Napisano 27 Luty 20178 l Hej wszystkim :) Swoją przygodę z 3d zaczęłam jakies 2 lata temu na studiach i totalnie się wkręciłam :) Obecnie pracuje nad projektem wieży czarodzieja. Ciekawa jestem waszych opinii. Praca powstaje w 3ds maxie, wstępną formę mam gotową, teraz zabieram się za modelowanie wnętrza no i otoczenie. Edytowane 13 Luty 20187 l przez asiacziku
Napisano 27 Luty 20178 l Cześć! :) Masz jakieś referencje po zobaczeniu których można będzie sobie wyobrazić finalną stylistykę? Trafiłem ostatnio na taki kurs, i stylistyka pasuje mi do tego zamku. https://www.lynda.com/3ds-Max-tutorials/3ds-Max-Stylized-Environment-Animation/503885-2.html Mogłabyś dodać detal w ZBrush.
Napisano 7 Czerwiec 20177 l Autor Hej, po mega długim czasie przychodzę z updatem z teksturami. Trochę to zajęło, bo robiłam kilka rzeczy na raz, ale coś tam jest. Modele roślinek darmowe, ściągnięte z internetu.
Napisano 7 Czerwiec 20177 l Mury mają za duży połysk. Myślę, że wogóle nie powinno tam być tego efektu. Model ma duży potęciał ale materiały leżą.
Napisano 13 Luty 20187 l Autor Hej, po ponad pół roku znalazłam trochę czasu i postanowiłam mojej wieży dać drugie życie :D wywaliłam wszystkie materiały i część modeli otoczenia, właściwie zaczęłam pracę od nowa. Rośliny to darmowe modele z internetu, całość złożona w 3ds max i renderowane v-rayem. Postprodukcja - Photoshop. Oto co wyszło. Edytowane 13 Luty 20187 l przez asiacziku
Napisano 14 Luty 20187 l wyglada bardzo przyzwoicie. Troche korekt swiatla i tekstury (detale) i byłoby ekstra.
Napisano 14 Luty 20187 l Bajecznie, aż chciało by się dotknąć ;) Popraw to o czym wspomina Olaf i będzie bomba.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto