Zylak
Members-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Zylak's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
finished 2d Tygodniowy Speedpainting 76: Seksowna Kosmitka / Sexy Alien
Zylak odpowiedział Designer79 → na temat → Work in progress (WIP)
Witam, Fajne alien-laski chłopaki :) jako, że jeszcze nie mazgrałem na czas, postanowiłem spróbować :) i dołączyć do zabawy :) Fajny temat, gratuluje autorowi :) Powodzenia Panowie :) Pozdrawiam -
podoba mi sie concept szyje próbowałbym zrobić od początku mniej więcej w taki sposób: (model 1 segmentu + połączenie i powielić to po ścieżce - kształt wygiętej szyi) - mam nadzieje, że wiesz o czym mówi, robiłem coś podobnego w 3ds maxie, nie pamiętam czy ta metoda zadziałała, ale na pewno mi się udało. Mam nadzieje, że i Tobie to zadziała. Powodzenia i pozdrawiam
-
dzięki chłopaki, :/ miałem trochę problemów, bo mi się włosy nie chciały do końca renderować, ale już sobie poradziłem :). Póki co jestem zadowolony z efektu, na pewno będę musiał zrobić lepsze mapy pod zarost, ale to dopiero gdy skończę modelowanie i zrobię mapowanie. Nie wiem czy będę modelował całe cielsko, scena, którą sobie wymyśliłem wymaga tylko głowy i ramion ... ale może się zmobilizuje i pojadę po całości. Poprawiłem model - uszy, ale nie jestem jeszcze w 100% zadowolony. Włosy już mi się bardzo podobają, brodę muszę jeszcze "podmalować", ale to już na etapie teksturowania. Dzięki za komentarze, pozdrawiam
-
pojazd Arado ar 196 - wodnosamolot
Zylak odpowiedział kliment woroszyłow → na temat → Work in progress (WIP)
piękna robota, detal, detal, detal ... DETAL :) czekam na wersje z finalnymi materiałami pozdrawiam -
dzięki chłopaki za komentarze :) Teksture będę musiał zrobić zastępczą, nie ma na necie DUŻYCH, dobrej jakości zdjęć tego typka :( będę kombinował. Póki co jestem trochę rozczarowany tym jak wychodzą w maxie "włosy" :( nie jestem w stanie osiągnąć fajnego efektu, wszystko co zrobię wygląda jednak sztucznie :( Do tego nie spodziewałem się, że realistyczne oczy, pasujące do całości będzie tak trudno stworzyć :( Uszy będę modelował od początku, te są na maxa zje... :( Rendery troche poprawione (domalowane belendy) w photoshopie pozrdawiam
-
myślałem, że już jest wystarczająco organiczna :/ ... generalnie to "ciało" tego marsjańskiego stwora to w większej części "kość", poszczególne elementy łączone będą jakąś tkanką + będzie miało sporo dołączonych gadgetów mechanicznych ... tak to sobie wymyśliłem :/ Nie wiem czy tak wyjdzie. Postać nie ma hełmu :) dzięki za komentarz
-
:) śmiechowa praca, fajny klimat, niezły detal ... 3mam kciuki, żeby wyszło DOKŁADNIE tak jak chcesz pozdrawiam
-
fajne modele ... dokładne
-
świetny wątek, dużo fajnych prac, można złapać taką pozytywna zajawkę po przejrzeniu Twoich prac :) pozdrawiam
-
fajny wątek, bardzo dobrze Ci idzie :) trochę trudniej tak od podstaw organikę modelować, lepiej i szybciej wyrzeźbić :) Będę tu częściej zaglądał, bo sam jestem na etapie MODELOWANIA twarzy, przydadzą mi się rady, które tutaj zbierasz od doświadczonych kolegów. Powodzenia w pracy i dużego zapału :) Pozdrawiam
-
praca zapowiada się zajebiście, fajnie wyszło Ci światło na ostatnim "obrazku" powodzenia
-
Poprawilem ksztalt twarzy oraz kilka detali (jeszcze nie jestem zadowolony z oczu i ich ololic), posiedze jeszcze nad tym, reszta moze byc :). Tekstura na probe -> zdjecie pozdrawiam
-
ZBrush mi pomogl :/ 2ga iteracja + modyfikator "noise" + malowania deformacji "pull/push" i tak mi wyszlo. Dzieki za dobre slowo :) Pozdrawiam
-
zgadzam się z Eco :) kozak fura :)
-
tak jak pisałem, nie mam za dobrych zdjęć referencyjnych ... dlatego ciężko odwzorować jego twarz dokładnie :( ... sporo mam zdjęć z tego meczu w europie (Pająk jest już stary i cienko coś u niego z kasą, skoro gra w ligach o których nikt ;) nie słyszał ... może dlatego ma wory pod oczami). Na pewno wolałbym żeby wyglądał tak jak w '98 gdy z Bykami zdobyli ostatni tytuł ... będę jeszcze kombinował :) Dzięki za komentarz pozdr