Napisano 9 Marzec 20178 l Cześć :) Postanowiłem założyć teczkę 3D i w miarę możliwości i czasu wrzucać tutaj moje modele (organiczne oraz hard surface), liczę na konstruktywną opinie, uwagi, porady, komentarze itp :) Pozdrawiam - - - Połączono posty - - - Praktyka w modelowaniu kobiecej twarzy :) - - - Połączono posty - - - Ork Edytowane 11 Marzec 20178 l przez Zenjubo
Napisano 8 Październik 20177 l Autor Cześć, Dawno nic ne wrzucałem swojego z powodu braku czas.. projekty, praca itp :) Baza dla ubrań i plecaka została wykonana w Marvelous Designer, reszta to Zbrush i troche 3ds MAX. Bez tekstur tylko sculpt.
Napisano 12 Październik 20177 l sporo fajnych skulptow tak w gruncie rzeczy nie ma sie do czego przyczepic, nie wiem jak dlugo siedzisz w 3d ale chyba nie od wczoraj bo przemawiaja za tym umiejestnosci, ktore posiadasz bez watpienia, pozostaje sledzic dalszy rozwoj teczki. Moze jakies cwiczenia z anatomii jako kolejny etap studiowania pewnej gamy problemow.
Napisano 15 Październik 20177 l Autor Cześć, Wrzucam kolejny sculpt który wykonałem w ramach ćwiczeń w wolnym czasie :) PS Dziękuje za komentarz Genitalius :) Co do ćwiczeń z modelowania anatomii to masz racje, na pewno mi się przydadzą :)
Napisano 25 Październik 20177 l Srom na twarzy.. ok. Ale chyba nie zniósł bym tych świdrujących oczków wpatrzonych we mnie ;) Wszystko ładnie pięknie ale mógłbyś choć trochę przełamać symetrię, w podstawowych kształtach. Detal tak nie wpada w oko jak duże formy.
Napisano 26 Październik 20177 l Autor Powiem szczerze że celowo nie "łamałem" geometrii w obu modelach obcych, tak jak to zrobiłem przy orku :) lub przy innych postaciach :) Ale oczywiście masz racje i sam to zawsze powtarzam że bardzo ważne jest przełamanie geometrii przy takich modelach :)
Napisano 26 Sierpień 20195 l no nawet spoko taki baraka z mortala 😄 jedyne co nie pyka i nie pasuje do postaci to ucho 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto