Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym wam przedstawić moją pierwszą prace. Dopiero dokończona jest tylko część z całości ale za jakieś 2 dni zobaczycie skończoną prace :) Przedstawiam pierszego delfina który już jest prawie skończony.Bardzo prosiłbym o jakąś łaskawość bo nie mam jeszcze doświadczenia w grafie 3d, a ta praca ma za zadanie sprawdzić czy nadaje sie na grafika :)

 

A więc tak:

Model oteksturowany:

delfin%20-%20tex.jpg

Model nieotexturowany:

delfin.jpg

Siatka:

delfin%20-%20siatka.jpg

 

Ps.Prosze mnie nie traktować ostro ;)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

włącz AntiAliasing!

strasznie mocno low-poly ten twój delfinek, dodaj jakies podłoże (choćby białą podłogą i na nim cień) bo teraz to on wisi w mleku...

nie mam pojęcia co to jest (obrazek niżej) ale to chyba błąd w siatce

na razie nie można powiedzieć czy nadajesz się na grafika bo tak naprawdę każdy może nim być (zależy tylko jak dobrym). pracuj dalej a napewno do czegoś dojdziesz :)

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hmmm:P to coś to jest druga płetwa... :P nie wiem czego tego za pierwszym zarem nie zauwarzyłem :) zaraz inną siatke.

 

a ta siateczka to oczywiście przed meshsmoothem jest dlatego taka low-poly. po wygładzeniu ma koło 13500 poly :D

 

Ps.Aha, mógłby mi ktoś powiedzieć jak ustawić aliasing w brazilu? :P

 

EDIT: obrazek z siatekczką i delfinek otext. - podmienione :)

Napisano
  • Autor

oto nowy renderek, dorobiłem kilka elementów i właściwie skończyłem modelować... teraz musze tylko nowe lepsze teksturki dobrać i będzie do FW...

Napisano

chveti ma rację: ostatni renderek strasznie sztucznie wypadł. do kitu jest oświetlenie i cienie (za ostre) a co do materiału na delfinkach to jakiś blady ten niebieski wyszedł i trochę zbyt jednolity (moja babcia ma podobnego delfinka i uwierz mi że ze smugami jaśniejszej farby na grzbiecie wygląda lepiej).

popracuj zanim doasz do FW.

Napisano

1 - hdri

2 - area light

3 - fresnell reflection

4 - nie rób mocno odbijającego podłoża

Napisano

zrób jakieś przejcie między tym niebiesko-fioletowym a chromem i pgrób im troche kinole bo wyglondajom jakby kto je młotkiem potraktował a podłoże narazie zrób ze zwykłego plana bez teksturki bo tak to jak sie wpatrzeć to można by pomyśleć że som w powietrzu, i zmniejsz troche intensywność światła bo wali po oczach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności