Pablo Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 Felav hehe..fajna texturka ( fuuuuuuuj :D )...a powiedz skad ja masz?:] pzodr
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Texturka jest chyba z 3dtotala, z sekcji wierd;) A co do zebow to jeszcze ich tam nie ma, beda robione razem z czacha Ma ktos moze jakiekolwiek materialy zwiazane z grafa 3d po niemiecku (historia, zastosowania czy cos w tych klimatach)?
SiD Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 podobają mis ie textury , szczególna ta poobiadowa hehe z takiej mógby sie skłądac mój kolega z zagrobu hihihihi :P jaka to strona z tymi texturami ??
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Mam tu nowa czaszke, a przynajmniej jej czesc, IMHO duzo lepsza od pierwszej. A co do tej stony SiD to sciagnelem ta texturke z www.3dtotal.com, ale taka smakowita byla tylko jedna, a texturka kosci, to przerobiona textura rdzy
Gith Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 Z zabkami to mowilem o tej texturce (takie biale cus:)) A skull\'ka rzeczywiscie fajniusna [spox]
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 No po pol-godzinnym zwiedzaniu rottena mam materialy na te zmasakrowane czesci ciala, chociaz z drugiej strony chyba nie zjem kolacji;) bleeee np. http://poetry.rotten.com/jenin/0007/ (na wlasna odpowiedzialnosc) az ciarki przechodza, a jeszcze bede musial to wszystko w photoshopie obrabiac, musze sobie zalatwic duza miske;)
Sharp Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 Smacznego:P .......................(kurde, jeszcze w nocy się to przyśni:))
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Polamalem kosci i probowalem troche texturowac... Pol kosci udowej - texturka nie jest jeszcze finalna jutro bede poprawiac
Sharp Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 no fajnie...widać, że tekstura jest rozniągnięta ale w filnalnym renderingu, ta kostka będzie dużo bardzie oddalona i nie bedzie widać tego....zadbaj tylko o taką nasycną krwistość a miejscówkę w galerii rotten będziesz miec gwarantowaną:D:D:D:D:D
felav Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Heh.. Co do tej mapki to nie jest rozciagnieta tylko troche zbytnio mi sie zblurowala w photoshopie, ale jutro i tak robie nowa, dzisiaj juz nie moge...[ziewa][ziewa][ziewa]
SiD Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 Oooo całkiem niezle ci wychodzi to powoli hehe , brawo :) Tlko tak dalej aaaa zajdziesz na szczyt , w kazdym bądz razie sie ukazesz :)
felav Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 A tu troche poprawione kosci i zabieram sie za czache. przez ta bitwe skopie testy i nigdzie mnie nie przyjma, heh[killer][killer][killer]vzdenerwowany]
Sharp Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 nooo, kostki wyszły ci spoko i ta krew, naprawdę krwista:D, o to chodzi...ciekawe jak będzie z resztą...
felav Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 Dzieki SiD... ta bitwa naprawde mi duzo daje... No i troche haknieta glowa, oczywiscie bede nad nia jeszcze pracowal, a ta krawedz oderwanej skory bedie poraktowana opacity mapą i skropiona krwisto miesnym sosem ;) Zabieram sie za ramie cybernetyzujace...
Sharp Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 zapowiada się smakowicie:), a co na deser polecasz? :D, hehee.....
boowa Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 a te kości to prosto z \"mięsnego\" ;) wspaniała teksturka tylko to złamanie jakby z mrożone były... pozdrawiam[piwo]
felav Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 Nie jest dobrze... Max mi sie strasznie sypie jezeli kolejna reinstala nic nie da to kiepsko widze ukonczenie pracy w terminie :(
SiD Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 OOooo Cholerka jasna jestem pod wrazeniem , ładnie ci to wszystko wychodzi , mampomysła jak tak juz robisz to mógłbyc kolesiowy do twary po przybijac jakies z 3 dwożdzie hihi ( ja to sadysta jestem ) ale zrobiłby tym wielkie wrazenie , nawet bardzo wielkie , no i oczywiscie jakies szczeguliki na twarz , mógbyś dac wiesz oco mi chodzi , hmm moz ejakies wzody by sie przydały albo rany , blizny nieiwem no cos co bedzie jego twarz wyrózniach hehehe
felav Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 No problem z maxem rozwiazany, to nie byl sam max tylko cos z plikiem, wrocilem do sava sprzed 4 h i bede robil od nowa, a narazie takie pytanko: Robic mu wlosy czy lepszy lysy? sciagnelem sobie shaga ale nie za bardzo umiem sie nim poslugiwac i efekty narazie raczej mizerne. Jest tam moze taka opcja ktora umozliwiala by automatyczne ograniczanie dlugosci wlosa gdy ten przecina jakas plaszczyzne(tak zeby nie przechodzily przez oderwane kawalki skory) i jeszcze jedno, jak zrobic zeby linia laczenia dwoch typow wlosow nie wygladala tak sztucznie? Jutro biore sie za resztki ubrania i wszczepy...
Sharp Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 moim zdaniem lepszy z włosami ale jesli jestes poczatkujacy z shagiem i kiepsko ci to idzie to daj se z tym siana i wez sie za reszte-bo to w koncu ważniejsze:). Ale tak czy siak mozna sprobobac byle by wyrobic sie z reszta...wybor nalezy do ciebie.....
felav Napisano 8 Maj 2003 Autor Napisano 8 Maj 2003 Co do włosów to chyba masz racje, teraz robie ubranko i troche mechanicznych czesci... Co do gwozdzi w twarzy to myslalem o odłamkach w nodze, ale w twarzy tesz fajnie poprobuje ja jakos pokaleczyc, jezeli nie modelujac to texturka Acha i wie moze ktos czym sie robi takie naturalne fałdy na ubranku?? Wieczorem update...
felav Napisano 8 Maj 2003 Autor Napisano 8 Maj 2003 No i kolejny render, niejestem z niego zadowolony ale mam nadzieje ze texturki naprawia wiele bledow... Jeszcze w weekend bede konczyl modeling, a potem biore sie za textury... Bardzo ciezko dopracowac teraz przejscia miedzy tkankami bo to wszystko bez meshsmootha ma 56000 polygonow i moj pIII 533 i 128 mb ramu sie nie wyrabia Ta szmate szara jeszcze bede meczyl... Czy ktos wie jakim plugiem dodac te naturalne faldy (jezeli SimClothem to jak?), czy trzeba je recznie modelowac?
Dr. eA Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 Recznie wyjdzie Ci dokladniej a SimClothem szybciej ale podejrzewam ze gorzej. U Adka jest tutorial na temat Sima. Praca naprawde swietna.
SiD Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 No teraz to wyglada z sensem , podoba mis ie , nie waszne ze wyglada gumowo-plastikowo , jest dobrze , spoko bedzie dobrze , narazie idzie ci superandzko wrecz wypasienie , napewno textura wywali sala te reszte , czekam na model taki jak ty widzisz :D [piwo][piwo]
felav Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Dzieki za slowa otuchy ;) A tymczasem posrubowany updejt... Dodam mu jeszcze chyba taka matrixowa wtyczke w boku czaszki i taki mały akcencik: A oprocz tego zostala jeszcze mechaniczna dlon i buty, a potem ostro biore sie za textury...
Phantom Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 nieśmiertelniczki...ehehe...sprytne :P a wyrobisz się z tym wszystkim?? Oby tak...:(
felav Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 Nie jest dobrze. Coprawda model mam jusz skonczony (jeszcze tylko buty do ktorych naprawde mam jakis antytalent i koncowka ramienia ktore bedzie moja postac cybernetyzowalo) Ale do rzeczy - siedze sobie spokojnie w maxsie robie sobie texporetem podstawy do texturek, wszystko ladnie slicznie wlaczam shopa a tu zonk... Wczytuje sie do polowy i wywala do win\'a Reinstalka (nawet na innym dysku) nic nie pomaga, a format raczej odpada, jezeli latka z numerem 7.01 nic nie pomoze to chyba nici z texturek, albo format [pomocy][killer]
Sharp Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 hmm....ciekawe, a jaką masz wersje photoshopa, 7.0 zapewne...czy to jest moze jakas wersja z kazzy (taka pozyczoną oczywiście:)), sciagniej(pożycz:D) moze inna wersja.......:D
felav Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 Kiepsko to widze, ten Photoshop jepsnal sie na amen, a ja nawet nie mam chwilowo plytki z winem zeby zastosowac formacik. Jutro bede probowal instalowac Trial Paintshopa 7 z jakiej plytki list 2000 ale watpie zeby to poszlo bo plytka jest mocno skacona.... :( Co do innej wersji z kazzy to nie takie proste ta sciagalem na modemiku 15h
felav Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 Chyba jednak nic z tego w paintshopie jakos texturki mi nijakie wychodza, a z tym photoshopem to jez niewiem co jest. Najwyzej bede cos kombinowal w weekend ale po licznych nieudanych probach uruchomienia photoshopa/robienia texturk w paintshopie mam tego wszystkiego dosc... Ale za to zrobilem buty, skonczylem scenerie i troszke okablowalem postac...
felav Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 A jednak sie udalo. Wracam do walki i kontynuje texturowanie. Czuje bezsenna noc... Jutro rano pierwsze updaty mam nadzieje....
Phantom Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 no nareszcie...to ja poczekam :P pozdro i miłego dnia życze [piwo]...
felav Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Tutaj to co zrobilem w nocy. Zdaje sobie sprawe z tego ze prawie nie widac texturek, ale przy koncowej scenie swiatlo bedzie z tej poszarpanej strony, wiec i texturki powinny byc widoczne, a ja nie mam jusz czasu zmieniac oswietlenia... lece do szkoly.. Acha na te flaczki dam chyba czerwone swiatlo
Phantom Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 heh...fajne butki...ale nie powinny byc to jakies bojowy?? :D pozdro...
felav Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Butki i tak nie beda specjalnie widoczne, a jak juz pisalem mam do nich prawdziwy antytalent, wiec olalem sprawe, a z tych kratek i tak bedzie buchala para ktora bedzie czesciowo maskowac nogi i tym samym butki...
felav Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 Qrcze chyba sie z caloscia nie wyrobie... Ale jutro bede jeszcze dzialal... Najwyzej nie wrzuce tej podstawki, jezeli nie zdarze jej otexturowac.. Acha termin jest do 20 włącznie??(tzn do 20.V 23:59)
felav Napisano 21 Maj 2003 Autor Napisano 21 Maj 2003 Mam jusz wszystko gotowe lacznie z texturkami tyle ze mi sie wlasinie przed chwila render sypnal a dzisiaj nie mam jusz do tego wszystkiego sily. Jutro obiecuje update kolo 18-19, a pracę na bitwe wysle na maila...
SiD Napisano 21 Maj 2003 Napisano 21 Maj 2003 Stary najpierw to my tu ja oceniemy hehe , czekam az pokazesz to co masz potem po krytce mozesz to wysylac hehe czekam na to co chcesz nam zaprezentowac :D
felav Napisano 21 Maj 2003 Autor Napisano 21 Maj 2003 Ok to jusz ostatnie rendery, troche pozniej niz planowalem ale dlugo sie to renderowalo w rozdzielce 1500x2000;) Powiedzcie ktora wersja najlepsza i wysylam do saygona..... Jest jescze duzo do poprawy, zdje sobie z tego sprawe, no ale niestety termin to termin (i tak troche przekroczony), mam niby czas do jutra ale za duzo rzeczy odlozonych na polke \'po 20tym\' zeby wracac do tego, po drugie koncowka edycji byla koszmarem ze wzgledu na moj sprzet :( Gdybym robil wszystko jeszcze raz niektore zeczy inaczej bym rozwiaza i rozplanowal, mimo wszystko bardzo duzo sie nauczylem i dobrze sie bawilem, a to chyba najwazniejsze.... Dzieki wszystkim za komentarze, uwagi i slowa otuchy;) Jak na pierwsza postac w maxsie, pierwszy wpełni skonczony i otexturowany model i tak jest niezle....
felav Napisano 21 Maj 2003 Autor Napisano 21 Maj 2003 No i najnowsze rendery takie jak wysylam. Zostalem jesdnak przy tym standartowym, a z noisem dalem to nokowizorowe. A tu opisy Its soothing about year 2100. Machines took control over the world, small groups of rebels tried to fight with them but had no chance for victory. Few moth ago small hope appears new energetic weapon able to destroy enemy. But there was one catch, it worked only on non-organic robots. Machines quickly started large scale production of cyborgs. Small factories of living death soldiers have been located everywhere. Machines transport there dead bodies of rebel soldiers, and bring them back to life. Created in pain and blood cyborgs are extremely dangerous. For few moth there will be no human race on this world I wanted to create that cyborg. I decide that Ill first create skeleton, than digestive system, muscles and skin. When all body was ready I deform it and add all those cybernetic things I used something about 50 diffuse, bump maps, only one was photo (colored) I also used few free textures from 3dtotal.com My PC: PIII 533 128 Mb ram Riva TNT 32Mb Ultra Used soft: 3dsmax 4 Photoshop 7.0 Poly count: Without mesh smooth: 80 649 With mash smooth: 201 448 Około roku 2100. Maszyny przejęły kontrole nad światem, małe grupy rebeliantów próbowały walczyć, ale nie miały żadnych szans na zwycięstwo. Kilka miesięcy temu pojawiła się szansa - nowa bron zdolna zniszczyć wroga. Był tylko jeden haczyk, działała tylko na nieorganiczne roboty. Maszyny szybko rozpoczęły produkcję cyborgów na ogromną skalę. Małe fabryki ożywionych żołnierzy powstały wszędzie. Maszyny transportowały ciała zabitych rebeliantów i przywracały do życia. Stworzone w bólu i krwi cyborgi są bardzo niebezpieczne i wytrzymałe... Za kilka miesięcy nie będzie już rasy ludzkiej na Ziemi... Chciałem stworzyć takiego cyborga. Zdecydowałem, że najpierw zrobię szkielet, układ trawienny, mięśnie i skórę. Gdy już całe ciało było gotowe zdeformowałem je i dodałem cybernetyczne dodatki.... Użyłem około 50 diffuse i bump map, tylko jedna była zdjęciem (trochę podkolorowanym). Użyłem tez kilku darmowych teksturek z 3dtotala Mój PC: PIII 533 128 Mb ram Riva TNT 32Mb Ultra Programy 3dsmax 4 Photoshop 7.0 Poly count: Bez meshsmootha: 80 649 Z meshsmoothem: 201 448
leander Napisano 21 Maj 2003 Napisano 21 Maj 2003 Super praca. Jedna z ciekawszych. A przynajmniej najbogatszych. Jest na czym oko zawiesić przez dłuższy czas. Jedyne do czego bym się przyczepił to strzępki ubrania na torsie; troche zbyt \"płaskie\".
felav Napisano 12 Czerwiec 2003 Autor Napisano 12 Czerwiec 2003 Creativity: 4.3 Modeling (Sculpture): 3.7 Texturing/Lighting: 3.1 Composition: 3.4 Overall: 4.3 Dzięki czemu osiągnąłeś miejsce numer: 25
Rekomendowane odpowiedzi