Skocz do zawartości

adek

Administrators
  • Liczba zawartości

    12 774
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Ostatnia wygrana adek w dniu 19 Marzec

Użytkownicy przyznają adek punkty reputacji!

6 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poland

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

adek's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1k

Reputacja

  1. Google zaprezentowało odpowiedż dla Sory od Opena - modele Veo 2 oraz Imagen 3 – nowe modele generowania wideo i obrazów. Te zaawansowane narzędzia są już dostępne w aplikacjach VideoFX, ImageFX oraz eksperymentalnym narzędziu Whisk z Google Labs. Napiszę to na początku. Podobnie jak w przypadku Sory - bez kombinowania, w Polsce te modele nie są oficjalnie dostępne. Veo 2: rewolucja w generowaniu wideo Veo 2 pozwala na tworzenie wideo o wysokiej jakości, od filmowych ujęć po kreatywne wizualizacje. Dzięki lepszemu zrozumieniu fizyki, ruchu i ekspresji człowieka, generowane filmy cechuje większy realizm. Model obsługuje rozdzielczości do 4K i ujęcia trwające kilka minut. Veo 2 jest dostępny z funkcją znakowania wideo niewidocznym watermarkiem SynthID, co pomaga w identyfikacji treści generowanych przez AI. Imagen 3: nowe możliwości generowania obrazów Ulepszony model Imagen 3 oferuje bardziej szczegółowe, wierne i różnorodne obrazy. Od fotorealizmu przez impresjonizm aż po styl anime, model spełnia oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Imagen 3 jest dostępny w ponad 100 krajach poprzez ImageFX. Whisk: kreatywne remixowanie obrazów Jak skorzystać? Modele Veo 2 i Imagen 3 są dostępne w Google Labs (ale nie oficjalnie w Polsce na dzień dzisiejszy) – można zapisać się na listę oczekujących. W 2024 roku Veo 2 trafi również do YouTube Shorts. Więcej informacji znajdziesz na stronie Google Labs.
  2. Google zaprezentowało odpowiedż dla Sory od Opena - modele Veo 2 oraz Imagen 3 – nowe modele generowania wideo i obrazów. Te zaawansowane narzędzia są już dostępne w aplikacjach VideoFX, ImageFX oraz eksperymentalnym narzędziu Whisk z Google Labs. Napiszę to na początku. Podobnie jak w przypadku Sory - bez kombinowania, w Polsce te modele nie są oficjalnie dostępne. Veo 2: rewolucja w generowaniu wideo Veo 2 pozwala na tworzenie wideo o wysokiej jakości, od filmowych ujęć po kreatywne wizualizacje. Dzięki lepszemu zrozumieniu fizyki, ruchu i ekspresji człowieka, generowane filmy cechuje większy realizm. Model obsługuje rozdzielczości do 4K i ujęcia trwające kilka minut. Veo 2 jest dostępny z funkcją znakowania wideo niewidocznym watermarkiem SynthID, co pomaga w identyfikacji treści generowanych przez AI. Imagen 3: nowe możliwości generowania obrazów Ulepszony model Imagen 3 oferuje bardziej szczegółowe, wierne i różnorodne obrazy. Od fotorealizmu przez impresjonizm aż po styl anime, model spełnia oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Imagen 3 jest dostępny w ponad 100 krajach poprzez ImageFX. Whisk: kreatywne remixowanie obrazów Jak skorzystać? Modele Veo 2 i Imagen 3 są dostępne w Google Labs (ale nie oficjalnie w Polsce na dzień dzisiejszy) – można zapisać się na listę oczekujących. W 2024 roku Veo 2 trafi również do YouTube Shorts. Więcej informacji znajdziesz na stronie Google Labs. Zobacz cały news
  3. Szczerze to takiej gównoburzy się nie spodziewałem w sumie światowej. Tak jak Klicek napisał - marketingowo - zwycięstwo CDP.
  4. A to nie jest tak, że Ciri tutaj w zwiastunie to wizja głównie do zwiastuna? To jest Ciri z gry? Na pewno? Za zwiastun i gre odpowiadają kompletnie inne firmy.
  5. Dzięki wielkie @mrkrzysiek W oficjalnej nocie, którą dostałem było o tym wspomniane więc wiadomo, że nie chodzi mi o szczegóły a taki ogół. Słyszałem, że właśnie większe firmy dostają specjalne wsprarcie Epica. W sumie chyba najlepszy feedback dla nich później.
  6. Chyba bardziej chodzi o fabułe, ale to mój ulubiony fragment zwiastuna. Ja na to nie zwróciłem uwagi. W ogóle, ale to poszło grubo. I opinie jak to opinie. Zawsze będą różne i dobrze. Wiecie może na czym polega ten specjalny silnik Unreal Engine Platige Image? Jak to działa? Fork czy po prostu z własnymi rozszerzeniami? @mrkrzysiek coś wiesz?
  7. Jeśli widziałem update odnośnie głosów: Nowy głos Ciri w Witcher IV: Wersja angielska - Ciara Berkeley Wersja polska - Jagoda Jasnowska
  8. Update odnośnie głosów: Nowy głos Ciri w Witcher IV: Wersja angielska - Ciara Berkeley Wersja polska - Jagoda Jasnowska
  9. Jest update odnośnie. Geralta. https://www.ign.com/articles/geralt-is-in-the-witcher-4-and-that-is-indeed-doug-cockles-voice-in-the-trailer-cd-projekt-confirms Jeden z komentarzy: "Come on guys, Ciri was the main pov character in the books. Even more so than Geralt. We'll get Geralt, CDPR knows he's a cash cow too. He'll probably just be semi retired, still with his happy ending but always being there for Ciri like Vesemir was for him. I'm betting he'll have a big role in the game."
  10. Super wyszło @KLICEK. Miałeś najlepszą robotę jak napisałeś - czyli tutaj nic nie robiłeś 😂, a i tak część idzie na Twoje konto. Wyświetlenia naprawdę idą w kosmicznym tempie.
  11. To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca antologii. Współautorami wspomnianego przez niego „listu” są artyści ze studia Platige Image, którzy zrealizowali odcinek z fabułą osadzoną w uniwersum gry „Crossfire”. „Secret Level” to nowy serial animowany dla dorosłych stworzony przez Tima Millera dla Amazon Prime Video. Antologia została wyprodukowana przez Blur Studio wraz z Amazon MGM Studios. Rolę producenta wykonawczego i reżysera nadzorującego pełnił Dave Wilson, który do współpracy przy tworzeniu 15-odcinkowej serii zaprosił gwiazdy takie jak Arnold Schwarzenegger, Keanu Reeves, Kevin Hart i Claudia Doumit oraz najlepsze studia animacji z całego świata. W tym gronie nie mogło zabraknąć Platige Image, które od ponad dwóch dekad słynie z animacji krótkometrażowych, cinematików do najpopularniejszych gier oraz nagradzanych produkcji reklamowych. – Uczestnictwo w projekcie takim jak Secret Level, to dowód przynależności do elitarnego klubu najlepszych studiów na świecie. Bardzo się cieszę, że podczas tej realizacji mogliśmy kolejny raz korzystać z Platige Motion Capture Studio, które powstało z myślą właśnie o takich produkcjach, ale równie dobrze sprawdza się w pracy nad cinematikami i tworzeniu contentu in game'owego – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image. – Produkcja krótkometrażowych filmów animowanych jest w DNA Platige Image. Dzięki doświadczeniu i talentowi naszych artystów staliśmy się jednym z czołowych producentów cinematików na świecie „Secret Level” jest dla nas projektem idealnym. Zarówno pod względem wyborów artystycznych, jak i celów biznesowych, a sama współpraca z Blur Studio była, jak poprzednio - nadzwyczajna. Pracowaliśmy nad odcinkiem Crossfire ze świadomością, że jesteśmy częścią czegoś niezwykłego – komentuje Artur Zicz, producent wykonawczy filmu. Platige Image współpracowało już z Timem Millerem i Blur Studio przy okazji tworzenia stylizowanej animacji „Fish Night”, będącej częścią „Love, Death & Robots” – animowanej antologii platformy Netflix. Tym razem w ramach „Secret Level” studio przygotowało w pełni animowany komputerowo ale realistyczny film, którego reżyserem – podobnie jak w przypadku „Fish Night” – został Damian Nenow, członek Amerykańskiej Akademii Filmowej i laureat m.in. Europejskiej Nagrody Filmowej za film „Jeszcze dzień życia”. Aby powstał tak skomplikowany film, każdy etap jego realizacji musi być perfekcyjnie zaplanowany. – Nasze wcześniejsze doświadczenia z Blur Studio sprawiły, że otrzymaliśmy pełne zaufanie, by na podstawie scenariusza stworzyć ponad 15-minutowy, pełen akcji odcinek. Przygotowaliśmy bardzo szczegółowy plan działań, który na kolejnych etapach „wystarczyło” dopracowywać. Powstało ponad tysiąc szkiców, ale nigdy nie stworzyliśmy tradycyjnego storyboardu – wyjaśnia Damian Nenow, reżyser. – Zaprojektowaliśmy, zbudowaliśmy i wyrenderowaliśmy całe miasto, w którym dzieje się akcja. Stworzyliśmy również stuntvizy, dzięki którym wiedzieliśmy, czy choreografia walk kaskaderskich pasuje do filmu. Gdy wszystko było gotowe, mogliśmy ruszyć z pracami nad mocapem – dodaje. – Plan zdjęciowy był podzielony na dwie lokalizacje – kaskaderskie sesje mocap były nagrywane w naszym Motion Capture Studio, natomiast performance capture i sceny dialogowe z aktorami, których podobizny zostały wykorzystane w filmie, zrealizowano w Los Angeles – wyjaśnia Marina Borokhova, producentka w Platige Image. Pierwsza część antologii „Secret Level”, składająca się z 8 odcinków, miała premierę 10 grudnia. Twórcy z Platige Image zapowiadają, że wkrótce przedstawią więcej materiałów wideo przybliżających proces realizacji odcinka „Crossfire”, a Blur Studio i Amazon MGM Studios już zapowiedziały kontynuację cyklu. – Przy każdej realizacji staramy się dawać od siebie coraz więcej. Tworząc odcinek „Secret Level”, przygotowaliśmy to, z czego Platige Image słynie od lat, czyli realistyczne elementy graficzne, ale również wykorzystaliśmy nowe narzędzia, takie jak MetaHuman Animator i skalibrowaliśmy je do naszych potrzeb. Dzięki temu stworzyliśmy realistyczną animację twarzy, pochodzącą z performance capture, czyli w całości nagraną na planie. Więcej szczegółów dotyczących naszej pracy nad „Crossfire” będzie można zobaczyć na materiałach wideo, które wkrótce opublikujemy – komentuje Hubert Zegardło, VFX Supervisor w Platige Image. Film stworzony przez Platige Image został zrealizowany w Polsce ze wsparciem finansowym na podstawie ustawy o finansowym wspieraniu produkcji audiowizualnej, przyznawanym przez Polski Instytut Sztuki Filmowej ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  12. To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca antologii. Współautorami wspomnianego przez niego „listu” są artyści ze studia Platige Image, którzy zrealizowali odcinek z fabułą osadzoną w uniwersum gry „Crossfire”. „Secret Level” to nowy serial animowany dla dorosłych stworzony przez Tima Millera dla Amazon Prime Video. Antologia została wyprodukowana przez Blur Studio wraz z Amazon MGM Studios. Rolę producenta wykonawczego i reżysera nadzorującego pełnił Dave Wilson, który do współpracy przy tworzeniu 15-odcinkowej serii zaprosił gwiazdy takie jak Arnold Schwarzenegger, Keanu Reeves, Kevin Hart i Claudia Doumit oraz najlepsze studia animacji z całego świata. W tym gronie nie mogło zabraknąć Platige Image, które od ponad dwóch dekad słynie z animacji krótkometrażowych, cinematików do najpopularniejszych gier oraz nagradzanych produkcji reklamowych. – Uczestnictwo w projekcie takim jak Secret Level, to dowód przynależności do elitarnego klubu najlepszych studiów na świecie. Bardzo się cieszę, że podczas tej realizacji mogliśmy kolejny raz korzystać z Platige Motion Capture Studio, które powstało z myślą właśnie o takich produkcjach, ale równie dobrze sprawdza się w pracy nad cinematikami i tworzeniu contentu in game'owego – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image. – Produkcja krótkometrażowych filmów animowanych jest w DNA Platige Image. Dzięki doświadczeniu i talentowi naszych artystów staliśmy się jednym z czołowych producentów cinematików na świecie „Secret Level” jest dla nas projektem idealnym. Zarówno pod względem wyborów artystycznych, jak i celów biznesowych, a sama współpraca z Blur Studio była, jak poprzednio - nadzwyczajna. Pracowaliśmy nad odcinkiem Crossfire ze świadomością, że jesteśmy częścią czegoś niezwykłego – komentuje Artur Zicz, producent wykonawczy filmu. Platige Image współpracowało już z Timem Millerem i Blur Studio przy okazji tworzenia stylizowanej animacji „Fish Night”, będącej częścią „Love, Death & Robots” – animowanej antologii platformy Netflix. Tym razem w ramach „Secret Level” studio przygotowało w pełni animowany komputerowo ale realistyczny film, którego reżyserem – podobnie jak w przypadku „Fish Night” – został Damian Nenow, członek Amerykańskiej Akademii Filmowej i laureat m.in. Europejskiej Nagrody Filmowej za film „Jeszcze dzień życia”. Aby powstał tak skomplikowany film, każdy etap jego realizacji musi być perfekcyjnie zaplanowany. – Nasze wcześniejsze doświadczenia z Blur Studio sprawiły, że otrzymaliśmy pełne zaufanie, by na podstawie scenariusza stworzyć ponad 15-minutowy, pełen akcji odcinek. Przygotowaliśmy bardzo szczegółowy plan działań, który na kolejnych etapach „wystarczyło” dopracowywać. Powstało ponad tysiąc szkiców, ale nigdy nie stworzyliśmy tradycyjnego storyboardu – wyjaśnia Damian Nenow, reżyser. – Zaprojektowaliśmy, zbudowaliśmy i wyrenderowaliśmy całe miasto, w którym dzieje się akcja. Stworzyliśmy również stuntvizy, dzięki którym wiedzieliśmy, czy choreografia walk kaskaderskich pasuje do filmu. Gdy wszystko było gotowe, mogliśmy ruszyć z pracami nad mocapem – dodaje. – Plan zdjęciowy był podzielony na dwie lokalizacje – kaskaderskie sesje mocap były nagrywane w naszym Motion Capture Studio, natomiast performance capture i sceny dialogowe z aktorami, których podobizny zostały wykorzystane w filmie, zrealizowano w Los Angeles – wyjaśnia Marina Borokhova, producentka w Platige Image. Pierwsza część antologii „Secret Level”, składająca się z 8 odcinków, miała premierę 10 grudnia. Twórcy z Platige Image zapowiadają, że wkrótce przedstawią więcej materiałów wideo przybliżających proces realizacji odcinka „Crossfire”, a Blur Studio i Amazon MGM Studios już zapowiedziały kontynuację cyklu. – Przy każdej realizacji staramy się dawać od siebie coraz więcej. Tworząc odcinek „Secret Level”, przygotowaliśmy to, z czego Platige Image słynie od lat, czyli realistyczne elementy graficzne, ale również wykorzystaliśmy nowe narzędzia, takie jak MetaHuman Animator i skalibrowaliśmy je do naszych potrzeb. Dzięki temu stworzyliśmy realistyczną animację twarzy, pochodzącą z performance capture, czyli w całości nagraną na planie. Więcej szczegółów dotyczących naszej pracy nad „Crossfire” będzie można zobaczyć na materiałach wideo, które wkrótce opublikujemy – komentuje Hubert Zegardło, VFX Supervisor w Platige Image. Film stworzony przez Platige Image został zrealizowany w Polsce ze wsparciem finansowym na podstawie ustawy o finansowym wspieraniu produkcji audiowizualnej, przyznawanym przez Polski Instytut Sztuki Filmowej ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zobacz cały news
  13. Komentarze w wątku: (nie byłem w stanie ich połączyć)
  14. CD PROJEKT RED zaprezentował filmowy zwiastun gry Wiedźmin IV — będącej pierwszą odsłoną nowej wiedźmińskiej sagi — podczas gali The Game Awards 2024 w Los Angeles. Blisko sześciominutowy zwiastun prezentuje główną bohaterkę gry Ciri, która trafia do odosobnionej wioski terroryzowanej przez potwora domagającego się od mieszkańców ofiar z ludzi. Wiedźmin IV powstaje przy użyciu autorskiej wersji silnika Unreal Engine 5. Zwiastun filmowy jest prerenderowany w Unreal Engine 5 na niezapowiedzianej karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX. Wiedźmin IV, będący kontynuacją jednej z najwyżej ocenianych gier w historii, ma być najbardziej ambitną i wciągającą odsłoną serii. Podczas tegorocznej gali rozdania nagród The Game Awards studio CD PROJEKT RED zaprezentowało pierwszy filmowy zwiastun swojej najnowszej produkcji — Wiedźmina IV, dotychczas znanego pod kryptonimem Polaris. Gra, będąca kontynuacją Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, jednej z najwyżej ocenianych gier w historii, stanowi początek nowej wiedźmińskiej sagi. - Długo czekaliśmy, by w końcu móc to ogłosić: rozpoczynamy nową wiedźmińską sagę, a jej główną bohaterką jest Ciri! — powiedział Sebastian Kalemba, reżyser gry. — Od początku byliśmy pewni, że w Wiedźminie IV to właśnie jej historię chcemy opowiedzieć. To naturalny krok naprzód — z jej perspektywy spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, co naprawdę znaczy być wiedźminem w tym brutalnym, mrocznym świecie. Teraz zabieramy was do tego świata za pomocą naszego zwiastuna. To, co w nim zobaczycie, to pierwsza zapowiedź wyzwań, jakie staną przed Ciri w naszej nowej grze. W blisko sześciominutowym zwiastunie gracze mają okazję zapoznać się z brutalnym, mrocznym światem gry i główną bohaterką nowej sagi — Ciri, przybraną córką Geralta z Rivii, która trafia do położonej na odludziu wioski, od lat terroryzowanej przez przerażającą bestię domagającą się ofiar z ludzi. Ciri, uzbrojona w śmiercionośny łańcuch, wspomagana wiedźmińskimi miksturami oraz magią wykraczającą poza możliwości innych wiedźminów, rzuca wyzwanie zarówno bestii, jak i krwawej tradycji. Zwiastun, pomyślany jako zamknięta wiedźmińska opowieść, obrazuje tragiczny konflikt między Ciri a ludźmi, których próbuje chronić, ich przesądami i uprzedzeniami. W finale tej historii bohaterka musi zmierzyć się z bolesną prawdą: w tym świecie prawdziwe potwory często mają ludzkie oblicze. Zwiastun jest efektem bliskiej współpracy CD PROJEKT RED ze studiem Platige Image, które w przeszłości pracowało już przy materiałach filmowych dla wiedźmińskiej serii. Powstał on przy wykorzystaniu autorskiej wersji silnika Unreal Engine 5 od CD PROJEKT RED i choć nie przedstawia rozgrywki, to wykorzystuje obiekty i modele z gry, dając tym samym wgląd w doświadczenie, które Wiedźmin IV zaoferuje graczom.
