Skocz do zawartości

Model 3D - Elf


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jak na mój gust na tekstury to jest tutaj stanowczo za wcześnie...

 

Widać że większość poly count spałaszowałeś na główkę- szkoda że skupiłeś się na jej obłości, bo ucina jej to charakterystyczną dla dobrego low poly wyrazistość, poza tym- dziwne proporcje, fatalne usta, podbródek robią swoje... Ogólnie pewnie niepotrzebnie cię męczę, wprawa przyjdzie z czasem, ale takie straszne błędy jak wgłębienie na szyi, brak miednicy, zupełnie źle umiejscowiony łokieć, anoreksja etc. naprawdę mocno dają po oczach....

 

Ale jakby nie było prezentujesz taki poziom że jest sens pisać cokolwiek więc i tak dobrze.

 

Popatrz na niego bardzo krytycznie i posiedź z tydzień jeszcze nad modelem a ci się zwróci w przyszłości.

 

Miłej pracy, pozdrawiam

 

 

PS. Gdzie jego dwa przednie warkocze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotham całkowicie się z Tobą zgadzam. Usta są do bani (porawię). Haahaha a jeśli chodzi o anoreksje to szkoda że nie widziałeś konceptu tego elfa (bida z nędzą) tam to dopiero anoreksja. Poza tym ten model miał być robiony pod RPG-a wię do postaci dochodziły jeszcze zbroje i inne żołnierskie rzeczy (zbroja, nagolenniki, nałokietniki i inne rzeczy któr można kupować za wirtualną kase w RPG-u). Dlatego sama postać miała być szczupła ...tak szczupła ja to tylko możliwe. Jeśli chodzi o przednie warkocze ..tj. długie pejsy ;) to w tej wersji modelu miało tego wogóle nie być... chociaż na koncepcie były...ale zażyczono sobie aby tego nie było. Aha i jest to mój pierwszy model LOWPOLY jaki zrobiłem...także wielkie dzięki za opinie. Jak nic się zgadzam :D

 

Piotrek ..dzięki też myślę że coś z tego będzie ...bo wiem że jest jeszcze wiele rzeczy do naprawy...dlatego zamieściłem to w WIP a nie w zakończonych pracach. Poza tym oprócz teksturki czeka mnie jeszcze rig.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylko chcial zobaczyc siateczke. I mam pewne watpliwosci co do symetrii ramion. Mozesz miec troche wiecej roboty przy riggu.Przy takiej ilosci poly troszke malo detali na ubraniu. na moje jak on ma 4000 to 2800 poszlo na glowe reszta na cialo. Troche kiepskawo. No nic na razie wyglada calkiem nie najgorzej, ale jeszcze sporo pracy Cie czeka.

Best.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ale lubię się z Wami zgadzać... aha wiem, po prostu macie racje. Pooglądałem sobie siatkę dokładnie i wymaga przeróbek. Głowa natychmiastowej otymalizacji a tułów dodania kilku detali. Za bardzo poszedłem na całość w kwestii głowy...sitaka w tym momencie bardziej przypomina HIGH niż LOW POLY. Głowa pochłoniła zdecydowanie za dużo elementów...i teraz długa i ciężka optymalizacja (weldowanie wierzchołków). No trudno jak na początku zrobiło się błąd to teraz trzeba naprawiać.

 

Chciałbym prosić o cierpliwość odnośnie siatki...pokaże niezwłocznie jak tylko ją zoptymalizuje na głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności