Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Czy ktoś miał podobny problem i uporał się z nim ? Obiekty wyrzucone (niektóre) plączą się jeszcze długo w scenie, ale nie w trybie wireframe. Nawet reset sceny nie zawsze pomaga, dopiero restart maxa.

 

_GjcvCqstH1httQ816oPM-g9wPsOI3-vm_IrU9Te9Aq47qGLh4Q3Lpd0Pg0xgiDjEc80MJyw3lK-xhA=w1559-h1292

 

gIpmX4CKsStzUqoj8JIiKECA7-pSNYpJFze69EWwgslQf0vYqy4benWxWjYoiVyKJ6FlRIvkJV99VFw=w1559-h1292

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wyświetlają się te które mają "Show Shaded Material in Viewport"?

 

Jeżeli tak, to mamy ten sam problem, pojawia sie sporadycznie od 2 tygodni w maxie 2017, nie szukałem jeszcze rozwiązania, na razie na szybko zostaje praca w trybie performance, clay lub z opcji Vievs/show materials i viewports/shaded without maps.

 

Edit:

Gdzieś ostatnio czytałem o automatycznej aktualizacji sterowników w windows 10 i to w sumie moze być przyczyną.

Edytowane przez stormwind

Napisano
  • Autor

Mam windows 7, w trybie clay i wszystkich poza wire też widać

Napisano
  • Autor

max 2015, działa w miarę stabilnie ale duchy się rozsiewają i przez przerzucanie modeli między scenami pojawiają się w kolejnych plikach.

Napisano

czasem się to naprawia przez przełączanie trybów wyświetlania na performance- standard- taki jak używałeś. jakiś bug w 2017 chyba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności