ja mysle ze problem jest generalnie z samymi pozami. Zwroc uwage gdzie jest srodek ciezkosci. Na ktorej nodze opiera sie waga ciala. Jak chodzisz to nigdy nie utrzymujesz swojego ciala na obu nogach, zawsze jest to albo prawa albo lewa. Polecam lekcje rysunku, i studiowanie jak porusza sie czlowiek.
Moze stopy troche pod katem powinny byc. Obecnie sa pod katem prostym co powodyje ze ludzik troche sztywno wyglada.
Podobnie glowa. Powinna sie troche ruszac.
I ogolnie musle ze postac za bardzo sie pochyla do przodu. troche wyglada jakby sie mial przewrociac.
Moze tez troche wiecej nadgarstek powinien sie ruszac. czyli sama dlon dociera na miejsce ostatnia. Najpierw ramie , lokiec i na koincu dlon.
Pomijam jescze szczegoly jak sama dlon. moze palce powinny sie troche ruszac. Tego typu szczegoly naprawde dodaja realizmu.
Rece byly animaowane w ik czy fk?
W ramach wyjasnienia dodam ze chodzi mi o stretchy ik sline with volume preservation.
Kroopson @ dzieki za odpowiedz. Chyba rozumiem o co chodzi i Dziala to dla strechy spine. :)
Jest jakies rozwiazanie w przypadku volume preservation?
Sorry za zamieszanie,
Postac wyglada jakby miala maly paraliz twarzy , no i lekkie objawy epilepsji. troche nie rozumiem dlaczego robic animacje czegos co mgloaby byc duzo szybciej i lepiej zrobine w live action. gdy zbyt blisko zblizyc sie do realizmu to bardzo rudno jest osiagnac dobry efekt
Reszta bardzo mi sie podoba, zarowno koncepty jak i finalny produkt.
Mam problem ze scalowaniem kregoslupa ktory ma wbudowany squash i strech. Jedna z postaci nad ktora pracuje ma wbudowany squasch i strech w ik spline i geometria nie deformuje sie tak jak powinna.
Dodam ze clustery sa ustawione na relative.
Jakies sugestie? ktos mial ten sam problem?
Dzieki Ania Rig twarzy jest opary na kosciach i influence objects. Blend shape uzylam tylko w przypadku doktora zaby mogl mrugac oczami.
Dorzucam jescze jeden
Nie ma jeszce paznokci. I musze sie jeszcze rozprawic z oczkami u kapci.
Update..
Po przerwie nowa wersja animaticu, nieco krotsza , zwiezla, i na temat. Duzo scen zostalo wycietych i najrawdopodopodobniej to jescze nie koniec.
http://www.vimeo.com/6705912
Oraz kilka testowych renderow
Dzieki Pawelkos.
:) Na poczatku nawet chcialam zatytulowac film 'paracetamol'. Ale pomyslalam ze lepiej zostawic temat otwarty do interpretacji, i niech sobie kazdy czyta to jak chce.
A mnie strasznie raza kolorki. Urzywasz bardzo nasyconych, czystych barw a przeciez sa rozne odcienie kolorow.
Mozliwe ze klocki maja wlasnie takie kolory, nie wiem. Ale nawet wtedy moznaby to zrobic inaczej , zeby nierazilo
Zgadzam sie z powyzszym.
Sama animacja postaci jest bardzo dobrze zrobiona.
Mysle rowniez ze moment kiedy odlatuje rakieta moze byc troche bardziej dynamiczny, a goscia w srodku powinno naprawde wgniesc w ziemie.
dzieki za uwagi sly. moj tok rozumowania jest podobny. Chcialam nawet rozwinac momenty kiedy jest sam w gabinecie i tanczy w takt muzyki na tym swoim krzeselku, ( bardzo wyraznie podzielic te dwa swiaty) ale nie wiem czy to dobry pomysl.
A co do ruchu kamery. Jestem otwarta na wszelkie sugestie i pomoc. Gdzie twoim zdaniem brakuje ruchu kamery ?
Nie mam w tym doswiadczenia i troche czuje sie jak alicja w krainie czarow odkrywajac nowe mozliwosc.
3D. Caly czas pracuje jak mozna to ulepszyc, nie jestem do konca zadowolona z tego. Jest fajny poczatek i koniec ale nie jestem do konca przekonana czy srodek sie "klei".
@ sly - Co masz na mysli mowiac ze ma niewyrazne tempo?