Skocz do zawartości

Zylak

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, Fajne alien-laski chłopaki :) jako, że jeszcze nie mazgrałem na czas, postanowiłem spróbować :) i dołączyć do zabawy :) Fajny temat, gratuluje autorowi :) Powodzenia Panowie :) Pozdrawiam
  2. Zylak odpowiedział etam → na temat → Work in progress (WIP)
    podoba mi sie concept szyje próbowałbym zrobić od początku mniej więcej w taki sposób: (model 1 segmentu + połączenie i powielić to po ścieżce - kształt wygiętej szyi) - mam nadzieje, że wiesz o czym mówi, robiłem coś podobnego w 3ds maxie, nie pamiętam czy ta metoda zadziałała, ale na pewno mi się udało. Mam nadzieje, że i Tobie to zadziała. Powodzenia i pozdrawiam
  3. dzięki chłopaki, :/ miałem trochę problemów, bo mi się włosy nie chciały do końca renderować, ale już sobie poradziłem :). Póki co jestem zadowolony z efektu, na pewno będę musiał zrobić lepsze mapy pod zarost, ale to dopiero gdy skończę modelowanie i zrobię mapowanie. Nie wiem czy będę modelował całe cielsko, scena, którą sobie wymyśliłem wymaga tylko głowy i ramion ... ale może się zmobilizuje i pojadę po całości. Poprawiłem model - uszy, ale nie jestem jeszcze w 100% zadowolony. Włosy już mi się bardzo podobają, brodę muszę jeszcze "podmalować", ale to już na etapie teksturowania. Dzięki za komentarze, pozdrawiam
  4. dzięki chłopaki za komentarze :) Teksture będę musiał zrobić zastępczą, nie ma na necie DUŻYCH, dobrej jakości zdjęć tego typka :( będę kombinował. Póki co jestem trochę rozczarowany tym jak wychodzą w maxie "włosy" :( nie jestem w stanie osiągnąć fajnego efektu, wszystko co zrobię wygląda jednak sztucznie :( Do tego nie spodziewałem się, że realistyczne oczy, pasujące do całości będzie tak trudno stworzyć :( Uszy będę modelował od początku, te są na maxa zje... :( Rendery troche poprawione (domalowane belendy) w photoshopie pozrdawiam
  5. myślałem, że już jest wystarczająco organiczna :/ ... generalnie to "ciało" tego marsjańskiego stwora to w większej części "kość", poszczególne elementy łączone będą jakąś tkanką + będzie miało sporo dołączonych gadgetów mechanicznych ... tak to sobie wymyśliłem :/ Nie wiem czy tak wyjdzie. Postać nie ma hełmu :) dzięki za komentarz
  6. Zylak odpowiedział mookie → na temat → Work in progress (WIP)
    :) śmiechowa praca, fajny klimat, niezły detal ... 3mam kciuki, żeby wyszło DOKŁADNIE tak jak chcesz pozdrawiam
  7. fajne modele ... dokładne
  8. świetny wątek, dużo fajnych prac, można złapać taką pozytywna zajawkę po przejrzeniu Twoich prac :) pozdrawiam
  9. fajny wątek, bardzo dobrze Ci idzie :) trochę trudniej tak od podstaw organikę modelować, lepiej i szybciej wyrzeźbić :) Będę tu częściej zaglądał, bo sam jestem na etapie MODELOWANIA twarzy, przydadzą mi się rady, które tutaj zbierasz od doświadczonych kolegów. Powodzenia w pracy i dużego zapału :) Pozdrawiam
  10. praca zapowiada się zajebiście, fajnie wyszło Ci światło na ostatnim "obrazku" powodzenia
  11. Poprawilem ksztalt twarzy oraz kilka detali (jeszcze nie jestem zadowolony z oczu i ich ololic), posiedze jeszcze nad tym, reszta moze byc :). Tekstura na probe -> zdjecie pozdrawiam
  12. ZBrush mi pomogl :/ 2ga iteracja + modyfikator "noise" + malowania deformacji "pull/push" i tak mi wyszlo. Dzieki za dobre slowo :) Pozdrawiam
  13. Zylak odpowiedział ndru → na temat → Work in progress (WIP)
    zgadzam się z Eco :) kozak fura :)
  14. tak jak pisałem, nie mam za dobrych zdjęć referencyjnych ... dlatego ciężko odwzorować jego twarz dokładnie :( ... sporo mam zdjęć z tego meczu w europie (Pająk jest już stary i cienko coś u niego z kasą, skoro gra w ligach o których nikt ;) nie słyszał ... może dlatego ma wory pod oczami). Na pewno wolałbym żeby wyglądał tak jak w '98 gdy z Bykami zdobyli ostatni tytuł ... będę jeszcze kombinował :) Dzięki za komentarz pozdr
  15. piękna sprawa ... po prostu piękna powodzenia z projektem pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności