szef Napisano 13 Kwiecień 2017 Napisano 13 Kwiecień 2017 Witam mam problem iż nie wiem w jaki sposób mogę stworzyć model LOWPOLY nadający się do gry z tego modelu stworzonego w Zbrushu. Nie mam pojęcia czy technika retopology przy użyciu Zsphere się tu sprawdzi więc potrzebuje waszej pomocy. Dzięki z góry :) tutaj zamieszczam zdjęcie:http://imgur.com/a/skM2k
michalo Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 Taki prosty objekt możesz zrobic przy pomocy topology brush, albo zremesher (najpeirw decimation master) a detale możesz wypalić na mapie.
szef Napisano 14 Kwiecień 2017 Autor Napisano 14 Kwiecień 2017 Jeśli wypalę mapy z hipoly na basemeshu to będzie to działać prawidłowo? model lowpoly -- http://imgur.com/a/3yPxn A i jeszcze jeśli mógłby mi Pan powiedzieć czy te większe zagłębienia również mam mniej więcej zaznaczyć na modelu lowpoly to byłbym wdzięczny.
michalo Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 To zależy w ile celujesz. Możesz sprawdzić. Mógłbyś te wgłębienia trochę wymodelować. Możesz też zrobić to przy pomocy decimation mastera. Teraz swój bazowy model zagęść parę razy żeby mieć siatkę podobną do modelu hi poly i użyj projekcji żeby były jednakowe. następnie na najniższym poziemie subdiv zrób mapę UV, eksportuj i sprawdźjak to wygląda.
michalo Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 Zobacz tuaj doby przykłąd https://www.artstation.com/artwork/PGWg8
szef Napisano 14 Kwiecień 2017 Autor Napisano 14 Kwiecień 2017 Już wolę tą technikę topology brush. Tylko jeszcze jedno ostatnie pytanie. W jaki sposób mogę zrobić tym narzędziem cylinder.
szef Napisano 14 Kwiecień 2017 Autor Napisano 14 Kwiecień 2017 http://imgur.com/a/wAuyw Jakoś się udało. Dziękuje :) @Post do zamknięcia czy coś tam.
Rekomendowane odpowiedzi