gonre Napisano 24 Październik 2017 Napisano 24 Październik 2017 Hej, odpaliłem Kickastartera za czwartym podejściem. Najpierw chciałem zrobić szybką akcję i zobaczyć jaki będzie odzew i czy warto się za to brać, ale dostałem feedback, by poprawić prezentację (dzięki Kuba), poźniej by dograć video z działania narzędzia (dzięki Łukasz), potem by poprawić grafikę (Dzkia) .... No i tak z podejścia MVP wyszła dość dobrze zrobiona kampania, a na deser zrobiłem przeportowanie na dwa kolejne programy. Jak bym wiedział ile czasu to zajmie to bym to sobie darował, szczególnie ze nie można odpalić kampani będąc rezydentem Polski. No więc wyemigrowałem, doszlifowałem prototyp i dziś wypuściłem prezentację z Houdiniego i Mayki. Będzie jeszcze jedna animacja i dwie prezentacje z działania ( MAX oraz RF ) Zachęcam do obserowania na http://www.facebook.com/SimBatch (bedą newsy i updatey) oraz do wspierania kampanii: "like share and subscribe" ;] link do kampanii: SimBatch KICKSTARTER animacja promocyjna: [video=youtube_share;pOlUx-eDdaY] Jestem ciekaw Waszych opinii, proszę o konstruktywną krytykę i uwzględnienie tego, że to jest projekt jednoosobowy (na razie). Jak będą osoby chętne do dowiedzenia się jak odpalić Kickstartera z polskiej perspektywy, to się z chęcią tym podzielę.
olaf Napisano 24 Październik 2017 Napisano 24 Październik 2017 Powodzenia. Jeden błąd wyłapałem w tabelce nagród jest 20Eur po lewej ale 25 w opisie.
gonre Napisano 24 Październik 2017 Autor Napisano 24 Październik 2017 Powodzenia. Jeden błąd wyłapałem w tabelce nagród jest 20Eur po lewej ale 25 w opisie. Dzięki, gratuluje spostrzegawczości !
deshu Napisano 24 Październik 2017 Napisano 24 Październik 2017 Taki jest nadal proces twórczy? Robisz N wersji symulacji, supervisor wybiera, i dopieszczasz?
gonre Napisano 24 Październik 2017 Autor Napisano 24 Październik 2017 Taki jest nadal proces twórczy? Robisz N wersji symulacji, supervisor wybiera, i dopieszczasz? Proces twórczy to pojemne pojęcie. To jaki jest proces twórczy to zależy od twórcy, projetku i supervisora. Dla mnie procesem antytwórczym jest wczytywanie keszy do poszczególnych ujęć, ustawianie outputów i ręczne generowanie prewek. ... i własnie to chcę zminimalizować.
Maciek Jutrzenka Napisano 24 Październik 2017 Napisano 24 Październik 2017 źle przedstawiłeś ten program strasznie. zajeło mi niezłą chwilę tzn kilka minut na ogarnięcie co to właściwie robi. :D kibicuje ni niejszym.. też mam podobnego toola ale dużo prostrzego do wywalania wielu wersji tego samego. z multi outputem :D
gonre Napisano 25 Październik 2017 Autor Napisano 25 Październik 2017 źle przedstawiłeś ten program strasznie. "Strasznie" "źle" mi się czyta takie uwagi :D Z jednej strony się cieszę, że dostaje feedback, ale nie mam pojęcia co miałbym zmienić by było dobrze, bo nawet nie wiem o co Ci chodzi. Jakbym nazwał narzędzie OgnistyLis albo Stara Przyprawa, to faktycznie trudno zgadnąć :D Sam tytuł "SimBatch — narzędzie do symulacji VFXowych" najprawdopodobniej odsieje większość osób, ale Ci którzy potencjalnie powinni być tym zainteresowani wiedzą, że to coś może być dla nich i żeby się upewnić potrzebują więcej niż kwadrans by się zdecydować czy im to jest potrzebne. Zrobiłem ogólną 20sekundówkę i dwa filmy techniczne około 5 minut. Na robienie czegoś pośredniego nie mam czasu. Oganiam to wszystko sam i kończą mi się oszczędności. Zrobiłem to najlepiej jak potrafię. Jak masz jakiś pomysł na lepsze zaprezentowanie to proszę podziel się ze mną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się