Highlander Napisano 26 Czerwiec 2017 Napisano 26 Czerwiec 2017 Witam, mam takie dwie płaszczyzny które mają dziesiątki dziur. Czy taka siatka jest poprawna czy może należy połączyć jeszcze wszystkie vertexy ze sobą... jeżeli tak, to model ten mi wyszedł zbyt "high poly". Czy jest jakiś inny, godny uwagi sposób by zrobić taką "dziurkowaną" powierzchnie mniejszym nakładem polygonów ? kiedyś pamiętam, że widziałem materiał który symuluje siatkę (po renderingu materiał był przeźroczysty między siatką), więc może jest coś takiego dla takich dziur ? Pozdrawiam
gigant84 Napisano 26 Czerwiec 2017 Napisano 26 Czerwiec 2017 (edytowane) Do czego to ma być? Czemu to ma służyć? Ma to być prosta "ściana" z otworami? Jeśli tak to wyjściowo otwór powinien mieć 8 wierzchołków. Nadając TS ładnie się zaokrągli. Siatka powinna wyglądać inaczej. Edytowane 26 Czerwiec 2017 przez gigant84
Kubajaniak Napisano 4 Lipiec 2017 Napisano 4 Lipiec 2017 Do czego chcesz to użyć? Być może wystarczy plane z alpha mapą. Czy to musi mieć grubość?
Rekomendowane odpowiedzi