Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam problem iż nie wiem w jaki sposób mogę stworzyć model LOWPOLY nadający się do gry

z tego modelu stworzonego w Zbrushu.

Nie mam pojęcia czy technika retopology przy użyciu Zsphere się tu sprawdzi więc potrzebuje waszej pomocy. Dzięki z góry :)

tutaj zamieszczam zdjęcie:http://imgur.com/a/skM2k

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Taki prosty objekt możesz zrobic przy pomocy topology brush, albo zremesher (najpeirw decimation master) a detale możesz wypalić na mapie.

Napisano
  • Autor

Jeśli wypalę mapy z hipoly na basemeshu to będzie to działać prawidłowo?

model lowpoly -- http://imgur.com/a/3yPxn

 

A i jeszcze jeśli mógłby mi Pan powiedzieć czy te większe zagłębienia również mam mniej więcej zaznaczyć na modelu lowpoly to byłbym wdzięczny.

Napisano

To zależy w ile celujesz. Możesz sprawdzić. Mógłbyś te wgłębienia trochę wymodelować.

 

Możesz też zrobić to przy pomocy decimation mastera.

 

Teraz swój bazowy model zagęść parę razy żeby mieć siatkę podobną do modelu hi poly i użyj projekcji żeby były jednakowe.

 

następnie na najniższym poziemie subdiv zrób mapę UV, eksportuj i sprawdźjak to wygląda.

Napisano
  • Autor

Już wolę tą technikę topology brush.

Tylko jeszcze jedno ostatnie pytanie. W jaki sposób mogę zrobić tym narzędziem cylinder.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności