Dor
Members-
Liczba zawartości
135 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Kraina Mordor
Dor's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Świetne, nawet nie poczułem, że ma aż 15 min. Trzyma w napięciu i z twistem na końcu.
- 46 odpowiedzi
-
- 3rd letter
- grzegorz
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Autodesk - od wersji 2011 pewne zmiany w dystrybucji oprogramowania
Dor odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Każda normalna firma umożliwia wielokrotne pobieranie zakupionego oprogramowania -
Udzielam się na tym forum raz na sto lat, ale jak widzę takie posty jak AdrianWx wypisuje to mnie krew zalewa. Brawa dla Ani, że ukończyła sama taką animację, dodatkowy plus, że nie potrzebowała do tego softu za 20k. Widywałem gorsze na "ITS ART". Zdecydowanie można to do portfolio wrzucić.
-
Czy jest jakiś sposób na uproszczenie siatki tak, żeby możliwie mało zepsuć przy tym koordynaty tekstury? Czy można np. robić tak "Target weld", żeby koordynaty były brane z drugiego wierzchołka? Zawsze bierze te złe. Samemu, można połączyć jeden z drugim, a potem drugi na miejsce pierwszego przesunąć (wyniki czasem są do kitu, ale działa jako-tako). Może jest jakiś inny sposób? (wiem wiem, o optymalizacji trzeba myśleć wcześnie)
-
NVIDIA RealityServer przyśpiesza obliczenia w chmurze z użyciem GPU
Dor odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Z tego co wiem to NVIDIA wcale nie wymyśliła GPU -
Mam plane'a podzielonego na 600 quadów - każdy jest osobnym elementem. Chciałbym, żeby niewidzialna kula rozwaliła tego plane'a na właśnie 600 quadów. Mój problem polega na tym, że dzielę tego plane'a na osobne obiekty i tak mogę zrobić potrzebną symulacje, ale pojawia się problem - framerate totalnie spada, Max słabo sobie radzi przy większej liczbie obiektów, nawet jeśli trójkątów na scenie jest niewiele ~ 1200. Czy można zrobić tak, żeby reactor przy animacja traktował elementy jednego obiektu jako osobne obiekty w symulacji?
-
Zawsze mnie dziwi gdy ktoś krytykuje soft lub OS'a nie siedząc na nim trochę dłużej.
-
LINK: "Zapetlone" tła w b. dużej rozdzielczości
Dor odpowiedział dr Ug → na temat → Teksturowanie / Texturing
Miałem kiedyś linka do świetnej strony z tłami. Były do wyboru kubiczne, cylindryczne, sferyczne w wysokiej rozdzielczości(w najwyższej tylko płatne, darmowe do 8000 do 2000px). Dziennie można było za darmo ściągnąć chyba 10MB tekstur. Problem taki, że zgubiłem linka po formacie. Mam kilka w katalogu "fullskies", nazwy np "FullskiesAltostratus0001_1_L". Ale w googlach nie mogę znaleźć. Pamięta ktoś nazwę tego serwisu (było o nim info w newsach w ciągu ostatniego roku, ale na 31 stronach archiwum nie znalazłem) -
Ja bym nie patrzył na wygląd, tylko na parametry, a Vistę 64b to teraz można w każdym nowym kompie władować
-
Mam sobie plane'a, przypisana do niego jest mapa opacity z dziurą. Światło traktuje tę dziurę jako nie-dziurę, więc nie tworzą mi się za ścianką smugi. Czy da się jakoś w scanline włączyć jakoś uwzględnianie map opacity przez smugi? Wydaje mi się, że jest to możliwe, gdzieś widziałem na jakimś renderze las z volume light'owym zachodem słońca z bardzo starego Maxa, raczej oszczędzali na geometrii i pewnie czworobokami zrobili te liście. Z góry dzięki
-
Mój brat ma kilkuletniego Canona A50 - już wtedy miał manuala. arturros: Do wybierania aparatów polecam stronę http://www.dpreview.com
-
Generalnie Canony z klasy A, bo pewnie woli dziewczyna coś kompaktowego. Jeśli lubi turbo zoom to klasa S, też łatwa w obsłudze. Do aparatów innych marek jestem nieprzyzwyczajony, Canon wydawał mi się najprzyjaźniejszy użytkownikowi
-
Było nawet w komentarzach do tego tutka: ------ Hi guys! I just started this tutorial and found a problem in the first part - CREASES: Quote: 'Back to the PSO, select the newly created polygons (1), extrude inwards (2) (By Group, height -5.0)' - when I extrude inwards BY GROUP I get an effect like this: http://img7.picsplace.to/img7/26/max.JPG The good effect gives LOCAL NORMAL extrusion. Does it work the same in your max? I have 3ds max 8... Onno: your tutorials are great and hope to see more. Thx! Peter: I also work in AutoCAD and have problems with snap tools. In AutoCAD it works much better. Hope it's changed in 3ds max 9 (I must check the trial). Greets, Marcin Admin Edit: It should be by local normal, you are right. :)
-
Dodajesz modyfikator vertex paint, ustawiasz vertex color display na np. shaded. Łapiesz pędzel i malujesz. W ten sposób dany obiekt ma mapę vertex color. Teraz musisz mu ją jeszcze przypisać. Otwierasz material editor, jako mapę diffuse ustawiasz vertex color, no i oczywiści przypisujesz. Efekt powinien być widoczny na renderze. --- Tak jest w Maxie 9. W starszych( Do tego co chcesz osiągnąć to się raczej vertex paint nie nadaje. Tak jak zalecił Tomala, poucz się o mapowaniu i w edytuj bród w programie 2D
-
Dzisiaj po miesięcznej przerwie(wcześniej rzeźbiłem w Zbrushu tabletem) chciałem coś narysować moim już dwuletnim Pentagramem XXL. Okazało się że jak podłączyłem baterię i chwyciłem piórko to przy próbie rysowania kursor zaczynał wariować i zamiast kresek wychodziły witki plemników. Po wielu eksperymentach doszedłem, że to moja ręka jest przyczyną problemów i muszę trzymać piórko albo za górny jego koniec, albo lewą ręką dotykać uziemienia w kontakcie:) lub obudowy komputera. :) Edit: Kreski są prostrze, ale nie tak proste jak być powinny. Raczej pentagrama nie polecam.