-
Liczba zawartości
448 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Quentin w dniu 25 Marzec 2020
Użytkownicy przyznają Quentin punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Quentin's Achievements
Newbie (1/14)
253
Reputacja
-
Dokładnie... Najlepsze modelowanie postaci było w Cinemie 4D R6... Przesuwając vertexy masz jednak pełną kontrolę a nie jakieś bazgrolenie brushami. 🙂
-
Ciekawą alternatywą jest stosunkowo młody Marketplace na Artstation. Nigdy nie bawiłem się w sprzedaż żadnych modeli, więc po pojawieniu się tej opcji na artstation postanowiłem w ramach testu wrzucić model z pracki, która cieszyła się największym zainteresowaniem. Pomyślałem, że może komuś akurat się przyda a mi da pojęcie czy ktokolwiek w ogóle się tym zainteresuje(szczerze to nie sądziłem, bo po co komu mój model głowy w erze tanich skanów 3d... 😄). Cenę dałem 39.99$ z czego na czysto przy koncie Artstation Pro dostaje około 31$. W 10 miesięcy sprzedało się 43 razy, więc coś tam zawsze wpada. Na pewno dużo lepszą opcją jest zrobienie np tutoriala lub zestawu brushy, skryptów itd po kilka dolców. Jeśli "zareklamujesz" to w formie wrzutki na artstation, którą odwiedza i lajkuje dużo ludzi to na pewno jest szansa na sensowną sprzedaż.
-
Plyta obsluzy 128gb ramu tylko nie ma 8 slotow na 8x16GB. Chyba ze cos takiego ale cena to dramat 😄 https://www.x-kom.pl/p/492311-pamiec-ram-ddr4-gskill-64gb-3200mhz-trident-z-rgb-cl14-2x32gb.html Ja tez kupie teraz 64gb 4x16, a jak pojawia sie 4x32 w ludzkiej cenie to sie wymieni.
-
Pokaż screeny jak to wygląda i ustawienia z Paintera. Bo tak to ciężko cokolwiek powiedzieć. Workflow jest ok z tego co piszesz. Używasz cage'a?
- 2 odpowiedzi
-
- 3ds max
- bake normal map
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Przede wszystkim problemem są oczy.. To one nadają życia postaci. SSS na nich jest albo za słaby albo nie ma go wcale. Specular na twardówce powinien mieć roughness ustawiony na 0 lub minimalnie większy, u Ciebie za bardzo sie rozmywa ten refleks i wygląda to słabo. Zupełnie też nie widać źrenicy. Skóra i oczy są w tym samym secie sss? Ustawiasz to w alSurface pod zakladka SSS. Powierzchnia oka powinna być bardziej mokra, możesz to zrobić nawet na geometrii taką łezkę z refrakcją i specularem i delikatnym bumpem. Jeśli chodzi o skórę to displacement jest porozjeżdzany w wielu miejscach. Stosujesz bump mape? Przydaje się taka mega delikatna, dobrze działa w odbiciach. Diffuse jest bardzo łatwy do zrobienia na twarzy. Musisz po prostu pamiętać że skóra nawet pozornie czysta i jednolita ma mnóstwo odbarwień, nierówności. Czyli dużo noisa, scattera na całej powierzchni , tam gdzie skóra jest cieńsza bardziej musi przebijać krew. Oczywiście to są bardzo subtelne rzeczy ale razem się sumują i od razu zobaczysz różnicę. Sama geometria skóry tez powinna mieć takie nierówności, bardzo delikatne ale jednak sss w trybie np directional łapie te nierówności i sprawia, że ta skóry nie jest taka sztuczna. Możesz też pobawić się więcej światłem, różna ekspozycja, wielkość źródła światła. Może jakieś delikatne enviro. Czasem drobna zmiana a może na prawdę dużo zmienić w odbiorze całej pracy. Powodzenia dalej ! pozdro
-
Cześć, oto mój udział w spocie charytatywnym Dzieciaki Chojraki. VFX stworzone przez Rio de Post. Ja byłem odpowiedzialny za modelowanie, texturowanie, shading i rendering postaci. Client: Dzieciaki Chojraki - Stowarzyszenie Wspierania Transplantacji Szpiku I Onkologii Dziecięcej Agency: Chigo Design Creative Idea: Marcin Dubiniec, Tom Szurkowski, Filip Grześkowiak Production Company: Papaya Director: Marcin Dubiniec Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz Producer: Maja Sontag Production Manager: Tomek Kulesza Production Co-ordinator: Weronika Orłow DP: Maciej Sobieraj Costume Designer: Paulina Sieniarska Production designer: Paulina Szpila On-Set Supervising: Sławomir Goleniak Editor: Wojtek Włodarski Make – up: Żaneta Wardaszka Postproduction: Rio de Post Post Producer: Natalia Małkiewicz Colorist: Michał Kowalski VFX Producer: Sławomir Goleniak VFX: Sławomir Goleniak, Artur Tarnowski, Arkadiusz Topolski, Rafał Franczak Character drawings: Maciej Sidorowicz, Michał Sawtyruk Animation: FUMI Studio Audio Production: Studio Ucho Music: “Sorcerers Fight” Andrew Blaney & “A Fantastic End” Natalie Holt, Yoann Le Dantec
-
Sebazx6r - baza spodni w marvelousie, reszta ręcznie.
-
Cześć, wrzucam po przerwie wip nowej postaci.
-
Bitwa 2D: Detektyw Przyszłości - wyniki konkursu
Quentin odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Gratulacje dla zwycięzców, świetne prace. :) -
Photoshop z pluginami lenscare frischluft i photolooks.
-
Spoko, wrzucam beauty pass postaci. Wszystkich passów było chyba z 15.
-
Wrzucam jeszcze 2 screeny postaci z viewportu. ;)
-
Bitwa 3D: Detektyw Przyszłości - wyniki konkursu
Quentin odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Dziękuję jury za tak dobre oceny i komentarze :) Robiąc tę pracę nie spodziewałem się aż 2 miejsca, tym bardziej że to moja pierwsza bitwa i chyba nawet pierwszy taki konkurs w 3d. Gratulacje dla ttaaddkkaa i mookiego oraz całej reszty finalistów !!! Wielkie dzięki również za nagrodę publiczności, wszystkim, którzy wspierali mnie w trakcie pracy oraz Adkowi za całą robotę z konkursem. :) -
Dzięki za komentarze ;) A więc tak.. Wszystkie części oprócz głowy i dłoni modelowałem w c4d, rozkładałem uv, a następnie dodawałem w zbrushu drobny detal, tam rekalkulowałem uv i wypalałem. Natomiast głowa i dłoń rzeźbiona była od zera w zbrushu, potem retopo (chwała Zremesherowi dzięki któremu była to kwestia minut), następnie rozkładałem uv w c4d i zbrushowym uv masterze. W cinemie łatwiej ciąć na wysepki, a uvmaster lepiej relaxuje uv, dlatego w ten sposób. :) Potem wypalałem głównie displacement, normal tylko na niektórych elementach. Subtooli było chyba ponad 25, dopiero do wypalania mapek łączyłem je w grupy, których ostatecznie było 7. Następnie tekstury malowałem w photoshopie, przy niektórych elementach pomogłem sobie body paintem. Poniżej 3 mapki z kolorem. Naramiennik, głowa, dłoń.