Jakiś konkretny fragment uważasz za niedopracowany jakościowo, czy jako całość?
Oczywiście, że dało się lepiej. Wystarczyłyby ze 2 miesiące więcej czasu na dopieszczenie i Blizzard by dzwonił o korepetycje w zakresie cinematików :DD Żart oczywiście, ale tak prawdę mówiąc to czas w takich projektach jest największym wyzwaniem. Możesz mieć najlepszych ludzi, najlepszy sprzęt i najlepszy pipeline świata, ale i tak bez wystarczającej ilości czasu nie osiągnie się wyznaczonego celu. I w tym projekcie i w Halo mieliśmy sporo uwag do wypuszczonych rzeczy, ale niestety deadliny w pewnym momencie każą poprawkom powiedzieć "stop" i jest to bardzo bolący moment, zwłaszcza jak się ma świadomość na czego poprawę nie starczyło czasu. Zwłaszcza, że najwięcej do poprawy wychodzi dopiero po kompozycji obrazu, a wtedy to już na poprawki jest dawno "po ptokach" :(( Niemniej jednak czuję się niezmiernie dumny z tego, że mogłem wziąć udział w takich projektach jak Halo i Warhammer mimo pełnej świadomości tego co mogłem zrobić lepiej.
ps. Dziękuję od siebie za bardzo pozytywny oddźwięk po obu tych projektach. Wiem że osoby przy nich pracujące naprawdę poświęciły bardzo dużo zdrowia i życia prywatnego by mogły one ujrzeć światło dzienne w takiej jakości jak widzimy na obrazku, a Wasze słowa uznania utwierdzają w przekonaniu, że było warto!