Napisano 3 Styczeń 20187 l Witam, mam następujący problem, zaczołem renderować w vray 3.6 na karcie graficznej (quadro k6000) korzystam z materiałów vrscans z chaosgroup. Na procesorze wszystko działało jak piwnno. W momęcie renderu na karcie obiekty z nałożonym materiałem vr scans renderują się na czarno. Czy jest gdzieś jakaś opcja która należy włączyć, którą pominołem ? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz
Napisano 3 Styczeń 20187 l VrayRT nie wspiera materiałow Vray scans https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/V-Ray+RT+Supported+Features
Napisano 3 Styczeń 20187 l Autor a dlaczego w przypadku renderingu na procesorach nie ma tego problemu ? :) pozdrawiam
Napisano 3 Styczeń 20187 l Vray Advanced (cpu) i Vray RT (gpu) to tak naprawdę 2 niezależne silniki renderujące. Większość z elementów została napisana z myślą o cpu, część została przepisana, cześć jeszcze nie a niektóre ze względu na różnice w architekturze procesorów są nie do przepisania.
Napisano 3 Styczeń 20187 l Autor Dziekuje za odpowiedz ! to rozumiem, że nie ma opcji renderowania vr scana na kartach jedynie uzywajac procesora
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto