Skocz do zawartości

Duchy w vieporcie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Czy ktoś miał podobny problem i uporał się z nim ? Obiekty wyrzucone (niektóre) plączą się jeszcze długo w scenie, ale nie w trybie wireframe. Nawet reset sceny nie zawsze pomaga, dopiero restart maxa.

 

_GjcvCqstH1httQ816oPM-g9wPsOI3-vm_IrU9Te9Aq47qGLh4Q3Lpd0Pg0xgiDjEc80MJyw3lK-xhA=w1559-h1292

 

gIpmX4CKsStzUqoj8JIiKECA7-pSNYpJFze69EWwgslQf0vYqy4benWxWjYoiVyKJ6FlRIvkJV99VFw=w1559-h1292

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Nie wyświetlają się te które mają "Show Shaded Material in Viewport"?

 

Jeżeli tak, to mamy ten sam problem, pojawia sie sporadycznie od 2 tygodni w maxie 2017, nie szukałem jeszcze rozwiązania, na razie na szybko zostaje praca w trybie performance, clay lub z opcji Vievs/show materials i viewports/shaded without maps.

 

Edit:

Gdzieś ostatnio czytałem o automatycznej aktualizacji sterowników w windows 10 i to w sumie moze być przyczyną.

Edytowane przez stormwind
Napisano

max 2015, działa w miarę stabilnie ale duchy się rozsiewają i przez przerzucanie modeli między scenami pojawiają się w kolejnych plikach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności