- Tygodniowy Speedpainting 72: Mózg matrioszka
-
Odjęcie meshsmootha
mam Twarz niestety juz jest po meshsmoot da się cos wykąbinowac zeby wrocic do wersji przed meshsmoothem dodam ze meshsmooth byl zrobiony i ponownie przejscie do editable poly
-
Animacja 3d: "Bugs' Race"
Narazie animacje jest favoorytem na tym konkursie dla studentów :P
-
Powiększenie
mam bipa włożonego w skina postaci physique zrobione i mam pewien problem jak chcesz powiekszysc scalą to skin sie powieksza a biped nie
-
Animotion - przedłużenie terminu przyjmowania animacji
pozamiatał bym tam ale tylko dla studencików :P
-
Kamera
lol a cóż to będzie za animacja :P
-
Parray
http://www.youtube.com/watch?v=9IjYAvT46eI
-
Animacja: Sonata
od 0:00 do 0:40 sek bardzo fajny klimat :)
-
Dyskoteka - jak zrobić migające światła?
Witam robie scenke gdzie ufo będą tanczyć przy muzyce trance potem porozsadza głosniki i odlecą przez dach :) i mam pytanie jak najlepiej zanimowac swiatło żeby migało jak na dyskotece prawdziwej po przez operowanie opcją multipler ? http://rybnet.pl/~luk/dyskoteka.jpg
-
kopiowanie
tjviking nie o to mi chodzilo ale dzieki vs_ własnie o to mi chodzilo czasem najprostsze sprawy są ciezkie :)
-
kopiowanie
Mam włożonego bipa w postac zrobione physique poleciałem z vertexami i chce tą samą postac skopiowac ze 20 razy i do każdej dodac inny taniec tylko jak kopiuje to druga dziala a ta pierwsza już nie
-
Kółka i linkowanie rotacji
to mu to wytłumacz jak on nie wie jak linkować :P
-
Tygodniowy Speedpainting 69: HISTORIA JAPONII - SONDA
Regnar pozamaiatał
-
Kółka i linkowanie rotacji
Kazde koło musi byc osobne potem ustaw na każde pivota na srodek i kazde koło polinkuj osobno do karoseri i rotacją wpisuje konkretne wartosci chwyc za dwa kola tylnie rotacja np oś x 90 stopni chwyc nastepne dwa prozdnie os x 90 a potem przesun karoserie
-
Kamera i ja
ok sciągłem fusion dzieki
eternityox1985
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta