Napisano 3 Listopad 200420 l Witam , od pewnego czasu pracuje nad tym droidem w zamierzeniu ma być to coś jak droid z GW:ep1 ( na nim się wzorcuje co zresztą bardzo widać) dojdzie jeszcze karbinek ( blaster ) i plecak ( z antenką :) ) jako osobne obiekty następnie może scena. A narazie potrzebuje pomocy z materiałami ... tzn chciąłbym aby droid był pobrudzony no i miał założone mapy bum, reflect tam gdzie farba będzie przetarta do blachy. Tylko niebardzo wiem jak ugryźdź te materiały (tzn maping i wogóle jak zrobić sobie texturke brudu i pżytarć). zapewne dostane skierowanie do UVW tutów ( kture poprzerabiałem już kilkarazy ale niewiele mi to dało) ale i tak niemoge nic sklecić.. no może ktoś mie tu naprowadzi na jakiś pomysł :)
Napisano 3 Listopad 200420 l Czyżbym był pierwszy? al to dopiero- ale co z tego jak ostatni majom być pirwszymi :] fajny robocik tylko wydłuż mu palce bo jakieś taki przykrótkie i jakomś antenke (tak dla picu :P) a tam gdzie sie tłów kończy to jakoś tak pusto- pare kabelków albo kiego dampera walnąć ale ogólnie i tak lepsze niż ja bym zrobił, możesz mi powiedzieć jak robić te takie połączenia międze kawałkami blachy?
Napisano 3 Listopad 200420 l Autor .. ?? podznacz w jpg o który punkt ci chodzi a napewno powiem co jak zrobione :)
Napisano 3 Listopad 200420 l wyglada dosyc masywnie... pomysl, mialby spore problemy z chodzeniem na takich nogach, on nie moze skrecac ich w osi... hmmm... Z (?) podobnie z ramionami pozdr.
Napisano 3 Listopad 200420 l wyglada dosyc masywnie... pomysl, mialby spore problemy z chodzeniem na takich nogach, on nie moze skrecac ich w osi... hmmm... Z (?) podobnie z ramionami pozdr. ramiona to on może skręcać jak chce przypatrz sie troche ale z nogami się zgodze, jak zaczynałem mojego mecha (też jest w wipie) miałem ten sam problem a to co sie pytałem pchełek o te połaczenia blachy to nalepiej je widać na "klacie" (może znasz jakiegoś tutka co by tam pisało jak takie coś zrobić?)
Napisano 3 Listopad 200420 l no nie wiem, ramionami moze machac w przod i w tyl, w gore i w dol, aLE nie moze nimi kręcic w sensie jak śrubokręt (mam nadzieje ze moj metny tok myslowy ktos rozumie :P)
Napisano 3 Listopad 200420 l Autor wiem wiem :) noo i tak ramoina to się poprawi ( wstawie jakiś siłownik pierscieniowy czy cuś ) ale z nogami to mie zagiełeś .... kierowałem się fotką z modelu filmowego i niepomyślałem o tym odchyleni.... ale coś wymysle... narazie męcze textportera starając się dojść jak tym coś zrobić żeby było dla corela do przyjęcia .. .:0
Napisano 3 Listopad 200420 l Autor ok masz siateczke zwróć uwage na te dwa edge bardzo blisko siebie to one właśnie dają taką krawędz a pozatym to jest zwykłe wgłebienie ( tylke zdięki tym edgom subdiwison surface nie robi mi asakry, spróbuj zrobić box>insert poly bardzooo malutki extrud a potem ciągnieś na głębokość jaką ma mieć rowek :) ) fakt taki model jest BARRDzo ciężki w poly ale lubie ten sposób modelowania :)
Napisano 3 Listopad 200420 l Autor jejku ale ja wale literówki jak szybko pisze ... soryyyy za grame ...
Napisano 4 Listopad 200420 l dzięki za pomoc, wkrótce może to wykożystam w nastempnym modeliku a co do gramy to sie ni przejmuj - grunt to żeby cie zrozumieli :)
Napisano 4 Listopad 200420 l Autor Ok dziś zwątpiłem 3 dzień próbuje zapomocą textportera i corel photo paint zrobić rozsądną texturke + maske zadrapań i jakiegoś bródu . Czy ktoś może mi opisać jak robi i czym robi texturki do takiego modelu?? zwłaszcza mapka bródu mie interesuje. U mnnie to wygląda tak : Select poly>mat ID>uvw map>textporter>photopaint i robie sobie maske dla mteriału blend tylko ta maska jest słaba no i pojawia się problem bo musze dzielić obiekt na kilka "stref" gdzie działa uwv map i robie sobie dla nich oddzielne maski ( dla rożnych material id) ale tu pojawia sie ból bo część jest renderowana poprawnie a część obiektu nie ... helppp plz.. byłbym wdzięczny za jakieś wytłumaczenie jak robicie te mapki... w google szukałem tutków ale zawiele nieznalazłem....
Napisano 5 Listopad 200420 l Texturizerem najlepiej, musisz najnormalniej w świecie ten brud narysować ;)
Napisano 5 Listopad 200420 l jak masz tylko część w uvw to weź zkopjuj materiał i na tym bez brudu czy czego tam wyłącz maske i daj jakiś inny map channel albo wogóle w vertex channel sie pobaw i przy uvw stwóż nie jeden ale kilka zależy ile masz tam tych stref i przy każdym zmień channel obsługowanych mapek, mam nadzieje że to pomoże a robinie tekstur to poprostu narysuj na kompie albo ręcznie i zeskanuj (jeśli masz skaner) potem se to jakoś obrobisz i bedzie gitez, ale nie wiem jak ci to wyjdzie z mapkami bo ty chyba w maxi6 robisz a ja w 5, powodzienia- kończ to szybko pozdr
Napisano 21 Grudzień 200420 l cosik pchełka zapomniałeś o tym wipie można by prosić o małą reaktywację?
Napisano 21 Grudzień 200420 l ludzie!!nie robcie tutaj wykopaliska po co?? jak autor bedzie chcial wrucic do pracy to sam wruci bez waszej pomocy
Napisano 22 Grudzień 200420 l pamietam jak rok temu jeden ziom robil animacje z podobnymi droidami, czemu projekt ucichl? ;/
Napisano 22 Grudzień 200420 l Powinien zdjac trochepracy z modelem. Potem troche recznych poprawek i powinno byc o.k. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto