Skocz do zawartości

[3ds max 2016] Sposoby na sporo dziur


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam takie dwie płaszczyzny które mają dziesiątki dziur.

Czy taka siatka jest poprawna czy może należy połączyć jeszcze wszystkie vertexy ze sobą... jeżeli tak, to model ten mi wyszedł zbyt "high poly". Czy jest jakiś inny, godny uwagi sposób by zrobić taką "dziurkowaną" powierzchnie mniejszym nakładem polygonów ? kiedyś pamiętam, że widziałem materiał który symuluje siatkę (po renderingu materiał był przeźroczysty między siatką), więc może jest coś takiego dla takich dziur ?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Do czego to ma być? Czemu to ma służyć? Ma to być prosta "ściana" z otworami?

 

Jeśli tak to wyjściowo otwór powinien mieć 8 wierzchołków. Nadając TS ładnie się zaokrągli. Siatka powinna wyglądać inaczej.

Edytowane przez gigant84



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności