Skocz do zawartości

Living Dead: cyber death - humadroid /FINISHED/


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 146
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Texturka jest chyba z 3dtotala, z sekcji wierd;) A co do zebow to jeszcze ich tam nie ma, beda robione razem z czacha

 

Ma ktos moze jakiekolwiek materialy zwiazane z grafa 3d po niemiecku (historia, zastosowania czy cos w tych klimatach)?

 

Napisano

podobają mis ie textury , szczególna ta poobiadowa hehe z takiej mógby sie skłądac mój kolega z zagrobu hihihihi :P jaka to strona z tymi texturami ??

Napisano

Mam tu nowa czaszke, a przynajmniej jej czesc, IMHO duzo lepsza od pierwszej. A co do tej stony SiD to sciagnelem ta texturke z www.3dtotal.com, ale taka smakowita byla tylko jedna, a texturka kosci, to przerobiona textura rdzy

 

 

skull.jpg

 

 

Napisano

No po pol-godzinnym zwiedzaniu rottena mam materialy na te zmasakrowane czesci ciala, chociaz z drugiej strony chyba nie zjem kolacji;) bleeee

 

np.

http://poetry.rotten.com/jenin/0007/

(na wlasna odpowiedzialnosc)

 

az ciarki przechodza, a jeszcze bede musial to wszystko w photoshopie obrabiac, musze sobie zalatwic duza miske;)

 

Napisano

Polamalem kosci i probowalem troche texturowac...

 

 

Pol kosci udowej - texturka nie jest jeszcze finalna jutro bede poprawiac

 

bon.jpg

Napisano

no fajnie...widać, że tekstura jest rozniągnięta ale w filnalnym renderingu, ta kostka będzie dużo bardzie oddalona i nie bedzie widać tego....zadbaj tylko o taką nasycną krwistość a miejscówkę w galerii rotten będziesz miec gwarantowaną:D:D:D:D:D

Napisano

Heh.. Co do tej mapki to nie jest rozciagnieta tylko troche zbytnio mi sie zblurowala w photoshopie, ale jutro i tak robie nowa, dzisiaj juz nie moge...[ziewa][ziewa][ziewa]

 

Napisano

Oooo całkiem niezle ci wychodzi to powoli hehe , brawo :)

 

Tlko tak dalej aaaa zajdziesz na szczyt , w kazdym bądz razie sie ukazesz :)

Napisano

A tu troche poprawione kosci i zabieram sie za czache.

przez ta bitwe skopie testy i nigdzie mnie nie przyjma, heh[killer][killer][killer]vzdenerwowany]

 

 

4.V.jpg

Napisano

Dzieki SiD... ta bitwa naprawde mi duzo daje...

 

No i troche haknieta glowa, oczywiscie bede nad nia jeszcze pracowal, a ta krawedz oderwanej skory bedie poraktowana opacity mapą i skropiona krwisto miesnym sosem ;)

 

Zabieram sie za ramie cybernetyzujace...

 

 

 

5.V.03.jpg

 

Napisano

a te kości to prosto z \"mięsnego\" ;)

 

wspaniała teksturka tylko to złamanie jakby z mrożone były...

 

pozdrawiam[piwo]

Napisano

Nie jest dobrze...

Max mi sie strasznie sypie jezeli kolejna reinstala nic nie da to kiepsko widze ukonczenie pracy w terminie :(

Napisano

OOooo Cholerka jasna jestem pod wrazeniem , ładnie ci to wszystko wychodzi , mampomysła jak tak juz robisz to mógłbyc kolesiowy do twary po przybijac jakies z 3 dwożdzie hihi ( ja to sadysta jestem ) ale zrobiłby tym wielkie wrazenie , nawet bardzo wielkie , no i oczywiscie jakies szczeguliki na twarz , mógbyś dac wiesz oco mi chodzi , hmm moz ejakies wzody by sie przydały albo rany , blizny nieiwem no cos co bedzie jego twarz wyrózniach hehehe

Napisano

No problem z maxem rozwiazany, to nie byl sam max tylko cos z plikiem, wrocilem do sava sprzed 4 h i bede robil od nowa,

a narazie takie pytanko: Robic mu wlosy czy lepszy lysy?

sciagnelem sobie shaga ale nie za bardzo umiem sie nim poslugiwac i efekty narazie raczej mizerne.

Jest tam moze taka opcja ktora umozliwiala by automatyczne ograniczanie dlugosci wlosa gdy ten przecina jakas plaszczyzne(tak zeby nie przechodzily przez oderwane kawalki skory) i jeszcze jedno, jak zrobic zeby linia laczenia dwoch typow wlosow nie wygladala tak sztucznie?

Jutro biore sie za resztki ubrania i wszczepy...

Napisano

moim zdaniem lepszy z włosami ale jesli jestes poczatkujacy z shagiem i kiepsko ci to idzie to daj se z tym siana i wez sie za reszte-bo to w koncu ważniejsze:). Ale tak czy siak mozna sprobobac byle by wyrobic sie z reszta...wybor nalezy do ciebie.....

Napisano

Co do włosów to chyba masz racje, teraz robie ubranko i troche mechanicznych czesci...

Co do gwozdzi w twarzy to myslalem o odłamkach w nodze, ale w twarzy tesz fajnie poprobuje ja jakos pokaleczyc, jezeli nie modelujac to texturka

Acha i wie moze ktos czym sie robi takie naturalne fałdy na ubranku??

Wieczorem update...

 

Napisano

No i kolejny render, niejestem z niego zadowolony ale mam nadzieje ze texturki naprawia wiele bledow...

Jeszcze w weekend bede konczyl modeling, a potem biore sie za textury...

Bardzo ciezko dopracowac teraz przejscia miedzy tkankami bo to wszystko bez meshsmootha ma 56000 polygonow i moj pIII 533 i 128 mb ramu sie nie wyrabia

Ta szmate szara jeszcze bede meczyl...

Czy ktos wie jakim plugiem dodac te naturalne faldy (jezeli SimClothem to jak?), czy trzeba je recznie modelowac?

 

8.V.03.jpg

 

 

 

Napisano

Recznie wyjdzie Ci dokladniej a SimClothem szybciej ale podejrzewam ze gorzej. U Adka jest tutorial na temat Sima. Praca naprawde swietna.

Napisano

No teraz to wyglada z sensem , podoba mis ie , nie waszne ze wyglada gumowo-plastikowo , jest dobrze , spoko bedzie dobrze , narazie idzie ci superandzko wrecz wypasienie , napewno textura wywali sala te reszte , czekam na model taki jak ty widzisz :D [piwo][piwo]

Napisano

Dzieki za slowa otuchy ;)

A tymczasem posrubowany updejt...

 

 

www.felav.republika.pl\\10.V.03.jpg

 

Dodam mu jeszcze chyba taka matrixowa wtyczke w boku czaszki i taki mały akcencik:

 

www.felav.republika.pl\\niesmiertelnik.gif

 

 

A oprocz tego zostala jeszcze mechaniczna dlon i buty, a potem ostro biore sie za textury...

 

Napisano

Nie jest dobrze. Coprawda model mam jusz skonczony (jeszcze tylko buty do ktorych naprawde mam jakis antytalent i koncowka ramienia ktore bedzie moja postac cybernetyzowalo) Ale do rzeczy - siedze sobie spokojnie w maxsie robie sobie texporetem podstawy do texturek, wszystko ladnie slicznie wlaczam shopa a tu zonk...

Wczytuje sie do polowy i wywala do win\'a Reinstalka (nawet na innym dysku) nic nie pomaga, a format raczej odpada, jezeli latka z numerem 7.01 nic nie pomoze to chyba nici z texturek, albo format [pomocy][killer]

 

Napisano

hmm....ciekawe, a jaką masz wersje photoshopa, 7.0 zapewne...czy to jest moze jakas wersja z kazzy (taka pozyczoną oczywiście:)), sciagniej(pożycz:D) moze inna wersja.......:D

Napisano

Kiepsko to widze, ten Photoshop jepsnal sie na amen, a ja nawet nie mam chwilowo plytki z winem zeby zastosowac formacik. Jutro bede probowal instalowac Trial Paintshopa 7 z jakiej plytki list 2000 ale watpie zeby to poszlo bo plytka jest mocno skacona.... :( Co do innej wersji z kazzy to nie takie proste ta sciagalem na modemiku 15h

 

Napisano

Chyba jednak nic z tego w paintshopie jakos texturki mi nijakie wychodza, a z tym photoshopem to jez niewiem co jest. Najwyzej bede cos kombinowal w weekend ale po licznych nieudanych probach uruchomienia photoshopa/robienia texturk w paintshopie mam tego wszystkiego dosc...

Ale za to zrobilem buty, skonczylem scenerie i troszke okablowalem postac...

Napisano

A jednak sie udalo. Wracam do walki i kontynuje texturowanie. Czuje bezsenna noc... Jutro rano pierwsze updaty mam nadzieje....

Napisano

Tutaj to co zrobilem w nocy. Zdaje sobie sprawe z tego ze prawie nie widac texturek, ale przy koncowej scenie swiatlo bedzie z tej poszarpanej strony, wiec i texturki powinny byc widoczne, a ja nie mam jusz czasu zmieniac oswietlenia... lece do szkoly..

16.V.jpg

Acha na te flaczki dam chyba czerwone swiatlo

 

Napisano

Butki i tak nie beda specjalnie widoczne, a jak juz pisalem mam do nich prawdziwy antytalent, wiec olalem sprawe, a z tych kratek i tak bedzie buchala para ktora bedzie czesciowo maskowac nogi i tym samym butki...

Napisano

Qrcze chyba sie z caloscia nie wyrobie...

Ale jutro bede jeszcze dzialal... Najwyzej nie wrzuce tej podstawki, jezeli nie zdarze jej otexturowac..

Acha termin jest do 20 włącznie??(tzn do 20.V 23:59)

Napisano

Mam jusz wszystko gotowe lacznie z texturkami tyle ze mi sie wlasinie przed chwila render sypnal a dzisiaj nie mam jusz do tego wszystkiego sily. Jutro obiecuje update kolo 18-19, a pracę na bitwe wysle na maila...

Napisano

Stary najpierw to my tu ja oceniemy hehe , czekam az pokazesz to co masz potem po krytce mozesz to wysylac hehe

 

czekam na to co chcesz nam zaprezentowac :D

Napisano

Ok to jusz ostatnie rendery, troche pozniej niz planowalem ale dlugo sie to renderowalo w rozdzielce 1500x2000;) Powiedzcie ktora wersja najlepsza i wysylam do saygona.....

Jest jescze duzo do poprawy, zdje sobie z tego sprawe, no ale niestety termin to termin (i tak troche przekroczony), mam niby czas do jutra ale za duzo rzeczy odlozonych na polke \'po 20tym\' zeby wracac do tego, po drugie koncowka edycji byla koszmarem ze wzgledu na moj sprzet :( Gdybym robil wszystko jeszcze raz niektore zeczy inaczej bym rozwiaza i rozplanowal, mimo wszystko bardzo duzo sie nauczylem i dobrze sie bawilem, a to chyba najwazniejsze....

Dzieki wszystkim za komentarze, uwagi i slowa otuchy;)

Jak na pierwsza postac w maxsie, pierwszy wpełni skonczony i otexturowany model i tak jest niezle....

 

 

 

 

 

fin.jpg

 

 

Napisano

No i najnowsze rendery takie jak wysylam. Zostalem jesdnak przy tym standartowym, a z noisem dalem to nokowizorowe. A tu opisy

 

It’s soothing about year 2100. Machines took control over the world, small groups of rebels tried to fight with them but had no chance for victory. Few moth ago small hope appears – new energetic weapon able to destroy enemy. But there was one catch, it worked only on non-organic robots. Machines quickly started large scale production of cyborgs. Small ‘factories’ of living death soldiers have been located everywhere. Machines transport there dead bodies of rebel soldiers, and bring them back to life. Created in pain and blood cyborgs are extremely dangerous. For few moth there will be no human race on this world…

 

I wanted to create that cyborg. I decide that I’ll first create skeleton, than digestive system, muscles and skin. When all body was ready I deform it and add all those cybernetic things… I used something about 50 diffuse, bump maps, only one was photo (colored) I also used few free textures from 3dtotal.com…

 

My PC:

 

PIII 533

128 Mb ram

Riva TNT 32Mb Ultra

 

Used soft:

 

3dsmax 4

Photoshop 7.0

 

Poly count:

 

Without mesh smooth: 80 649

With mash smooth: 201 448

 

 

Około roku 2100. Maszyny przejęły kontrole nad światem, małe grupy rebeliantów próbowały walczyć, ale nie miały żadnych szans na zwycięstwo. Kilka miesięcy temu pojawiła się szansa - nowa bron zdolna zniszczyć wroga. Był tylko jeden ‘haczyk’, działała tylko na nieorganiczne roboty. Maszyny szybko rozpoczęły produkcję cyborgów na ogromną skalę. Małe ‘fabryki’ ożywionych żołnierzy powstały wszędzie. Maszyny transportowały ciała zabitych rebeliantów i przywracały do życia. Stworzone w bólu i krwi cyborgi są bardzo niebezpieczne i wytrzymałe... Za kilka miesięcy nie będzie już rasy ludzkiej na Ziemi...

 

Chciałem stworzyć takiego cyborga. Zdecydowałem, że najpierw zrobię szkielet, układ trawienny, mięśnie i skórę. Gdy już całe ciało było gotowe zdeformowałem je i dodałem cybernetyczne dodatki.... Użyłem około 50 diffuse i bump map, tylko jedna była zdjęciem (trochę podkolorowanym). Użyłem tez kilku darmowych teksturek z 3dtotal’a

 

 

 

Mój PC:

 

PIII 533

128 Mb ram

Riva TNT 32Mb Ultra

 

Programy

 

3dsmax 4

Photoshop 7.0

 

Poly count:

 

Bez meshsmooth’a: 80 649

Z meshsmooth’em: 201 448

 

 

www.felav.republika.pl\\finalbig.jpg

 

www.felav.republika.pl\\finalbig2.jpg

 

 

 

Napisano

Super praca. Jedna z ciekawszych. A przynajmniej najbogatszych. Jest na czym oko zawiesić przez dłuższy czas. Jedyne do czego bym się przyczepił to strzępki ubrania na torsie; troche zbyt \"płaskie\".

Napisano

Creativity: 4.3

 

Modeling (Sculpture): 3.7

 

Texturing/Lighting: 3.1

 

Composition: 3.4

 

Overall: 4.3

 

 

Dzięki czemu osiągnąłeś miejsce numer: 25




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności