Napisano 27 Kwiecień 20177 l Na scenie mam kilka brył, chciałbym, aby wszystkie miały jednakowo zeskalowane siatki UV. Kiedy sprawdzam np. checkerem, pomimo moich prób zawsze są nie proporcjonalne do siebie, co za tym idzie, tekstura na jednych obiektach jest bardziej szczegółowa niż na innych. Przykład wrzuciłem w załączniku. Nie wiem jak sobie z tym poradzić. Jest jakiś prosty sposób, aby checker na wszystkich bryłach jednakowo się rozchodził?
Napisano 27 Kwiecień 20177 l https://forums.autodesk.com/t5/3ds-max-modeling/uvw-s-multiple-object-uniform-scale/td-p/4382920 "So, under configure in the Unwrap modifier you have to uncheck "Normalize Map" Then once you scale and pack the UV's they will be uniform."
Napisano 27 Kwiecień 20177 l zawsze możesz złączyć obiekty, zrobić automatyczny rescale i rozłączyć obiekty. to powinno zadziałać
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto