Jump to content

notte

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

notte last won the day on August 31

notte had the most liked content!

Community Reputation

31 Excellent

About notte

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak to wygląda od dołu. Myślę że przy finalnych renderach wezmę render passy do PS.
  2. Czy na poprzednich renderach w widoku 3/4 tez cos Twoim zdaniem nie siedzi z oczami? Nie wiem czy czegoś nie zepsułam przełamując symetrię.
  3. update, wciąż nie mogę się zdecydować w jaki sposób renderować moje prace w ZB. Powyższy render był wykonany z eksperymentalnym shaderem, na poniższym jest zwykły basic. Macie jakies tipy?
  4. Również sądzę że ludzie wyszli tutaj dużo zgrabniej. Urzekła mnie szczególnie pani z ostatniego renderu. Chciałam rzucić komplement odnośnie progresu, ale teraz spostrzegłam że ostatnie posty były z 2012 roku, to jak gratulowanie licealiście że potrafi czytać 😆 (tak czy inaczej gratki;))
  5. Dzięki, widać na które elementy poświęciłam najwięcej uwagi, a na które... mniej ;)
  6. Praca którą rozpoczęłam rok temu i porzuciłam na wiele miesięcy. Ubranie, tekstury, sculpt zamknęłam, natomiast z włosami wciąż walczę. Grozy temu starciu nadaje fakt, że dopiero uczę się Majki i Xgena, wszelkie rady jak skutecznie skopiować 'collection i 'description' są mile widziane. Brwi oraz włosy z tyłu głowy mają dopiero jedną warstwę, broda i wąsy sa nieco bardziej posunięte, ponieważ warstw mają dwie. Concept wykonał genialny Even Amundsen. c&c welcome
  7. @olaf och nie, miała być jak nowa, gdzie popełniłam błąd? :D @genitalius dzięki! :)
  8. Fragmenty tego projektu były w WIP'ach, a rezultat umieszczam tutaj. Podstawowy mesh wykonany w 3ds Max, następnie sculpt w Zbrush i tekstury w Substance Painter. Model można sobie obejrzeć w Marmosecie u mnie na Artstation, jeśli ktoś ciekaw ofc :) Wiem, że nie jest idealnie, ale myślę że nadszedł czas na kolejne projekty...
  9. Faktycznie można się zakochać w nowych narzędziach, też tak mam :D Muszę przerobić webinar który podrzuciłeś. Co do modelu to ma fajną formę, zawsze lubiłam takie opływowe kształty :) Zgrabnie. Tylko ten model z postu wyżej, moim zdaniem, trochę odstaje. Mam na myśli to, że ma dużo więcej detalu niż reszta i po zestawieniu ich dla mnie wygląda jakbybył w innej skali.
  10. Brnę przez retopo. Zrobiłam od nowa elementy które się powtarzają i następnym krokiem jest kopiowanie ich i dopasowywanie do sculptu. Chcę żeby akanty, 'świderki' i reszta elementów były jednym obiektem, tak jak to jest w oryginale. Zamierzam przygotować w ten sposób połowę głowicy (prócz góry), po czym dać symetrię na resztę. Logika podpowiada mi, że nie nigdy nie zobaczymy elementów które się powtarzają. Przy teksturach pewnie okaże się czy to był dobry pomysł. Załączam screeny z paintera z pierwszym lepszym smart materiałem.
  11. Hej! Bardzo fajnie to wygląda :) Zastanawiam się tylko czy koniecznie każdą fałdkę i każdą kreskę koniecznie trzeba wiernie powtórzyć. Mówiłeś, że odbiegłeś od oryginału przy dłoniach, więc pewnie nie. Stąd myślę, że rzeczy które na concepcie wyglądają dziwnie (przynajmniej dla mnie) - czyli fałdy przy paszce czy wycięcie u dołu sukienki może warto potraktować tak by grały przede wszystkim w 3d. Ot luźna myśl. Zechciałbyś pokazać jak wygląda model? Jestem ciekawa jak buduje się postać pod tę technikę. Pozdrawiam! :)
  12. Dziś coś z zupełnie innej beczki. Poprawiam (dla siebie) nieudany art test. Miałam przygotowaną bazę, więc szkoda było mi zostawić, a przynajmniej już mnie nikt nie poprosi o zrobienie na teście kolumny (mam nadzieję!) ;) Jestem w trakcie retopo głowicy, trzon jeśli chodzi o sculpt to wciąż jest wip, w drodze jest również cokół. Pozdro!
  13. Cudne oczy! Nie jestem pewna czy coś zmieniałeś, ale na renderze wygląda jeszcze lepiej :)
  14. Hej, długo nic się tutaj nie działo. W ramach odpoczynku od game artu, wypalania normalek i nauki kolejnych programów, wyrzeźbiłam taką oto panią. Mam problem na którym utknęłam. Nie mogę żadnego portretu 'popchnąć dalej'. Tak dużo słyszałam, że dodawanie porów nie uratuje złego sculptu, że za każdym razem zatrzymuję się mniej więcej w tym miejscu myśląc że powinnam dodać więcej mid detalu. Może to najwyższy czas na jakiś kursik? Może dalej szlifować podstawy? C&C bardzo mile widziane. edit: dorzucam refkę http://www.3dscanstore.com/index.php?route=product/product&path=90_91&product_id=207 jak widać z takiej refki można dużo wyciągnąć :) Nie celuję w super podobieństwo tylko w uchwycenie detalu
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy