Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Odrazy na wstępie przepraszam, ale nie ogarniam języka komputerowego, jak również nie znam się na sprzętach - proszę piszcie do mnie prostym językiem.

Chcę złożyć stację roboczą do renderingu w 3ds max 2018 z silnikiem Vray, w bliskiej przyszłości myślę o tworzeniu animacji w Unreal Engine 4 i pokazywaniu klientom realizacji na HTC vive.

Zależy mi na szybkości renderowania w 3ds maxie oraz możliwości rozbudowania zestawu w przyszłości.

Chyba, że lepiej kupić gotowy komplet dell albo innej marki?

• Zastosowanie: priorytet: renderowanie 3ds max 2018, Vray, Adobe Photoshop, AutoCAD 2018, w przyszłości: (Unreal Engine 4)
  • Maksymalna kwota : 11 000 PLN
  • Ostateczny termin zakupy : 15 września (termin wyznaczyli mi z dotacji UE)
  • Potrzebuję : jednostka + monitor
  • Specjalne wymagania : szybkie renderowanie w 3ds max i stabilna praca, możliwość rozbudowy za 2-3 lata
  • Części z poprzedniego komputera: dysk twardy SSD 250 MB
  • nie przewiduje podkręcania sprzętu ponieważ muszę mieć na niego minimum 2 lata gwarancji - wymagania UE

Budżet do 11.000 BRUTTO

Proszę również o polecenia sklepu internetowego do zakupu proponowanego sprzętu.

Z góry dziękuję użytkownikom za pomoc.

Edytowane przez sheyba23

• Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy w tej cenie nie pokusiłbym się o Threadrippera. Mają być dostępne w sprzedaży od 10 sierpnia chyba, za model 16r/32w damy jakieś 4,5-5 tyś. Pozostałe podzespoły do 4 kapci spokojnie zmieścimy + monitor za 2k i gitara.

Napisano
  • Autor

VANDAM

Jaką najlepiej dobrać płytę główna do tego procka?

a karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6GB GDDR5 wystarczy??

Napisano