc. Na obrazku widac vertexy (ziemia z góry), i co mam z nimi robić, przesówać do kantów textóry czy co?
Dibo Napisano 20 Kwiecień 2003 Autor Napisano 20 Kwiecień 2003 Kolejny screen. To kawalek ziemi o który mi chodziło, oczywiście nie dokończony i bez antylaysing (chyba tak sie to pisze :)). O góry bedzie trawa i pare bajerów :). Pierwszy raz używam UVW Unwrap i nie kumam o co chodzi. Na kolejnym renderze widac rozmazania (które zaznaczylem) i nie wiem jak je zlikwidowac unwrapem (tak w ogóle to nie wiem co mam w nim robić). Kolejny screen to edit unwrapa - napewno każdy wie o tym wiecej niz ja, więc jezeli mozliwe to prosilbym o pomoc. Na obrazku widac vertexy (ziemia z góry), i co mam z nimi robić, przesówać do kantów textóry czy co?
Andy Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 Z tego co słyszałem to nie może być tła. Ale lepiej poszukaj w regulaminie.
SCORPI Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 jeżeli to jest sam podest to może byc bo podesty są dopuszczalne
Dibo Napisano 22 Kwiecień 2003 Autor Napisano 22 Kwiecień 2003 Najlepiej oglądać w zaciemnionym pokoju (widac wszystkie detale)
Dibo Napisano 22 Kwiecień 2003 Autor Napisano 22 Kwiecień 2003 Najlepiej oglądać w zaciemnionym pokoju (widac wszystkie detale)
SCORPI Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 no trawka śliczna :) ale ta dziórka w środku tio ma takie błe sciągnięcia... popraw to
Dibo Napisano 22 Kwiecień 2003 Autor Napisano 22 Kwiecień 2003 To próbny rendering z skylightem. Skylight troche głupio renderuje Shag hair (włosy są blond :))
Pablo Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 no niezle....naprawde ekstra to wyglad....szybki jestes:] pzodr
Dibo Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Tu krzyz który zamierzam u góry wstawic (bedzie przechylony). Narazie w standardowym oswietleniu
Dibo Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Tutaj w trybie Skylight. Boze jak ja kocham ten render (chociarz wolny)
Dibo Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Tu zombiak w Skylight po rozwiazaniu (dzieki wam) problemu na temat słabego bump w skylight
Dibo Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 A tu zdjecie paszportowe. No dobra to jest żart..[rotfl]
Conq Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 Pięknie się prezentuje. Kojarzy mi się z jednym z tych zombie z filmu Residnt Evil :D
Dr. eA Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 Zebys tylko nie popsul tym ubraniem calej pracy!! Bo reszta mi sie bardzo podoba. No i moze rece jakies malo proporcjonalne.
Pablo Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 no niezle...tylko ta postac wydaje mi sie troche kwadratowa... popraw to pozdr[piwo]
Dibo Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 ... z ubraniami to znaczy textórka? Na obrazku jest z skylightem z slabymi ustawieniami (jestem pionierem w Brazilu wiec dopiero sie ucze). Po za tym zombi wychodzi z grobu i nie jest to reklama proszku do prania wiec chcąc nie chcąc nie udalo mu sie wyjsc z niego nie ubrudząc nowiuśkij koszuli :). W tej chwili renderuje cala scene z gotowo ustawioną postacia i muszę wam przyznać że sam sie zdziwilem efektem (moze dzisiaj zdorze wstawic render). Scena ma 6 slabych źródeł światła, a spodnie maja shader \"velvet\" (czego nie widac na powyzszych obrazach) i wszystko wygląda miodzio. Co do rąk to faktycznie wyszły troche niesymetrycznie, ale kazdy człowiek jest inny, niektórzy to wybryki natury :) - a po za tym nie słyszeliscie że człowiek kurczy sie po śmierci[wow]. A co do \"kwadratowosci\" to co konkretnie? Ogólnie, postać czy ubrania? Bo mi sie wydaje, że ubrania. Spróbuje uzyc relaxa. Jeżeli starczy mi czasu to naprawie te wszystkie bledy, bo za nie cale 2 tygodnie mam mature:( i ucze sie tylko w czasie renderów :)
Dibo Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 ... kwadratowe moze dlatego bo nie zastosowalem antyasialingu - zalezalo mi na czasie
Pablo Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 chodzilo mi o ubrania...poza tym niepodoba mi sie texturka na tej koszuli tzn miedzy barkiem a reka to laczenie...e jest ta linia jakby sie skaldalo z dwoch czesci ta koszula... pozdr
Dibo Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 ... a czy tak nie jest w rzeczywistosci? Przecierz ubrania składaja sie z 3 czesci - tułów, i 2 rekawy (które są doszywane osobno). A z technicznego punktu widzenia w Skylight uzylem słabego kontrastu co za tym idzie powstały wieksze i ciemniejsze cienie pomiedzy zszyciem koszuli z rekawami co faktycznie sprawia wrazenie jakby byly osobie. No cóż winny sie tłumaczy wiec postaram sie naprawic błąd [piwo]
Dibo Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 koszula byla robiona w calosci. Efekt byl zamierzony
Dibo Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 Oto mój finalny render. Niestety nie mam juz czasu na poprawki (a poprawilbym jeszcze textóre ziemi i kilka innych rzeczy), bo za tydzien pisze mature. Dodalem mgle, jednak nie wiem czy jest to zgodne z regulaminem, wiec jezeli jakis jury bedzie odwiedzal ten post to prosilbym o odpowiedz, a wyrenderuje bez jezeli bedzie trzeba
Dibo Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 Oto mój finalny render. Niestety nie mam juz czasu na poprawki (a poprawilbym jeszcze textóre ziemi i kilka innych rzeczy), bo za tydzien pisze mature. Dodalem mgle, jednak nie wiem czy jest to zgodne z regulaminem, wiec jezeli jakis jury bedzie odwiedzal ten post to prosilbym o odpowiedz, a wyrenderuje bez jezeli bedzie trzeba
Dibo Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 hm przez przypadek wstawilem dwa posty
SiD Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Osobiscie uwarzam zes sie nei wysilił i praca jest nie kompletna , ale twój wybówr nie wyglada zle , superowo i zeczywiscie mały skrawek ternu hehe ale sam koles nie wyglada na takiego w którego wkłąda sie duszo pracy i wysiłku , jak dla mnie to sie nie postarałes , Ale dobrze ze wziołes udział w bitwie i skonczyłęs prace to jest najwarzniejsze :D
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Niestety ta koszula wyglada jak korzuch, takie sprawia wrazenie. I ta podstawka moglaby sie zacieniac od dolu, daloby to taki specyficzny klimat. Ale i tak bardzo mi sie podoba:)
Dibo Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 To prawda że może sie nie postarałem, ale jest to pierwsza postac jaką w życiu zrobiłem i musze przyznać że i ja i mój procesor wypocilismy siódme poty. Drugim czynnikiem moze byc niepokój przedmaturalny który nie pozwala mi sie skupic :) W nastepnej bitwie rusze pełną parą i bede się starał omijac stare błędy.
zoltar Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 ja tam uważam że sie postarałeś :D kompozycja dośc ciekawa postać może nie za ciekawa ale jak dla mnie to 4 dostaniesz do dzienniczka :P
grafix Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 hmm no terazczas na slowa ostrej krytyki, masz jeszcze duzo czasu , jesli uwazasz ze projekt jest skonczony to oki ale tak na pierwszym planie mamy niebieski sloiczek a nie postac i uwidocznienie podestu, ktory jest lany nie powiem ale on nie odgrywa duzej roli, bo wszystko powinno i oto chodzi w tej bitwie skierowane na postac, bo ona ma odegrac glowna role a nie mgla czy podest ... to sa moje uwagi co do teksturek to sie bardzo nie przyczepie ale ten zombiad nie wyglada jak zolniez tylko jak pracoholik za malo jest brudu w tej scenie glownie w postaci bardzij poszarpane ubranka by sie przydaly :) :cool: Pozdrawaiam i jesli urazilem to sorki nie mialem tego na celu .. a slowa krytyki to najlepsze co moze byc :) 3maj sie :)
grafix Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 i jeszcze jedno postawa i oswietlenie tutaj popracowac trzebaby bylo bo jesty kiepsko a nie powiem juz ze bardzo kiepsko :) :cool:
Dibo Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Po pierwsze w wcześniejszych postach (na pierwszej stronie) pisałem o zmianach. Wymieniłem tam między innymi to że nie będzie to żołnierz bo mam juz dosyc wojen i nie chce jej w rzaden sposób propagować. Po drugie byłem mocno przygotowany na słowa krytyki i NIE LICZYŁEM NA RZADNE MIEJSCE NA PODIUM, ponieważ grafiką zajmuję się od 9 miesięcy i chciałem siebie sprawdzić i mimo wszystko jestem z siebie zadowolony. Jestem samoukiem (korzystałem tylko z książki \"3D Studio Max 2.x dla każdego\" i z forumowiczów :)). Przyznam że gdybym miał zacząć jeszcze raz od początku zrobiłbym to znacznie lepiej i znacznie szybciej bo wiele sie od tego czasu nowego nauczyłem. Po trzecie. Wątpie żebym coś jeszcze poprawiał bo za dwa dni mam mature a za tydzień ustne i żyję na środkach uspokajających :) Po egzaminach bede miał 5 miechów wolnego. Zamierzam się ostro dokształcić w maxie i w następnej bitwie może nawet liznąć jakieś miejsce na podium :) Po czwarte. Na moim sprzęcie (nie pytajcie jakim bo mi wstyd) nie zdąrzyłbym z renderingiem do końca bitwy :)
felav Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 Jezeli nic juz niechcesz poprawiac to przynjnmniej zmien kamere na cos w okolicach 200-400mm da to wieksze \'scisniecie\' obrazu i taka spojnosc, a przynajmniej powinno w realu..wyeksponuj poprostu w ten sposob pana zombiaka, a potem przeciez mozesz wykadrowac w jakims psp czy shopie.
Eden-3d Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 hmm ciekawa praca .tylko ten koles takis taki dziwny[piwo]
Rekomendowane odpowiedzi