A testowałeś choćby najnowsza wersje ? MI ani razu nei zcrashował , ani problemowo z licencja a UI teraz jest mega latwy do customizacj wiec ja w sumie mam tylko warstyw i kolory w stalych oknach . No co do warstw etc nie ma szału ale jest layer mask i cliiping layer wiec dla mnie wystarczy :D
Mnie wlasnie krita odstraszyął crashami i lagami na warstwach przy wiekszych plikach, dziwne odsiwezanie etc ;/ bo sam soft bardzo mi sie podoba tez .
Kurcze własnie na nim machnałem 1 zlecenie ... kurde masakra jak ten soft jest szybki i kompletny :) Co wiecej developer mi pisal ze zbliża sie updade wiekszy niz wszystko co bylo do tej pory . Serce mi sie raduje ze moge kopnac addobe w dup**
No te light probes wygladaja srogo , nie jestem w temacie wiec powiedzcie mi ogólnie viewport performance podskoczy w 2.8 ? Czy dalej sculpty z 3dc nawet po decimate beda mi krztusic Blendka ;D
Brawo Bagins ! Widac mega progres i w końcu mamy sensowny storyteling :) Jak historia fajna to i nawet male techniczne bolaczki jakos nie przeszkadzaja tak bardzo :)
No powiem szczerze , ze po odejściu Brechta bylem pewien ze cycles nie prędko nabierze cech pełnoprawnych silnikow rednerujących jakie mamy w branży. Fajnie czasem nie mieć racji :D
a to dziwne , ale RC2 smiga juz super wiec nie ma tematu ;)
btw ciekawy addon sie zapowiada :
https://drive.google.com/file/d/0BwtkMk3-1Sb_ZzI5dzlQSzhtbmM/view
Btw nadchodzi duzy updade pie editora
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?392910-Addon-Pie-Menu-Editor/page2
Kolo doda opcje która pozowli przenosić całe "Penele" do edytora.
Dla mnie to mala "rewolucja" mozliwosc robienia z paneli menusow ktore bede mial pod klawiszem jak w Zbrushu to genialna sprawa , niesamowcie przyspieszy prace w blendku
Ma on Voxele czyli cos w stylu dynamesha z Zbrusha oraz Surface sculpting czyli dunamiczna siatke ( jest gesta tam gdzie chcesz , masz tez live clay brushe by stopniowac detal w zaleznosci od potrzeb) laczac te dwie techniki mozna zdzialac niezle cuda z relatywnie nie dużą gestoscia siatki na calosci