Napisano 10 Lipiec 20177 l Witam, Wrzucam projekt zrobiony w czasie wolnym- ok 2,5 dniówki roboty w sumie. Chciałem podziałać z forest color ale coś niebardzo to widać. max, vray, ps https://image.ibb.co/gw8NEa/01b.jpg Edytowane 11 Lipiec 20177 l przez mitic
Napisano 18 Lipiec 20177 l Kurcze. Pytowe. W porównaniu z tym co ja robiłem- niebo a ziemia (i napewno nie zajmowało mi to 2,5 dnia). Dużo szczegółów, bardzo ładny, czysty render. Z chęcią zobaczyłbym więcej Twoich prac.
Napisano 21 Sierpień 20177 l Bardzo fajny klimat. Wygląda bardzo realistycznie. Co bym z pewnością poprawiła to zwiększenie subdivs, bo trochę za dużo szumu jest na renderze. Przydałby się delikatny glare ale tylko przy lampach, z pewnością dodało by to efektu i wzmocniło klimat, teraz światła są zbyt ostre. Mapowanie na deskach - teraz jest zbyt powtarzalna tekstura, użyłabym modyfikatora Unwrap UVW, który o wiele lepiej się sprawdza, przy deskach kiedy masz jednolitą teksturę, niż podstawowy UVW Map.
Napisano 22 Sierpień 20177 l Autor dziękuję za komentarze, jak znajdę czas puszczę na wyższych samplach. teraz diffuse nie ma szumu, wychodzi on na kanałach odbić do desek chyba wystarczyła by multitextura żeby je zróżnicować
Napisano 15 Listopad 20177 l Autor zrobiłem próbę coroną.. MEGA długo trwał render- do noise 2,5 %..jakieś 5,5 h (ale nie znam się na coronie, pewnie coś źle robiłem..) i dziwne spotlajty wyszły- takie kopułki..-ktoś coś mi podpowie? https://image.ibb.co/ks4qa6/1.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto