Skocz do zawartości

adek

Administrators
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wystartowała sprzedaż biletów na Art For All by Promised Land Art Festival - wydarzenie organizowane przez studio CD PROJEKT RED oraz EC1 Łódź dla osób chcących bliżej poznać świat sztuki cyfrowej i tradycyjnej. Organizatorzy ogłosili także pierwszych prelegentów festiwalu, który odbędzie się w dniach 7–8 czerwca. Art For All by Promised Land Art Festival to wydarzenie skierowane do osób marzących o pracy w branży kreatywnej, a także do entuzjastów i entuzjastek gier wideo, filmów, komiksów i - szerzej - popkultury, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności oraz lepiej poznać fascynujący świat sztuki. Tegoroczna edycja, która odbędzie się w dniach 7–8 czerwca w kompleksie naukowo-kulturalnym EC1 w Łodzi, zaoferuje jeszcze więcej inspirujących spotkań i paneli dyskusyjnych, sesji rysunku na żywo, recenzji portfolio i wykładów. Więcej szczegółów wraz z pełnym programem wydarzenia zostanie ujawnionych już wkrótce. W gronie prelegentów i prelegentek, którzy wystąpią podczas Art For All by Promised Land Art Festival, będą m.in. artystka koncepcyjna Kamila Szutenberg (Shadow of the Tomb Raider, Destiny 2, Tom Clancy's Rainbow Six Siege, Matrix Zmartwychwstania), jeden z najwybitniejszych polskich rysowników komiksowych Przemysław “Trust” Truściński, projektant pierwotnego wyglądu Geralta z Rivii w pierwszej grze z serii Wiedźmin, oraz Marcin Klicki, rzeźbiarz cyfrowy ze studia CD PROJEKT RED mający na swoim koncie takie tytuły jak Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077. Kolejne nazwiska zostaną ogłoszone już wkrótce. Bilety na Art For All są już dostępne w sprzedaży. Chętni mogą sięgnąć po bilet jednodniowy w cenie 35 zł lub bilet dwudniowy w cenie 59 złotych. Przy zakupie biletu można również wykupić wejściówki na dodatkowe atrakcje organizowane przez kompleks EC1 w specjalnej cenie 1 zł — w tym na wystawy “Materia Kina”, “Kino Polonia” czy ekspozycję Centrum Komiksu. Bilety można nabyć online za pośrednictwem strony EC1 Łódź. [Kup bilet] O festiwalu Promised Land Promised Land to festiwal skierowany do profesjonalistów z branży kreatywnej. W trakcie imprezy odbywają się liczne wykłady, panele dyskusyjne, a także pokazy i warsztaty sztuki cyfrowej i tradycyjnej. Wśród prelegentów festiwalu są przedstawiciele najbardziej znanych firm i studiów branży gier, filmów i reklamy. Organizatorem wydarzenia jest CD PROJEKT RED. Patronem Promised Land Art Festival jest Miasto Łódź w ramach kampanii promocyjnej "Łódź Kreuje" oraz "EC1 Łódź – Miasto Kultury”.
  2. Wystartowała sprzedaż biletów na Art For All by Promised Land Art Festival - wydarzenie organizowane przez studio CD PROJEKT RED oraz EC1 Łódź dla osób chcących bliżej poznać świat sztuki cyfrowej i tradycyjnej. Organizatorzy ogłosili także pierwszych prelegentów festiwalu, który odbędzie się w dniach 7–8 czerwca. Art For All by Promised Land Art Festival to wydarzenie skierowane do osób marzących o pracy w branży kreatywnej, a także do entuzjastów i entuzjastek gier wideo, filmów, komiksów i - szerzej - popkultury, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności oraz lepiej poznać fascynujący świat sztuki. Tegoroczna edycja, która odbędzie się w dniach 7–8 czerwca w kompleksie naukowo-kulturalnym EC1 w Łodzi, zaoferuje jeszcze więcej inspirujących spotkań i paneli dyskusyjnych, sesji rysunku na żywo, recenzji portfolio i wykładów. Więcej szczegółów wraz z pełnym programem wydarzenia zostanie ujawnionych już wkrótce. W gronie prelegentów i prelegentek, którzy wystąpią podczas Art For All by Promised Land Art Festival, będą m.in. artystka koncepcyjna Kamila Szutenberg (Shadow of the Tomb Raider, Destiny 2, Tom Clancy's Rainbow Six Siege, Matrix Zmartwychwstania), jeden z najwybitniejszych polskich rysowników komiksowych Przemysław “Trust” Truściński, projektant pierwotnego wyglądu Geralta z Rivii w pierwszej grze z serii Wiedźmin, oraz Marcin Klicki, rzeźbiarz cyfrowy ze studia CD PROJEKT RED mający na swoim koncie takie tytuły jak Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077. Kolejne nazwiska zostaną ogłoszone już wkrótce. Bilety na Art For All są już dostępne w sprzedaży. Chętni mogą sięgnąć po bilet jednodniowy w cenie 35 zł lub bilet dwudniowy w cenie 59 złotych. Przy zakupie biletu można również wykupić wejściówki na dodatkowe atrakcje organizowane przez kompleks EC1 w specjalnej cenie 1 zł — w tym na wystawy “Materia Kina”, “Kino Polonia” czy ekspozycję Centrum Komiksu. Bilety można nabyć online za pośrednictwem strony EC1 Łódź. [Kup bilet] O festiwalu Promised Land Promised Land to festiwal skierowany do profesjonalistów z branży kreatywnej. W trakcie imprezy odbywają się liczne wykłady, panele dyskusyjne, a także pokazy i warsztaty sztuki cyfrowej i tradycyjnej. Wśród prelegentów festiwalu są przedstawiciele najbardziej znanych firm i studiów branży gier, filmów i reklamy. Organizatorem wydarzenia jest CD PROJEKT RED. Patronem Promised Land Art Festival jest Miasto Łódź w ramach kampanii promocyjnej "Łódź Kreuje" oraz "EC1 Łódź – Miasto Kultury”. Zobacz cały news
  3. CD PROJEKT RED rozpoczyna obchody 10-lecia premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Z tej okazji przygotowano dla graczy szereg wydarzeń, działań z innymi markami i wiele niespodzianek. W skrócie: Z okazji rocznicy zaprezentowano nowy zwiastun gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, zawierający podziękowania od studia CD PROJEKT RED za lata wsparcia ze strony graczy. Doug Cockle, słynny głos Geralta z Rivii, oraz Borys Pugacz-Muraszkiewicz z CD PROJEKT RED wzięli udział w specjalnym odcinku REDstreams z okazji rocznicy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W ramach obchodów 10-lecia gry odbędą się dwa urodzinowe koncerty z cyklu Wiedźmin: Muzyka Kontynentu – w Poznaniu i Bostonie. Oficjalna trasa koncertowa rozpocznie się natomiast w sierpniu podczas targów gamescom w Kolonii. Dzięki współpracy z partnerami, do sprzedaży trafią m. in. zestaw Immerse Gamepack do Wiedźmina 3 od Embody, wyjątkowy album z komiksami dla rodziców pt. Little Witcher, kolekcja okolicznościowych wiedźmińskich ilustracji i nie tylko. Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutował na rynku dokładnie 10 lat temu, 19 maja 2015 roku, zdobywając uznanie recenzentów i na przestrzeni lat stając się jedną z najlepiej ocenianych gier w historii. Gracze pokochali tytuł za jego otwarty, mroczny świat i bogatą fabułę, w ramach której przyszło im wcielić się w rolę Geralta z Rivii, profesjonalnego zabójcy potworów, przemierzającego Północne Królestwa w poszukiwaniu swojej przybranej córki, Ciri. Trzecia część wiedźmińskiej trylogii sprzedała się dotychczas w 50 milionach egzemplarzy, a cała seria przygód Geralta osiągnęła już wynik 75 milionów sprzedanych sztuk. Z okazji dziesięciolecia gry, CD PROJEKT RED przygotowało specjalny zwiastun, by podziękować społeczności graczy za nieustające wsparcie. W ramach obchodów dziesiątej rocznicy gry wyemitowano nowy odcinek REDstreams z udziałem wyjątkowych gości — Douga Cockle’a, aktora wcielającego się w rolę Geralta z Rivii w angielskiej wersji językowej, oraz Borysa Pugacza-Muraszkiewicza, dyrektora ds. angielskiej adaptacji w CD PROJEKT RED. Miłośnicy ścieżki dźwiękowej z trzeciej części przygód Wiedźmina będą mogli wyruszyć w sentymentalną podróż podczas koncertów z serii Wiedźmin: Muzyka Kontynentu, łączących muzykę na żywo w wykonaniu kilkunastoosobowego zespołu muzyków z udziałem współtwórców ścieżki dźwiękowej — Percival Schuttenbach — oraz nowoczesne efekty wizualne z fragmentami rozgrywki. Z okazji rocznicy zaplanowano dwa urodzinowe koncerty: w Bostonie (31 maja) oraz w Poznaniu (15 czerwca). Oficjalna trasa koncertowa rozpocznie się z kolei 20 sierpnia podczas targów gamescom w Kolonii. Kolejne daty i lokalizacje zostaną ogłoszone już wkrótce na oficjalnej stronie wydarzenia. To nie koniec atrakcji — zapowiedziano także premierę kolekcji składającej się z 10 wyjątkowych ilustracji autorstwa twórców związanych na przestrzeni lat ze światem Wiedźmina, m.in. Przemysława “TRUSTa” Truścińskiego, twórcy projektu postaci Geralta w pierwszej odsłonie gry, Anny Podedwornej, Jakuba Rebelki czy Grzegorza Przybysia, który zilustrował przerywniki filmowe w Wiedźminie 3. Każda z nich odwzorowana w najdrobniejszych detalach na metalowych plakatach kolekcjonerskich od Displate. Ilustracje będą również dostępne na T-shirtach, kubkach i innych gadżetach. Na graczy czekają też inne niespodzianki. Jedną z nich jest Immerse Gamepack od firmy Embody, oferujący spersonalizowany dźwięk przestrzenny do gry. Osoby, które posiadają już Immerse Gamepack do Cyberpunka 2077, pakiet do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymają bezpłatnie. Komiksowy świat Wiedźmina rozrósł się o nową wyjątkową pozycję. Album komiksowy pt. Little Witcher to seria pogodnych historyjek stworzona przez twórców z CD PROJEKT RED, które opowiadają o perypetiach Geralta i małej Ciri w trakcie ich wspólnego pobytu w Kaer Morhen. Album jest już dostępny na rynku w angielskiej wersji językowej.
  4. CD PROJEKT RED rozpoczyna obchody 10-lecia premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Z tej okazji przygotowano dla graczy szereg wydarzeń, działań z innymi markami i wiele niespodzianek. W skrócie: Z okazji rocznicy zaprezentowano nowy zwiastun gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, zawierający podziękowania od studia CD PROJEKT RED za lata wsparcia ze strony graczy. Doug Cockle, słynny głos Geralta z Rivii, oraz Borys Pugacz-Muraszkiewicz z CD PROJEKT RED wzięli udział w specjalnym odcinku REDstreams z okazji rocznicy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W ramach obchodów 10-lecia gry odbędą się dwa urodzinowe koncerty z cyklu Wiedźmin: Muzyka Kontynentu – w Poznaniu i Bostonie. Oficjalna trasa koncertowa rozpocznie się natomiast w sierpniu podczas targów gamescom w Kolonii. Dzięki współpracy z partnerami, do sprzedaży trafią m. in. zestaw Immerse Gamepack do Wiedźmina 3 od Embody, wyjątkowy album z komiksami dla rodziców pt. Little Witcher, kolekcja okolicznościowych wiedźmińskich ilustracji i nie tylko. Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutował na rynku dokładnie 10 lat temu, 19 maja 2015 roku, zdobywając uznanie recenzentów i na przestrzeni lat stając się jedną z najlepiej ocenianych gier w historii. Gracze pokochali tytuł za jego otwarty, mroczny świat i bogatą fabułę, w ramach której przyszło im wcielić się w rolę Geralta z Rivii, profesjonalnego zabójcy potworów, przemierzającego Północne Królestwa w poszukiwaniu swojej przybranej córki, Ciri. Trzecia część wiedźmińskiej trylogii sprzedała się dotychczas w 50 milionach egzemplarzy, a cała seria przygód Geralta osiągnęła już wynik 75 milionów sprzedanych sztuk. Z okazji dziesięciolecia gry, CD PROJEKT RED przygotowało specjalny zwiastun, by podziękować społeczności graczy za nieustające wsparcie. W ramach obchodów dziesiątej rocznicy gry wyemitowano nowy odcinek REDstreams z udziałem wyjątkowych gości — Douga Cockle’a, aktora wcielającego się w rolę Geralta z Rivii w angielskiej wersji językowej, oraz Borysa Pugacza-Muraszkiewicza, dyrektora ds. angielskiej adaptacji w CD PROJEKT RED. Miłośnicy ścieżki dźwiękowej z trzeciej części przygód Wiedźmina będą mogli wyruszyć w sentymentalną podróż podczas koncertów z serii Wiedźmin: Muzyka Kontynentu, łączących muzykę na żywo w wykonaniu kilkunastoosobowego zespołu muzyków z udziałem współtwórców ścieżki dźwiękowej — Percival Schuttenbach — oraz nowoczesne efekty wizualne z fragmentami rozgrywki. Z okazji rocznicy zaplanowano dwa urodzinowe koncerty: w Bostonie (31 maja) oraz w Poznaniu (15 czerwca). Oficjalna trasa koncertowa rozpocznie się z kolei 20 sierpnia podczas targów gamescom w Kolonii. Kolejne daty i lokalizacje zostaną ogłoszone już wkrótce na oficjalnej stronie wydarzenia. To nie koniec atrakcji — zapowiedziano także premierę kolekcji składającej się z 10 wyjątkowych ilustracji autorstwa twórców związanych na przestrzeni lat ze światem Wiedźmina, m.in. Przemysława “TRUSTa” Truścińskiego, twórcy projektu postaci Geralta w pierwszej odsłonie gry, Anny Podedwornej, Jakuba Rebelki czy Grzegorza Przybysia, który zilustrował przerywniki filmowe w Wiedźminie 3. Każda z nich odwzorowana w najdrobniejszych detalach na metalowych plakatach kolekcjonerskich od Displate. Ilustracje będą również dostępne na T-shirtach, kubkach i innych gadżetach. Na graczy czekają też inne niespodzianki. Jedną z nich jest Immerse Gamepack od firmy Embody, oferujący spersonalizowany dźwięk przestrzenny do gry. Osoby, które posiadają już Immerse Gamepack do Cyberpunka 2077, pakiet do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymają bezpłatnie. Komiksowy świat Wiedźmina rozrósł się o nową wyjątkową pozycję. Album komiksowy pt. Little Witcher to seria pogodnych historyjek stworzona przez twórców z CD PROJEKT RED, które opowiadają o perypetiach Geralta i małej Ciri w trakcie ich wspólnego pobytu w Kaer Morhen. Album jest już dostępny na rynku w angielskiej wersji językowej. Zobacz cały news
  5. Super! Trzymam kciuki. Pracując z różnymi startupami - nigdy nie spotkałem się z kickstarterem. Moim zdaniem tak jak pisałem, dość trudna droga. To jest AI. To się zmienia w kosmicznym tempie. Będzie cieżko wydaje mi się, ale już ten program akceleracyjny - to może być dobre wyjście. Moim zdaniem produkt już sam w prostej wersji MVP mógbły się bronić i zbierać feedback. Dobrze to robisz tutaj, zbierasz feedback. Ale jeśli z tym programem akceleracyjnym uda się postawić MVP i zacząć to testować z klientami - to super.
  6. Pojawił się ciekawy wywiad z Marcinem Klickim, Senior Character Artist w CD Projekt Red, znanym ze swojej pracy nad Cyberpunk 2077 i Wiedźminem. W podcaście The Vertex Podcast, Klicki opowiada o swojej drodze od samouka do profesjonalisty w branży. W tym odcinku dowiecie się: Jak Marcin odkrył swoją pasję do digital sculpting i projektowania postaci. Kluczowe elementy, które odróżniają "dobry" sculpt od "świetnego". Jak efektywnie korzystać z referencji, nie tracąc oryginalności. Najczęstsze błędy popełniane przez początkujących artystów i jak ich unikać. Obowiązkowy dla character artistów, pełen praktycznych porad i kreatywnych spostrzeżeń.
  7. Pojawił się ciekawy wywiad z Marcinem Klickim, Senior Character Artist w CD Projekt Red, znanym ze swojej pracy nad Cyberpunk 2077 i Wiedźminem. W podcaście The Vertex Podcast, Klicki opowiada o swojej drodze od samouka do profesjonalisty w branży. W tym odcinku dowiecie się: Jak Marcin odkrył swoją pasję do digital sculpting i projektowania postaci. Kluczowe elementy, które odróżniają "dobry" sculpt od "świetnego". Jak efektywnie korzystać z referencji, nie tracąc oryginalności. Najczęstsze błędy popełniane przez początkujących artystów i jak ich unikać. Obowiązkowy dla character artistów, pełen praktycznych porad i kreatywnych spostrzeżeń. Zobacz cały news
  8. Mega! Pewnie, że tak. Marcin Kliki jest zbyt skromny, aby sam się pochwalić :)
  9. Pamiętacie Kung Fury? Kung Fury to krótkometrażowy film akcji z 2015 roku, będący szaloną parodią i hołdem dla kina akcji oraz sztuk walki z lat 80. Reżyserem, scenarzystą i odtwórcą głównej roli jest David Sandberg. Produkcja powstała w Szwecji, a jej realizację sfinansowano dzięki kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze, gdzie zebrano ponad 630 tysięcy dolarów. Film ten zdobył dużą popularność w internecie, m.in. dzięki darmowej dostępności online, a także uznanie krytyków za kreatywność i autoironię. Mało osób wie, że w roku 2019 został nakręcony sequel kultowego shorta z 2015 roku. Kung Fury 2 nakręcono z udziałem takich gwiazd jak Michael Fassbender, Arnold Schwarzenegger i David Hasselhoff, ale od lat pozostaje uwięziony przez spór prawny i nie trafił do kin ani na VOD. Film, będący szaloną parodią kina akcji lat 80., miał mieć premierę w 2022 roku, ale postprodukcja została wstrzymana po tym, jak chiński inwestor Creasun Entertainment USA nie wywiązał się z obietnicy wpłaty 10 milionów dolarów, co doprowadziło do pozwu i zamrożenia projektu. Mimo że postprodukcję ukończono w 2024 roku, film wciąż nie ma szans na oficjalną premierę. W maju 2025 roku w sieci pojawił się 10-minutowy wyciek z filmu - tzw. sizzle reel, pokazujący fragmenty z udziałem Schwarzeneggera jako prezydenta USA, Fassbendera jako agenta FBI z imponującą fryzurą i Hasselhoffa w roli specjalnej. Reżyser David Sandberg potwierdził autentyczność materiału, podkreślając, że był to wewnętrzny materiał promocyjny i wyraził nadzieję, że film w końcu ujrzy światło dzienne. Dla przypomnienia - Kung Fury z 2015 roku możecie obejrzeć pod tym adresem: https://www.youtube.com/watch?v=bS5P_LAqiVg
  10. Pamiętacie Kung Fury? Kung Fury to krótkometrażowy film akcji z 2015 roku, będący szaloną parodią i hołdem dla kina akcji oraz sztuk walki z lat 80. Reżyserem, scenarzystą i odtwórcą głównej roli jest David Sandberg. Produkcja powstała w Szwecji, a jej realizację sfinansowano dzięki kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze, gdzie zebrano ponad 630 tysięcy dolarów. Film ten zdobył dużą popularność w internecie, m.in. dzięki darmowej dostępności online, a także uznanie krytyków za kreatywność i autoironię. Mało osób wie, że w roku 2019 został nakręcony sequel kultowego shorta z 2015 roku. Kung Fury 2 nakręcono z udziałem takich gwiazd jak Michael Fassbender, Arnold Schwarzenegger i David Hasselhoff, ale od lat pozostaje uwięziony przez spór prawny i nie trafił do kin ani na VOD. Film, będący szaloną parodią kina akcji lat 80., miał mieć premierę w 2022 roku, ale postprodukcja została wstrzymana po tym, jak chiński inwestor Creasun Entertainment USA nie wywiązał się z obietnicy wpłaty 10 milionów dolarów, co doprowadziło do pozwu i zamrożenia projektu. Mimo że postprodukcję ukończono w 2024 roku, film wciąż nie ma szans na oficjalną premierę. W maju 2025 roku w sieci pojawił się 10-minutowy wyciek z filmu - tzw. sizzle reel, pokazujący fragmenty z udziałem Schwarzeneggera jako prezydenta USA, Fassbendera jako agenta FBI z imponującą fryzurą i Hasselhoffa w roli specjalnej. Reżyser David Sandberg potwierdził autentyczność materiału, podkreślając, że był to wewnętrzny materiał promocyjny i wyraził nadzieję, że film w końcu ujrzy światło dzienne. Dla przypomnienia - Kung Fury z 2015 roku możecie obejrzeć pod tym adresem: https://www.youtube.com/watch?v=bS5P_LAqiVg Zobacz cały news
  11. adek dodał an article → w News
    Rockstar Games wypuściło nowy, trzyminutowy trailer GTA 6, mimo że niedawno ogłoszono przesunięcie premiery gry na maj 2026 roku. Fani są rozczarowani, ale dostali garść nowych informacji o grze. Główne postacie i fabuła Poznajemy więcej szczegółów o Jasonie Duvalu i Lucii Caminos, parze przestępców z fikcyjnego stanu Leonida (inspirowanego Florydą). Jason był zbuntowanym nastolatkiem, który wstąpił do wojska, a po powrocie popadł znowu w kryminalne życie. Lucia trafia do więzienia za "ochronę rodziny", a Jason ją z niego odbiera. Trailer pokazuje akcję, romanse, napady, imprezy na jachcie i jazdę skuterem wodnym. Bohaterowie próbują zacząć nowe życie, ale wpadają w sam środek spisku po tym, jak „prosta akcja” kończy się katastrofą. Nowe postacie i lokacje W trailerze pojawiają się też nowe twarze: Raul Bautista (rabuś), Brian Heder (przemytnik) oraz rapowy duet Real Dimez. Miejsca pokazane w grze inspirowane są prawdziwą Florydą: Vice City (Miami), Grassrivers (Everglades), Leonida Keys, Ambrosia, Port Gellhorn i Kalaga National Park. Każda z lokacji ma swoją unikalną społeczność - od motocyklistów po mistyków ze wsi. Grafika Zwiastun zbiera dość pozytywne opinie jeśli chodzi o grafikę. Warto zwrócić uwagę, że nie pokazuje on gameplay'u, a filmowe ujęcia z konsoli PS5. Opóźnienie i jego przyczyny Gra miała wyjść jesienią 2025, ale Rockstar ogłosiło opóźnienie, tłumacząc to dążeniem do najwyższej jakości i uniknięciem tzw. "crunchu" (przymusowych nadgodzin). Po ogłoszeniu opóźnienia, akcje firmy matki Rockstar - Take-Two Interactive - spadły o 10%. Premiera GTA VI odbędzie się 26 maja 2026 na PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
  12. adek dodał odpowiedź w temacie → w Aktualności (mam newsa)
    Rockstar Games wypuściło nowy, trzyminutowy trailer GTA 6, mimo że niedawno ogłoszono przesunięcie premiery gry na maj 2026 roku. Fani są rozczarowani, ale dostali garść nowych informacji o grze. Główne postacie i fabuła Poznajemy więcej szczegółów o Jasonie Duvalu i Lucii Caminos, parze przestępców z fikcyjnego stanu Leonida (inspirowanego Florydą). Jason był zbuntowanym nastolatkiem, który wstąpił do wojska, a po powrocie popadł znowu w kryminalne życie. Lucia trafia do więzienia za "ochronę rodziny", a Jason ją z niego odbiera. Trailer pokazuje akcję, romanse, napady, imprezy na jachcie i jazdę skuterem wodnym. Bohaterowie próbują zacząć nowe życie, ale wpadają w sam środek spisku po tym, jak „prosta akcja” kończy się katastrofą. Nowe postacie i lokacje W trailerze pojawiają się też nowe twarze: Raul Bautista (rabuś), Brian Heder (przemytnik) oraz rapowy duet Real Dimez. Miejsca pokazane w grze inspirowane są prawdziwą Florydą: Vice City (Miami), Grassrivers (Everglades), Leonida Keys, Ambrosia, Port Gellhorn i Kalaga National Park. Każda z lokacji ma swoją unikalną społeczność - od motocyklistów po mistyków ze wsi. Grafika Zwiastun zbiera dość pozytywne opinie jeśli chodzi o grafikę. Warto zwrócić uwagę, że nie pokazuje on gameplay'u, a filmowe ujęcia z konsoli PS5. Opóźnienie i jego przyczyny Gra miała wyjść jesienią 2025, ale Rockstar ogłosiło opóźnienie, tłumacząc to dążeniem do najwyższej jakości i uniknięciem tzw. "crunchu" (przymusowych nadgodzin). Po ogłoszeniu opóźnienia, akcje firmy matki Rockstar - Take-Two Interactive - spadły o 10%. Premiera GTA VI odbędzie się 26 maja 2026 na PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Zobacz cały news
  13. Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości filtry fotograficzne AI, a także testowe opcje obróbki wideo AI. Dodano również 100 najbardziej popularnych modeli generowania obrazów, aby przyspieszyć korzystanie z tych funkcji. Systemy z procesorami AMD Ryzen AI otrzymały ponadto wsparcie dla opcji AMD XDNA Super Resolution, która umożliwia tworzenie 4-megapikselowych obrazów o jakości odpowiedniej do druku. Integracja modeli AMD pozwala także użytkownikom kart graficznych AMD Radeon RX 9070 XT przyspieszyć 4,3-krotnie generowanie obrazów w Stable Diffusion 1.5 oraz 3,3-krotnie w modelach Stable Diffusion 3.5. Z kolei korzystający z komputerów z procesorami AMD Ryzen AI 9 HX 370 mogą liczyć na wzrosty sięgające od 5% do 50%, a także są teraz w stanie uruchamiać większe modele niż wcześniej - np. Stable Diffusion 3.5 Large Turbo można uruchamiać tylko z pomocą zoptymalizowanych przez AMD modeli. Oczywiście zaoferują one wyższą wydajność we wnioskowaniu na większości zgodnego sprzętu AMD, ale poziom wzrostów zależy od poszczególnych konfiguracji. Amuse 3.0 umożliwia ponadto lokalne przerabianie prywatnych zdjęć dzięki filtrom AI bazującym na SDXL. Z kolei opcja Video Diffusion umożliwia restylizowanie filmów lub generowanie obrazów za pomocą tekstu. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo na blogu AMD, a także Stability AI. Szczegóły programistyczne są z kolei dostępne na stronie GPUOpen.com.
  14. Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości filtry fotograficzne AI, a także testowe opcje obróbki wideo AI. Dodano również 100 najbardziej popularnych modeli generowania obrazów, aby przyspieszyć korzystanie z tych funkcji. Systemy z procesorami AMD Ryzen AI otrzymały ponadto wsparcie dla opcji AMD XDNA Super Resolution, która umożliwia tworzenie 4-megapikselowych obrazów o jakości odpowiedniej do druku. Integracja modeli AMD pozwala także użytkownikom kart graficznych AMD Radeon RX 9070 XT przyspieszyć 4,3-krotnie generowanie obrazów w Stable Diffusion 1.5 oraz 3,3-krotnie w modelach Stable Diffusion 3.5. Z kolei korzystający z komputerów z procesorami AMD Ryzen AI 9 HX 370 mogą liczyć na wzrosty sięgające od 5% do 50%, a także są teraz w stanie uruchamiać większe modele niż wcześniej - np. Stable Diffusion 3.5 Large Turbo można uruchamiać tylko z pomocą zoptymalizowanych przez AMD modeli. Oczywiście zaoferują one wyższą wydajność we wnioskowaniu na większości zgodnego sprzętu AMD, ale poziom wzrostów zależy od poszczególnych konfiguracji. Amuse 3.0 umożliwia ponadto lokalne przerabianie prywatnych zdjęć dzięki filtrom AI bazującym na SDXL. Z kolei opcja Video Diffusion umożliwia restylizowanie filmów lub generowanie obrazów za pomocą tekstu. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo na blogu AMD, a także Stability AI. Szczegóły programistyczne są z kolei dostępne na stronie GPUOpen.com. Zobacz cały news
  15. adek dodał odpowiedź w temacie → w Dyskusje o grafice
    Dobra, ale jest to do użytku? W sensie poprawiasz te palce i sam model możesz powiedzieć, że zrobiłeś dużo szybciej? Jaki wniosek z tych tooli.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności