Skocz do zawartości

snajper992

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. snajper992 odpowiedział M4rcus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    albo maska , albo szyba za krótka, chyba że coś tam ukryłeś (1 render na 2 stronie).
  2. snajper992 odpowiedział blomd → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Te opony mi się nie podobają, aż tak chyba nie wystają poza felgę?
  3. snajper992 odpowiedział SereCk → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Obrazy strasznie płaskie się wydają, sprubuj dodać jakieś lekkie odbicia.
  4. JEŚLI NIE MASZ OGRANICZONEGO KONCEPTU. I NIE WIESZ CO MOŻNA DODAĆ, TO JA OD SIEBIE PROPONUJE JESZCZE CZERWONE OCZY (BARDZIEJ POŚWIATĘ, COŚ JAK W KILLZONE 2 http://blogs.creativeloafing.com/dailyloaf/files/2009/03/killzone2.jpg ). TO TYLKO PROPOZYCJA, NIKT NIE MUSI SIĘ Z NIĄ ZGADZAĆ. POZDRO SNAJPER
  5. snajper992 odpowiedział ledyr → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Witam, Mi nie pasują proporcje konceptu z tym wykonanym modelem. Zwróć uwagę na wielkość głowy do reszty ciała. pozdro snajper
  6. snajper992 odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Srebrna Galeria 3D / Silver Gallery 3D
    Fajny DOF.
  7. snajper992 odpowiedział dmgal → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    xD pozdro snajper
  8. snajper992 odpowiedział Trzmiel → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Te dziwne schodki za bardzo od boku ustawiłeś. Otoczenie ma pixele czy co?( wygląda jakbyś dał rozmazany obrazek na tło, a nie DOFa robił), ja bym inne otoczenie zrobił bo wszytko ma za bardzo jednolity kolor przez to praca robi się płaska (kontrastopwy ciemny kolor daj na tło ,a na pewno będzie lepiej). Nudne i nie pasuje, kadr słabiutki ,jakby te coś (górka, kaptur, czy co to jest) dał bardziej na lewą stronę lub na prawą było by o niebo lepiej, a nie tak po środku postawiłeś. Nikogo nie zmuszam do popierania mojej opinii i poprawek. pozdro snajper
  9. snajper992 odpowiedział NV → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jakieś texturki będą na tej lampce i kwiatku bo już w photoshopie obrabiasz jak pracka nieskończona. A po za tym to genialnie. pozdro snajper
  10. snajper992 odpowiedział songoku → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak byś w Vrayu albo w Mentalu wyrenderował to było by o niebo lepiej małym nakładem pracy. pozdro snajper
  11. snajper992 odpowiedział serf → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    W modelu 1 czemu okna na budynku po prawej są do połowy ? i na tej balustradzie na górze te małe okienka z ziemi wychodzą ?. w modelu 2 texturka na dachu mi się nie podoba i jakoś dziwnie tam pusto jeśli mógłbyś tam coś dodać to byłoby o niebo lepiej, bo przecież gracz będzie z góry patrzył i to musi jakoś wyglądać. Model 3 jest bomba podoba mi się. pozdro snajper
  12. snajper992 odpowiedział kubeczek77 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Pusta praca i jakoś dziwnie sztucznie to wszytko wygląda. Ja osobiście zmieniłbym kompozycje i dodał więcej obiektów (książki, jakiś widelec, butelkę ). To moje zdanie i nie każdy może się z nim zgadzać, ale ja tylko chciałem pomóc. pozdro snajper
  13. snajper992 odpowiedział blomd → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ładnie i tyle. Mimo że te textury nie są za bardzo dopracowane i z bliska słaby detal się robi. pozdro snajper
  14. snajper992 odpowiedział odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Przyjemnie się ogląda.
  15. snajper992 odpowiedział KamillM → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dziwnie wygląda. Czy ma terenowe zawieszenie? za wysoko nie jest zawieszony przypadkiem (czy to przez kadr?). pozdro snajper

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności