Witam
Ostatnio miałem trochę więcej wolnego czasu więc udało się wyskrobać coś takiego. Inspiracją była jedna z pionierek amerykańskiego lotnictwa Florence Lowe "Pancho" Barnes.
Soft: 3dMax, Zbrush, Pshop.
Bardzo ładny modelik. Co prawda limit juz dawno przekroczony no ale jest z czego ciac. Ja tych dziur bym nie cerowal. Ciekaw jestem texturek, bo mam wrazenie, ze o losie bitwy to wlasnie one zadecyduja.
powodzenia
Fajny szkic. Nie wiem jak bardzo chcesz sie trzymac tego konceptu, ale byloby fajnie gdybys utrzymal ten cartoonkowy charakter i nie wchodzil za bardzo w real.
Zapowiada sie super.
Faktycznie macie racje z tymi proporcjami. Nie ma to jak swieze spojrzenie :)
Postaram sie ja troche poprawic i moze wrzuce cos wieczorkiem.
pozdrawiam
Witam :)
Poniewaz udalo mi sie znalezc troche wolnego czasu i checi, postanowilem stworzyc taka oto panne:)
Kleo bo o niej mowa ma 6196 trojkacikow 3 textury na kanale diffuse, normal map i specular o wielkosci 2048x2048 (nie wiem czy nie za duze) i zostala wykonana w 3dmaxie, mudboxie i pshopie.
Mam nadzieje ze sie spodoba:)
pozdrawiam
No rzeznik jest wypasiony:)). Pewnie bylo troszke zabawy z physique.
Jesli chodzi o animke to na twoim miejscu odszedlbym od koncepcji animowania tlumu (nawet jesli to mialyby byc same bipedy). Juz z jedna postacia jest kupa roboty, a co dopiera z taka gromada.