Skocz do zawartości

vray 3.6 jak renderować materiały vr scans na GPU


Daniel Stanisz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam następujący problem, zaczołem renderować w vray 3.6 na karcie graficznej (quadro k6000) korzystam z materiałów vrscans z chaosgroup. Na procesorze wszystko działało jak piwnno. W momęcie renderu na karcie obiekty z nałożonym materiałem vr scans renderują się na czarno. Czy jest gdzieś jakaś opcja która należy włączyć, którą pominołem ? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Vray Advanced (cpu) i Vray RT (gpu) to tak naprawdę 2 niezależne silniki renderujące.

Większość z elementów została napisana z myślą o cpu, część została przepisana, cześć jeszcze nie a niektóre ze względu na różnice w architekturze procesorów są nie do przepisania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności