Pablo Napisano 3 Maj 2003 Share Napisano 3 Maj 2003 Felav hehe..fajna texturka ( fuuuuuuuj :D )...a powiedz skad ja masz?:] pzodr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gith Napisano 4 Maj 2003 Share Napisano 4 Maj 2003 Tam sa zeby czy mi sie wydaje? [hmmm] :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Share Napisano 4 Maj 2003 Texturka jest chyba z 3dtotala, z sekcji wierd;) A co do zebow to jeszcze ich tam nie ma, beda robione razem z czacha Ma ktos moze jakiekolwiek materialy zwiazane z grafa 3d po niemiecku (historia, zastosowania czy cos w tych klimatach)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 4 Maj 2003 Share Napisano 4 Maj 2003 podobają mis ie textury , szczególna ta poobiadowa hehe z takiej mógby sie skłądac mój kolega z zagrobu hihihihi :P jaka to strona z tymi texturami ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Share Napisano 4 Maj 2003 Mam tu nowa czaszke, a przynajmniej jej czesc, IMHO duzo lepsza od pierwszej. A co do tej stony SiD to sciagnelem ta texturke z www.3dtotal.com, ale taka smakowita byla tylko jedna, a texturka kosci, to przerobiona textura rdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gith Napisano 4 Maj 2003 Share Napisano 4 Maj 2003 Z zabkami to mowilem o tej texturce (takie biale cus:)) A skull\'ka rzeczywiscie fajniusna [spox] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Share Napisano 4 Maj 2003 No po pol-godzinnym zwiedzaniu rottena mam materialy na te zmasakrowane czesci ciala, chociaz z drugiej strony chyba nie zjem kolacji;) bleeee np. http://poetry.rotten.com/jenin/0007/ (na wlasna odpowiedzialnosc) az ciarki przechodza, a jeszcze bede musial to wszystko w photoshopie obrabiac, musze sobie zalatwic duza miske;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 4 Maj 2003 Share Napisano 4 Maj 2003 Smacznego:P .......................(kurde, jeszcze w nocy się to przyśni:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Share Napisano 4 Maj 2003 Polamalem kosci i probowalem troche texturowac... Pol kosci udowej - texturka nie jest jeszcze finalna jutro bede poprawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 4 Maj 2003 Share Napisano 4 Maj 2003 no fajnie...widać, że tekstura jest rozniągnięta ale w filnalnym renderingu, ta kostka będzie dużo bardzie oddalona i nie bedzie widać tego....zadbaj tylko o taką nasycną krwistość a miejscówkę w galerii rotten będziesz miec gwarantowaną:D:D:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Share Napisano 4 Maj 2003 Heh.. Co do tej mapki to nie jest rozciagnieta tylko troche zbytnio mi sie zblurowala w photoshopie, ale jutro i tak robie nowa, dzisiaj juz nie moge...[ziewa][ziewa][ziewa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 5 Maj 2003 Share Napisano 5 Maj 2003 Oooo całkiem niezle ci wychodzi to powoli hehe , brawo :) Tlko tak dalej aaaa zajdziesz na szczyt , w kazdym bądz razie sie ukazesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 5 Maj 2003 Autor Share Napisano 5 Maj 2003 A tu troche poprawione kosci i zabieram sie za czache. przez ta bitwe skopie testy i nigdzie mnie nie przyjma, heh[killer][killer][killer]vzdenerwowany] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Maj 2003 Share Napisano 5 Maj 2003 nooo, kostki wyszły ci spoko i ta krew, naprawdę krwista:D, o to chodzi...ciekawe jak będzie z resztą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 5 Maj 2003 Autor Share Napisano 5 Maj 2003 Dzieki SiD... ta bitwa naprawde mi duzo daje... No i troche haknieta glowa, oczywiscie bede nad nia jeszcze pracowal, a ta krawedz oderwanej skory bedie poraktowana opacity mapą i skropiona krwisto miesnym sosem ;) Zabieram sie za ramie cybernetyzujace... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Maj 2003 Share Napisano 5 Maj 2003 zapowiada się smakowicie:), a co na deser polecasz? :D, hehee..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 5 Maj 2003 Share Napisano 5 Maj 2003 a te kości to prosto z \"mięsnego\" ;) wspaniała teksturka tylko to złamanie jakby z mrożone były... pozdrawiam[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 7 Maj 2003 Autor Share Napisano 7 Maj 2003 Nie jest dobrze... Max mi sie strasznie sypie jezeli kolejna reinstala nic nie da to kiepsko widze ukonczenie pracy w terminie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 7 Maj 2003 Share Napisano 7 Maj 2003 OOooo Cholerka jasna jestem pod wrazeniem , ładnie ci to wszystko wychodzi , mampomysła jak tak juz robisz to mógłbyc kolesiowy do twary po przybijac jakies z 3 dwożdzie hihi ( ja to sadysta jestem ) ale zrobiłby tym wielkie wrazenie , nawet bardzo wielkie , no i oczywiscie jakies szczeguliki na twarz , mógbyś dac wiesz oco mi chodzi , hmm moz ejakies wzody by sie przydały albo rany , blizny nieiwem no cos co bedzie jego twarz wyrózniach hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 7 Maj 2003 Autor Share Napisano 7 Maj 2003 No problem z maxem rozwiazany, to nie byl sam max tylko cos z plikiem, wrocilem do sava sprzed 4 h i bede robil od nowa, a narazie takie pytanko: Robic mu wlosy czy lepszy lysy? sciagnelem sobie shaga ale nie za bardzo umiem sie nim poslugiwac i efekty narazie raczej mizerne. Jest tam moze taka opcja ktora umozliwiala by automatyczne ograniczanie dlugosci wlosa gdy ten przecina jakas plaszczyzne(tak zeby nie przechodzily przez oderwane kawalki skory) i jeszcze jedno, jak zrobic zeby linia laczenia dwoch typow wlosow nie wygladala tak sztucznie? Jutro biore sie za resztki ubrania i wszczepy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 7 Maj 2003 Share Napisano 7 Maj 2003 moim zdaniem lepszy z włosami ale jesli jestes poczatkujacy z shagiem i kiepsko ci to idzie to daj se z tym siana i wez sie za reszte-bo to w koncu ważniejsze:). Ale tak czy siak mozna sprobobac byle by wyrobic sie z reszta...wybor nalezy do ciebie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 8 Maj 2003 Autor Share Napisano 8 Maj 2003 Co do włosów to chyba masz racje, teraz robie ubranko i troche mechanicznych czesci... Co do gwozdzi w twarzy to myslalem o odłamkach w nodze, ale w twarzy tesz fajnie poprobuje ja jakos pokaleczyc, jezeli nie modelujac to texturka Acha i wie moze ktos czym sie robi takie naturalne fałdy na ubranku?? Wieczorem update... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 8 Maj 2003 Autor Share Napisano 8 Maj 2003 No i kolejny render, niejestem z niego zadowolony ale mam nadzieje ze texturki naprawia wiele bledow... Jeszcze w weekend bede konczyl modeling, a potem biore sie za textury... Bardzo ciezko dopracowac teraz przejscia miedzy tkankami bo to wszystko bez meshsmootha ma 56000 polygonow i moj pIII 533 i 128 mb ramu sie nie wyrabia Ta szmate szara jeszcze bede meczyl... Czy ktos wie jakim plugiem dodac te naturalne faldy (jezeli SimClothem to jak?), czy trzeba je recznie modelowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 9 Maj 2003 Share Napisano 9 Maj 2003 heh...no comment...jak zawsze piękne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr. eA Napisano 10 Maj 2003 Share Napisano 10 Maj 2003 Recznie wyjdzie Ci dokladniej a SimClothem szybciej ale podejrzewam ze gorzej. U Adka jest tutorial na temat Sima. Praca naprawde swietna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 10 Maj 2003 Share Napisano 10 Maj 2003 No teraz to wyglada z sensem , podoba mis ie , nie waszne ze wyglada gumowo-plastikowo , jest dobrze , spoko bedzie dobrze , narazie idzie ci superandzko wrecz wypasienie , napewno textura wywali sala te reszte , czekam na model taki jak ty widzisz :D [piwo][piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 10 Maj 2003 Autor Share Napisano 10 Maj 2003 Dzieki za slowa otuchy ;) A tymczasem posrubowany updejt... Dodam mu jeszcze chyba taka matrixowa wtyczke w boku czaszki i taki mały akcencik: A oprocz tego zostala jeszcze mechaniczna dlon i buty, a potem ostro biore sie za textury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 10 Maj 2003 Share Napisano 10 Maj 2003 nieśmiertelniczki...ehehe...sprytne :P a wyrobisz się z tym wszystkim?? Oby tak...:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 13 Maj 2003 Autor Share Napisano 13 Maj 2003 Nie jest dobrze. Coprawda model mam jusz skonczony (jeszcze tylko buty do ktorych naprawde mam jakis antytalent i koncowka ramienia ktore bedzie moja postac cybernetyzowalo) Ale do rzeczy - siedze sobie spokojnie w maxsie robie sobie texporetem podstawy do texturek, wszystko ladnie slicznie wlaczam shopa a tu zonk... Wczytuje sie do polowy i wywala do win\'a Reinstalka (nawet na innym dysku) nic nie pomaga, a format raczej odpada, jezeli latka z numerem 7.01 nic nie pomoze to chyba nici z texturek, albo format [pomocy][killer] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 13 Maj 2003 Share Napisano 13 Maj 2003 hmm....ciekawe, a jaką masz wersje photoshopa, 7.0 zapewne...czy to jest moze jakas wersja z kazzy (taka pozyczoną oczywiście:)), sciagniej(pożycz:D) moze inna wersja.......:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 13 Maj 2003 Autor Share Napisano 13 Maj 2003 Kiepsko to widze, ten Photoshop jepsnal sie na amen, a ja nawet nie mam chwilowo plytki z winem zeby zastosowac formacik. Jutro bede probowal instalowac Trial Paintshopa 7 z jakiej plytki list 2000 ale watpie zeby to poszlo bo plytka jest mocno skacona.... :( Co do innej wersji z kazzy to nie takie proste ta sciagalem na modemiku 15h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 15 Maj 2003 Autor Share Napisano 15 Maj 2003 Chyba jednak nic z tego w paintshopie jakos texturki mi nijakie wychodza, a z tym photoshopem to jez niewiem co jest. Najwyzej bede cos kombinowal w weekend ale po licznych nieudanych probach uruchomienia photoshopa/robienia texturk w paintshopie mam tego wszystkiego dosc... Ale za to zrobilem buty, skonczylem scenerie i troszke okablowalem postac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 15 Maj 2003 Autor Share Napisano 15 Maj 2003 A jednak sie udalo. Wracam do walki i kontynuje texturowanie. Czuje bezsenna noc... Jutro rano pierwsze updaty mam nadzieje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 15 Maj 2003 Share Napisano 15 Maj 2003 no nareszcie...to ja poczekam :P pozdro i miłego dnia życze [piwo]... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 16 Maj 2003 Autor Share Napisano 16 Maj 2003 Tutaj to co zrobilem w nocy. Zdaje sobie sprawe z tego ze prawie nie widac texturek, ale przy koncowej scenie swiatlo bedzie z tej poszarpanej strony, wiec i texturki powinny byc widoczne, a ja nie mam jusz czasu zmieniac oswietlenia... lece do szkoly.. Acha na te flaczki dam chyba czerwone swiatlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 16 Maj 2003 Share Napisano 16 Maj 2003 heh...fajne butki...ale nie powinny byc to jakies bojowy?? :D pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 16 Maj 2003 Autor Share Napisano 16 Maj 2003 Butki i tak nie beda specjalnie widoczne, a jak juz pisalem mam do nich prawdziwy antytalent, wiec olalem sprawe, a z tych kratek i tak bedzie buchala para ktora bedzie czesciowo maskowac nogi i tym samym butki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 16 Maj 2003 Share Napisano 16 Maj 2003 powodzenia i streszczaj się :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 18 Maj 2003 Autor Share Napisano 18 Maj 2003 Qrcze chyba sie z caloscia nie wyrobie... Ale jutro bede jeszcze dzialal... Najwyzej nie wrzuce tej podstawki, jezeli nie zdarze jej otexturowac.. Acha termin jest do 20 włącznie??(tzn do 20.V 23:59) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 21 Maj 2003 Autor Share Napisano 21 Maj 2003 Mam jusz wszystko gotowe lacznie z texturkami tyle ze mi sie wlasinie przed chwila render sypnal a dzisiaj nie mam jusz do tego wszystkiego sily. Jutro obiecuje update kolo 18-19, a pracę na bitwe wysle na maila... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 21 Maj 2003 Share Napisano 21 Maj 2003 Stary najpierw to my tu ja oceniemy hehe , czekam az pokazesz to co masz potem po krytce mozesz to wysylac hehe czekam na to co chcesz nam zaprezentowac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 21 Maj 2003 Autor Share Napisano 21 Maj 2003 Ok to jusz ostatnie rendery, troche pozniej niz planowalem ale dlugo sie to renderowalo w rozdzielce 1500x2000;) Powiedzcie ktora wersja najlepsza i wysylam do saygona..... Jest jescze duzo do poprawy, zdje sobie z tego sprawe, no ale niestety termin to termin (i tak troche przekroczony), mam niby czas do jutra ale za duzo rzeczy odlozonych na polke \'po 20tym\' zeby wracac do tego, po drugie koncowka edycji byla koszmarem ze wzgledu na moj sprzet :( Gdybym robil wszystko jeszcze raz niektore zeczy inaczej bym rozwiaza i rozplanowal, mimo wszystko bardzo duzo sie nauczylem i dobrze sie bawilem, a to chyba najwazniejsze.... Dzieki wszystkim za komentarze, uwagi i slowa otuchy;) Jak na pierwsza postac w maxsie, pierwszy wpełni skonczony i otexturowany model i tak jest niezle.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 21 Maj 2003 Autor Share Napisano 21 Maj 2003 Ktory wysylac? Plizz pomozcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 21 Maj 2003 Share Napisano 21 Maj 2003 moze srodkowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 21 Maj 2003 Autor Share Napisano 21 Maj 2003 No i najnowsze rendery takie jak wysylam. Zostalem jesdnak przy tym standartowym, a z noisem dalem to nokowizorowe. A tu opisy Its soothing about year 2100. Machines took control over the world, small groups of rebels tried to fight with them but had no chance for victory. Few moth ago small hope appears new energetic weapon able to destroy enemy. But there was one catch, it worked only on non-organic robots. Machines quickly started large scale production of cyborgs. Small factories of living death soldiers have been located everywhere. Machines transport there dead bodies of rebel soldiers, and bring them back to life. Created in pain and blood cyborgs are extremely dangerous. For few moth there will be no human race on this world I wanted to create that cyborg. I decide that Ill first create skeleton, than digestive system, muscles and skin. When all body was ready I deform it and add all those cybernetic things I used something about 50 diffuse, bump maps, only one was photo (colored) I also used few free textures from 3dtotal.com My PC: PIII 533 128 Mb ram Riva TNT 32Mb Ultra Used soft: 3dsmax 4 Photoshop 7.0 Poly count: Without mesh smooth: 80 649 With mash smooth: 201 448 Około roku 2100. Maszyny przejęły kontrole nad światem, małe grupy rebeliantów próbowały walczyć, ale nie miały żadnych szans na zwycięstwo. Kilka miesięcy temu pojawiła się szansa - nowa bron zdolna zniszczyć wroga. Był tylko jeden haczyk, działała tylko na nieorganiczne roboty. Maszyny szybko rozpoczęły produkcję cyborgów na ogromną skalę. Małe fabryki ożywionych żołnierzy powstały wszędzie. Maszyny transportowały ciała zabitych rebeliantów i przywracały do życia. Stworzone w bólu i krwi cyborgi są bardzo niebezpieczne i wytrzymałe... Za kilka miesięcy nie będzie już rasy ludzkiej na Ziemi... Chciałem stworzyć takiego cyborga. Zdecydowałem, że najpierw zrobię szkielet, układ trawienny, mięśnie i skórę. Gdy już całe ciało było gotowe zdeformowałem je i dodałem cybernetyczne dodatki.... Użyłem około 50 diffuse i bump map, tylko jedna była zdjęciem (trochę podkolorowanym). Użyłem tez kilku darmowych teksturek z 3dtotala Mój PC: PIII 533 128 Mb ram Riva TNT 32Mb Ultra Programy 3dsmax 4 Photoshop 7.0 Poly count: Bez meshsmootha: 80 649 Z meshsmoothem: 201 448 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leander Napisano 21 Maj 2003 Share Napisano 21 Maj 2003 Super praca. Jedna z ciekawszych. A przynajmniej najbogatszych. Jest na czym oko zawiesić przez dłuższy czas. Jedyne do czego bym się przyczepił to strzępki ubrania na torsie; troche zbyt \"płaskie\". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 12 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2003 Creativity: 4.3 Modeling (Sculpture): 3.7 Texturing/Lighting: 3.1 Composition: 3.4 Overall: 4.3 Dzięki czemu osiągnąłeś miejsce numer: 25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi