Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No i jak obiecalem wziolem sie za scenica niestety nie w 3 d maxie (bo narazie mi sie nie chce go uczyc. co spowodowane jest brakiem checi i czasu) a w Zmodelerku oto pierwsze screany po okolo 3 godzinkach pracy. Komentarze mile widziane.

Pozdrawiam wszystkich.

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh. Prawde powiedziawszy dla mnie troche jest dziwne zaczynac auto od drzwi (ja przewaznie zaczynam od nadkola lub maski), no ale ty robisz i ty decydujesz :). Keep workin'. Pzdr

Napisano

maska skopana :/

popatrz na fotke którą załączyłeś w pierwszym poście .... na boku przy lusterku powinien byś prawie pionowy kawałek a ty zrobiłeś całkiem inaczej

Napisano

kolejny maly uploadzik screan z wczoraj bo jak narazie to dopiero wlaczylem kompa (na cmentarzyku bylem). A tak na marginesie to zaczolem od przedniego nadkola wiec niewiem dlaczego pisaliscie ze od drzwi? No ale koniec trucia pojazd byl robiony przez okolo 5 godzin (co uwazam za ekspresowe tepo) i posiada 866 poligonow.

Napisano

widze ze bawiles sie boolenem no i troszke w tylnych drzwiach (wneka klamki) widac bledy powstale w skutek wycinania , bedziesz musial tam zredukowac ilosc vertexow no i troche z chamferowac te linie bo sa troche za ostre:). pozatym czekamy na wiecej.

Napisano

wneki klamek wycinales to widac no i wlasnie na krawedziach tych wnek powstaly samotne vertexy ktore ci torche psoja siatke chodzi mi o tylna wenke . usun te samotne ze tak to nazwe vertexy i zrob chamfer na krawedzi i bedzie dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności