Chammer Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 Chciałbym wam przedstawić moją pierwszą prace. Dopiero dokończona jest tylko część z całości ale za jakieś 2 dni zobaczycie skończoną prace :) Przedstawiam pierszego delfina który już jest prawie skończony.Bardzo prosiłbym o jakąś łaskawość bo nie mam jeszcze doświadczenia w grafie 3d, a ta praca ma za zadanie sprawdzić czy nadaje sie na grafika :) A więc tak: Model oteksturowany: Model nieotexturowany: Siatka: Ps.Prosze mnie nie traktować ostro ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 włącz AntiAliasing! strasznie mocno low-poly ten twój delfinek, dodaj jakies podłoże (choćby białą podłogą i na nim cień) bo teraz to on wisi w mleku... nie mam pojęcia co to jest (obrazek niżej) ale to chyba błąd w siatce na razie nie można powiedzieć czy nadajesz się na grafika bo tak naprawdę każdy może nim być (zależy tylko jak dobrym). pracuj dalej a napewno do czegoś dojdziesz :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chammer Napisano 4 Listopad 2004 Autor Share Napisano 4 Listopad 2004 hmmm:P to coś to jest druga płetwa... :P nie wiem czego tego za pierwszym zarem nie zauwarzyłem :) zaraz inną siatke. a ta siateczka to oczywiście przed meshsmoothem jest dlatego taka low-poly. po wygładzeniu ma koło 13500 poly :D Ps.Aha, mógłby mi ktoś powiedzieć jak ustawić aliasing w brazilu? :P EDIT: obrazek z siatekczką i delfinek otext. - podmienione :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 tam jest chyba coś takiego jak min/max samples :). I wpisujesz odpowiednią wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chammer Napisano 5 Listopad 2004 Autor Share Napisano 5 Listopad 2004 oto nowy renderek, dorobiłem kilka elementów i właściwie skończyłem modelować... teraz musze tylko nowe lepsze teksturki dobrać i będzie do FW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 5 Listopad 2004 Share Napisano 5 Listopad 2004 zastanów się przed FW , bo może być nieprzyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Listopad 2004 Share Napisano 5 Listopad 2004 chveti ma rację: ostatni renderek strasznie sztucznie wypadł. do kitu jest oświetlenie i cienie (za ostre) a co do materiału na delfinkach to jakiś blady ten niebieski wyszedł i trochę zbyt jednolity (moja babcia ma podobnego delfinka i uwierz mi że ze smugami jaśniejszej farby na grzbiecie wygląda lepiej). popracuj zanim doasz do FW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 5 Listopad 2004 Share Napisano 5 Listopad 2004 1 - hdri 2 - area light 3 - fresnell reflection 4 - nie rób mocno odbijającego podłoża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufol Napisano 5 Listopad 2004 Share Napisano 5 Listopad 2004 zrób jakieś przejcie między tym niebiesko-fioletowym a chromem i pgrób im troche kinole bo wyglondajom jakby kto je młotkiem potraktował a podłoże narazie zrób ze zwykłego plana bez teksturki bo tak to jak sie wpatrzeć to można by pomyśleć że som w powietrzu, i zmniejsz troche intensywność światła bo wali po oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się