Napisano 4 Listopad 200420 l Chciałbym wam przedstawić moją pierwszą prace. Dopiero dokończona jest tylko część z całości ale za jakieś 2 dni zobaczycie skończoną prace :) Przedstawiam pierszego delfina który już jest prawie skończony.Bardzo prosiłbym o jakąś łaskawość bo nie mam jeszcze doświadczenia w grafie 3d, a ta praca ma za zadanie sprawdzić czy nadaje sie na grafika :) A więc tak: Model oteksturowany: Model nieotexturowany: Siatka: Ps.Prosze mnie nie traktować ostro ;)
Napisano 4 Listopad 200420 l włącz AntiAliasing! strasznie mocno low-poly ten twój delfinek, dodaj jakies podłoże (choćby białą podłogą i na nim cień) bo teraz to on wisi w mleku... nie mam pojęcia co to jest (obrazek niżej) ale to chyba błąd w siatce na razie nie można powiedzieć czy nadajesz się na grafika bo tak naprawdę każdy może nim być (zależy tylko jak dobrym). pracuj dalej a napewno do czegoś dojdziesz :) pozdrawiam
Napisano 4 Listopad 200420 l Autor hmmm:P to coś to jest druga płetwa... :P nie wiem czego tego za pierwszym zarem nie zauwarzyłem :) zaraz inną siatke. a ta siateczka to oczywiście przed meshsmoothem jest dlatego taka low-poly. po wygładzeniu ma koło 13500 poly :D Ps.Aha, mógłby mi ktoś powiedzieć jak ustawić aliasing w brazilu? :P EDIT: obrazek z siatekczką i delfinek otext. - podmienione :)
Napisano 4 Listopad 200420 l tam jest chyba coś takiego jak min/max samples :). I wpisujesz odpowiednią wartość.
Napisano 5 Listopad 200420 l Autor oto nowy renderek, dorobiłem kilka elementów i właściwie skończyłem modelować... teraz musze tylko nowe lepsze teksturki dobrać i będzie do FW...
Napisano 5 Listopad 200420 l chveti ma rację: ostatni renderek strasznie sztucznie wypadł. do kitu jest oświetlenie i cienie (za ostre) a co do materiału na delfinkach to jakiś blady ten niebieski wyszedł i trochę zbyt jednolity (moja babcia ma podobnego delfinka i uwierz mi że ze smugami jaśniejszej farby na grzbiecie wygląda lepiej). popracuj zanim doasz do FW.
Napisano 5 Listopad 200420 l 1 - hdri 2 - area light 3 - fresnell reflection 4 - nie rób mocno odbijającego podłoża
Napisano 5 Listopad 200420 l zrób jakieś przejcie między tym niebiesko-fioletowym a chromem i pgrób im troche kinole bo wyglondajom jakby kto je młotkiem potraktował a podłoże narazie zrób ze zwykłego plana bez teksturki bo tak to jak sie wpatrzeć to można by pomyśleć że som w powietrzu, i zmniejsz troche intensywność światła bo wali po oczach
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto