Hej matthew ;), landszafty zawodowe. Swietne kolory i w ogole. Szkoda ze ten "sredniowieczny" projekt upadl, bo milo by bylo pobiegac w takich klimatach dopalanych cryengine :) A z pytan technicznych -postprodukcje robisz w ps czy zdarza Ci sie w jakichs softach innych?
A mi to normalnie sie chyba nawet bardziej podoba niz Twoje digitale. Ale moze to dlatego ze digital sie codziennie praktycznie oglada. Tak czy siak super :)
noo suuper. pare krawedzi na tym pociagu jeszcze troche zbyt mocnych jak dla mnie, ale calosc swietna. postacie bardzo mi sie podobaja -zwlaszcza ta najblizej.
noo suuper. pare krawedzi na tym pociagu jeszcze troche zbyt mocnych jak dla mnie, ale calosc swietna. postacie bardzo mi sie podobaja -zwlaszcza ta najblizej.
chalek: nakladalem na "nowy" z zbrusha
jaras: no nie wiem dokladnie ale na pewno duzo :) tak jakbys dal meshsmooth x6
gotham: tak tak, czytalem to wszystko. nawet w tym manualu jak dla mnie to jest jednak spora roznica pomedzy tym co jest w zbrushu a tym co wychodzi po zrenderowaniu z mapa disp. cudow nie ma. z tego co widzialem na roznych stronach to najwieksze wrazenie robia jednak rzeczy renderowane rowniez pod zbrushem na gestej siatce. No chyba ze model bazowy byl szczegolowy i disp. uzyskuje sie tylko jakies subtelnosci. Tak przynajmniej mi sie wydaje na podstawie tego co udalo mi sie zobaczyc :)
Ania C: no to mi dalas do myslenia :) Ja tez niestety nie znam zbrusha wiec nie wiem jak to dokladnie jest. Poprobuje jeszcze cos z ta mapa porobic tak jak mowisz. Ale i tak pewnie zrobie disp. na podstawie mapy koloru.