Napisano 13 Kwiecień 20177 l Witam mam problem iż nie wiem w jaki sposób mogę stworzyć model LOWPOLY nadający się do gry z tego modelu stworzonego w Zbrushu. Nie mam pojęcia czy technika retopology przy użyciu Zsphere się tu sprawdzi więc potrzebuje waszej pomocy. Dzięki z góry :) tutaj zamieszczam zdjęcie:http://imgur.com/a/skM2k
Napisano 14 Kwiecień 20177 l Taki prosty objekt możesz zrobic przy pomocy topology brush, albo zremesher (najpeirw decimation master) a detale możesz wypalić na mapie.
Napisano 14 Kwiecień 20177 l Autor Jeśli wypalę mapy z hipoly na basemeshu to będzie to działać prawidłowo? model lowpoly -- http://imgur.com/a/3yPxn A i jeszcze jeśli mógłby mi Pan powiedzieć czy te większe zagłębienia również mam mniej więcej zaznaczyć na modelu lowpoly to byłbym wdzięczny.
Napisano 14 Kwiecień 20177 l To zależy w ile celujesz. Możesz sprawdzić. Mógłbyś te wgłębienia trochę wymodelować. Możesz też zrobić to przy pomocy decimation mastera. Teraz swój bazowy model zagęść parę razy żeby mieć siatkę podobną do modelu hi poly i użyj projekcji żeby były jednakowe. następnie na najniższym poziemie subdiv zrób mapę UV, eksportuj i sprawdźjak to wygląda.
Napisano 14 Kwiecień 20177 l Autor Już wolę tą technikę topology brush. Tylko jeszcze jedno ostatnie pytanie. W jaki sposób mogę zrobić tym narzędziem cylinder.
Napisano 14 Kwiecień 20177 l Autor http://imgur.com/a/wAuyw Jakoś się udało. Dziękuje :) @Post do zamknięcia czy coś tam.