  15. CD PROJEKT RED zaprezentował filmowy zwiastun gry Wiedźmin IV — będącej pierwszą odsłoną nowej wiedźmińskiej sagi — podczas gali The Game Awards 2024 w Los Angeles. Blisko sześciominutowy zwiastun prezentuje główną bohaterkę gry Ciri, która trafia do odosobnionej wioski terroryzowanej przez potwora domagającego się od mieszkańców ofiar z ludzi. Wiedźmin IV powstaje przy użyciu autorskiej wersji silnika Unreal Engine 5. Zwiastun filmowy jest prerenderowany w Unreal Engine 5 na niezapowiedzianej karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX. Wiedźmin IV, będący kontynuacją jednej z najwyżej ocenianych gier w historii, ma być najbardziej ambitną i wciągającą odsłoną serii. Podczas tegorocznej gali rozdania nagród The Game Awards studio CD PROJEKT RED zaprezentowało pierwszy filmowy zwiastun swojej najnowszej produkcji — Wiedźmina IV, dotychczas znanego pod kryptonimem Polaris. Gra, będąca kontynuacją Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, jednej z najwyżej ocenianych gier w historii, stanowi początek nowej wiedźmińskiej sagi. - Długo czekaliśmy, by w końcu móc to ogłosić: rozpoczynamy nową wiedźmińską sagę, a jej główną bohaterką jest Ciri! — powiedział Sebastian Kalemba, reżyser gry. — Od początku byliśmy pewni, że w Wiedźminie IV to właśnie jej historię chcemy opowiedzieć. To naturalny krok naprzód — z jej perspektywy spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, co naprawdę znaczy być wiedźminem w tym brutalnym, mrocznym świecie. Teraz zabieramy was do tego świata za pomocą naszego zwiastuna. To, co w nim zobaczycie, to pierwsza zapowiedź wyzwań, jakie staną przed Ciri w naszej nowej grze. W blisko sześciominutowym zwiastunie gracze mają okazję zapoznać się z brutalnym, mrocznym światem gry i główną bohaterką nowej sagi — Ciri, przybraną córką Geralta z Rivii, która trafia do położonej na odludziu wioski, od lat terroryzowanej przez przerażającą bestię domagającą się ofiar z ludzi. Ciri, uzbrojona w śmiercionośny łańcuch, wspomagana wiedźmińskimi miksturami oraz magią wykraczającą poza możliwości innych wiedźminów, rzuca wyzwanie zarówno bestii, jak i krwawej tradycji. Zwiastun, pomyślany jako zamknięta wiedźmińska opowieść, obrazuje tragiczny konflikt między Ciri a ludźmi, których próbuje chronić, ich przesądami i uprzedzeniami. W finale tej historii bohaterka musi zmierzyć się z bolesną prawdą: w tym świecie prawdziwe potwory często mają ludzkie oblicze. Zwiastun jest efektem bliskiej współpracy CD PROJEKT RED ze studiem Platige Image, które w przeszłości pracowało już przy materiałach filmowych dla wiedźmińskiej serii. Powstał on przy wykorzystaniu autorskiej wersji silnika Unreal Engine 5 od CD PROJEKT RED i choć nie przedstawia rozgrywki, to wykorzystuje obiekty i modele z gry, dając tym samym wgląd w doświadczenie, które Wiedźmin IV zaoferuje graczom. Zobacz cały news
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności