plank Napisano 15 Lipiec 2017 Napisano 15 Lipiec 2017 Witam. Nawet nie wiedziałem jak temat nazwać, bo mam dziwny problem. Do rzeczy - zrobiłem model statku z plane'a na bazie bluprinta, ale chciałbym by do gry którą sobie dłubie był on z desek i taki nie do końca super perfekcyjny, taką stylistykę sobie obrałem :) https://photos.app.goo.gl/tSep8e4DYQhVjvBK2 https://photos.app.goo.gl/Vc1jARgRm2gYhpDt1 Jakoś to idzie ale pomyślałem sobie, że jak popytam to może się dowiem czy jest lepszy sposób niż wciskanie wszędzie boksów. Dopiero się uczę 3ds maxa i nie znam wszystkich funkcji ;/
Maciek Jutrzenka Napisano 15 Lipiec 2017 Napisano 15 Lipiec 2017 deski robisz texturą nie geometrią. - - - Połączono posty - - - po oglądaj duzo tutoriali jak modelować w maxie etc...
plank Napisano 15 Lipiec 2017 Autor Napisano 15 Lipiec 2017 No właśnie nie chcę robić tego teksturą, chcę żeby to trochę wystawało było postrzępione. Jasne mogę dać teksture i zastosować jakąś technikę dającą wypukłości pbr na przykład, ale to mi nie da dziur między deskami itp. Myślałem że może jest jakiś szybki sposób, który pozwoli mi jakoś przyciągać boxy do tego głównego modelu, nie wiem, kombinuje trochę : Znalazłem przykład gry, w której to jest co chcę osiągnąć
tiger250 Napisano 15 Lipiec 2017 Napisano 15 Lipiec 2017 To akurat osiągniesz Floor Generatorem :) https://www.cg-source.com/floorgenerator.php
plank Napisano 16 Lipiec 2017 Autor Napisano 16 Lipiec 2017 To akurat osiągniesz Floor Generatorem :) https://www.cg-source.com/floorgenerator.php I można tam zrobić takie jakie deseczki jak na zdjęciu nie regularne i postrzępione? na tych zdjęciach to wygląda dosyć regularnie, jak panele...
mitic Napisano 16 Lipiec 2017 Napisano 16 Lipiec 2017 postrzępione to debris maker http://www.debrismaker.aarondabelow.com/v1/
Rekomendowane odpowiedzi