Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

apeq

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hej, efekt dziergania w wolnym czasie.Myślałem że dopracuje parę rzeczy, a tu scenka wyparowała z dysku, zostały jakieś prastare wersje. Moim zdaniem,ujęcie w pionie zdecydowanie lepiej wygląda na odpowiednim monitorze :) Sofcik: 3ds Max + Vray +PS
  2. apeq odpowiedział apeq → na temat → 3ds max
    Problem chyba rozwiązany. Wyczyściłem MaterialEditora, pozostawiając tekstury w scenie. I tym samym zwolniłem miejsce na nowe sloty. Pozdrawiam
  3. Witam. Pracuję właśnie nad projektem(w 3ds max), który docelowo ma zostać przerobiony w programie Quest3D na "wirtualny spacer". Projekt wymagał użycia sporej ilości tekstur i gdy skończyły mi się sloty na materiały, zacząłem używać Multi/Sub Object. Nie znam programu quest, ale dowiedziałem się iż nie obsługuje on tego rodzaju materiału i wszystkie muszą być standardowe. Jak ktoś wie , albo domyśla się jak to ominąć to będę bardzo wdzięczny za pomoc:) Pzdrawiam
  4. apeq odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Staraj się budować siatkę wyłącznie z czworokątów.
  5. Mam czas w czwartek i chętnie zobaczę z osobą towarzyszącą film ASYLUM 5D w mobilnym kinie w Warszawie!.
  6. apeq odpowiedział marcinW → na temat → V-Ray
    ustawiasz w opcjach Hair&Fur żeby renderował jako geometrię
  7. apeq odpowiedział macko5000 → na temat → Modeling
    Nie bardzo rozumiem problem , po screenach wynika że ten obiekt został po prostu przeskalowany wzdłuż jednej z osi.
  8. apeq odpowiedział lukasz1330 → na temat → Work in progress (WIP)
    Strasznie podoba mi się renderek tych dwóch zawodników kendo ;) super pracka
  9. Żeby narzędzie Weld działało ,wszystkie odcinki muszą być jednym obiektem. Zaznacz jeden odcinek, wybierz narzędzie Attache i po kolei dodawaj wszystkie odcinki. Po tej operacji Weld będzie działać.
  10. apeq odpowiedział Wizzardius → na temat → Modeling
    Na przykład: Zaznaczasz jakiś polygon i z wciśniętym klawiszem SHIFT przesuwasz go.
  11. Nie wiem czy dokładnie o to chodzi ale spróbuj zrobić tak. Stwórz w scenie jakiś obiekt , powiedzmy Teapot.Następnie przypisz mu jakiś materiał z opacity 0. Teraz w ParticleView stwórz Empty Flow. Usuń operator PositionIcon i w jego miejsce wklej PositionObject.W jego parametrach dodaj Teapot, który jest w scenie. Na koniec usuń opertor Speed oraz ustaw wielkość i ilość cząsteczek. Gotowe. Teraz możesz już kombinować , jak przejść z jednego stanu cząsteczek do drugiego. Pozdrawiam.
  12. apeq odpowiedział Logos → na temat → Modeling
    Witaj. Narobiłeś troszkę za dużego bałaganu w siatce. Generalnie kiedy pracujesz na obiektach EditablePoly i chcesz użyć jakiegoś algorytmu do wygładzania , jak TurboSmooth, powinieneś zwrócić szczególną uwagę na to aby siatka składała się wyłącznie z czworo-kątów. Oczywiście jakiś pojedynczy pięciokąt na płaskiej powierzchni da się ukryć, ale nie w takim miejscu jak przedstawiłeś. Proponuje poświęcić troszkę czasu nad dokładniejszym zrozumieniem jak działają owe modyfikatory, a wtedy wszystko wyda CI się bardziej zrozumiałe. Pozdrawiam
  13. Dzięki Panowie za komenty , ale widzę że narodziła się tutaj dyskusja na odbiegający temat :) Trafne spostrzeżenie, maszyna imo nieskrętna, trzeba będzie to poprawić:) Pozdrawiam
  14. Jak patrze na prace zamieszczane na forum, to czuje się jak początkujący. W maksie na poważnie siedzę od kilku miesięcy. Myślę że to stosunkowo krótko jak na taki program. Pozdrawiam
  15. Witam wszystkich. Na forum zaglądam już od jakiegoś czasu , skrobnąłem kilka pytających postów, a teraz naszła mnie ochota na pokazanie niedawno ukończonego modelu:) Jakiś czas temu zainspirował mnie dział fantastyki Steampunk i zobaczyłem (chyba w telewizji) obrazek przedstawiający pojazd w owym stylu. Próbowałem go odtworzyć Czerpiąc inspiracje ze zdjęć zamieszczonych w internecie(grafiki google -> steampunk). Generalnie na moim sprzęcie nie jestem w stanie wyrenderować go tak jakbym chciał, więc postanowiłem że jak na razie pozostanie sam model. Praca w całości zrobiona w maxie8 oraz vrayu. Aha, jestem jeszcze początkujący wiec prosze o wyrozumiałość:) I zoom: Pozdrawiam serdecznie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.