notte Napisano 28 Kwiecień 2017 Napisano 28 Kwiecień 2017 Mam już założoną teczkę w WIPach i tam też początkowo zamierzałam wrzucić ten projekt. Niby Wszystkie elementy są skończone ale zostawiam sporo miejsca na podrasowanie:) Najpewniej będzie tak ze wszystkimi modelami które znajdą się w tej teczce ponieważ to jeszcze nie czas by za dzieło otrzymywać gratulacje i fejm z niebios 🙂 Zachęcam do krytyki. A o samym projekcie. Głównie posłużył mi do nauki wypalania i teksturowania, wcześniej zajmowałam się raczej organikom dlatego tym bardziej jestem ciekawa co tutaj przeczytam. Wymodelowane w 3ds max, tekstury w SP2 tam też na szybko wyrenderowane. Finalnie trafi do marmoseta. Pozdro! (concept Andrejs Skuja dla Killzone 3) 1
JohnnieWooker Napisano 28 Kwiecień 2017 Napisano 28 Kwiecień 2017 Nie chcę by to zabrzmiało zbyt surowo bo ogólnie to niezła robota zważywszy na to, że to dopiero począteki ale... Teksturka wygląda generycznie, tak jakby powstała w oparciu głównie o generatory Metal Edge Wear i MG Dirt. Brakuje jej urozmaicenia, przemyślanego rozłożenia brudu, większych i mniejszych rys metalu i odprysków farby. Poza tym tak jak zauważono na polycouncie, kamerka korzystniej wyglądałaby gdyby wierniej oddawała koncept. Można by też trochę geometrii zaoszczędzić na kratce z tyłu, bo nie widać za bardzo tych wypukłości, które jak przypuszczam starałeś się podkreślić.
notte Napisano 28 Kwiecień 2017 Autor Napisano 28 Kwiecień 2017 Lepsza surowa krytyka niż jej brak, chociaż Twojej wcale za surową nie uważam :) Faktycznie wciąż biję się z teksturami, postaram się coś jeszcze z nimi pokombinować. Zastanawiam się czy nie zrobić może klapki w geometrii. No i zauważyłam, że nie dorzuciłam tutaj refki... 1
notte Napisano 14 Maj 2017 Autor Napisano 14 Maj 2017 Hej hej :) Wracam z apdejtem. Zrobiłam tekstury od nowa (no, prócz tych które były całkiem ok). Nie jestem pewna soczewek. Na concepcie moim zdaniem wyglądają zgrabnie, nie chciałabym się ich pozbywać. Jednakże nie jestem pewna czy podołałam przy przenoszeniu ich na model. Pracuję w Painterze i użyłam w tym przypadku mapy emissive. Próbowałam je zrobić bardziej szkliste i brudne ale emissive 'pochłaniał' detal który nanosiłam.. Jakieś podpowiedzi jak wygląda workflow w painterze z takimi świecącymi obiektami? Czy może nie jest źle i zostawić tak jak jest? Pozdro :) 1
notte Napisano 21 Lipiec 2017 Autor Napisano 21 Lipiec 2017 Fragmenty tego projektu były w WIP'ach, a rezultat umieszczam tutaj. Podstawowy mesh wykonany w 3ds Max, następnie sculpt w Zbrush i tekstury w Substance Painter. Model można sobie obejrzeć w Marmosecie u mnie na Artstation, jeśli ktoś ciekaw ofc :) Wiem, że nie jest idealnie, ale myślę że nadszedł czas na kolejne projekty...
olaf Napisano 21 Lipiec 2017 Napisano 21 Lipiec 2017 Wiem, że nie jest idealnie faktycznie troche staro wyglada ;)
notte Napisano 22 Lipiec 2017 Autor Napisano 22 Lipiec 2017 @olaf och nie, miała być jak nowa, gdzie popełniłam błąd? :D @genitalius dzięki! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się