Daniel Stanisz Napisano 3 Styczeń 2018 Share Napisano 3 Styczeń 2018 Witam, mam następujący problem, zaczołem renderować w vray 3.6 na karcie graficznej (quadro k6000) korzystam z materiałów vrscans z chaosgroup. Na procesorze wszystko działało jak piwnno. W momęcie renderu na karcie obiekty z nałożonym materiałem vr scans renderują się na czarno. Czy jest gdzieś jakaś opcja która należy włączyć, którą pominołem ? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 3 Styczeń 2018 Share Napisano 3 Styczeń 2018 VrayRT nie wspiera materiałow Vray scans https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/V-Ray+RT+Supported+Features Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniel Stanisz Napisano 3 Styczeń 2018 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2018 a dlaczego w przypadku renderingu na procesorach nie ma tego problemu ? :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 3 Styczeń 2018 Share Napisano 3 Styczeń 2018 Vray Advanced (cpu) i Vray RT (gpu) to tak naprawdę 2 niezależne silniki renderujące. Większość z elementów została napisana z myślą o cpu, część została przepisana, cześć jeszcze nie a niektóre ze względu na różnice w architekturze procesorów są nie do przepisania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniel Stanisz Napisano 3 Styczeń 2018 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2018 Dziekuje za odpowiedz ! to rozumiem, że nie ma opcji renderowania vr scana na kartach jedynie uzywajac procesora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się