voxmortem
Members-
Liczba zawartości
75 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
voxmortem's Achievements
Newbie (1/14)
25
Reputacja
-
ha, tak mi migały te kotowe obrazki w internetach, a tu proszę, mam winowajcę! :) Zaj*biste!
-
fajne te martwe i fremeni, w ostatnim IMO "krwawy bluzg" za duży i za bardzo zlewa się z peleryną- trochę światła odbitego z otoczenia na cieczy by załatwiło sprawę nawet bez zmniejszania ilości tej krwi
-
Dzięki za feedback motyl! Ten świecący to dla mnie nauczka- milion razy zmieniana koncepcja, kompozycja i kolorystyka, gdzieś po drodze się pogubiłem. Nowa porcja, szkice- zestaw z refek i kosmiczny szkicyk, który chciałbym pociągnąć dalej:
-
nowy
-
Gibią się bez sensu, na dodatek kończyny się skalują :P
-
Dzisiaj moja firma wydała gierkę na iPada, z tej okazji pozwolili mi wrzucić kilka obrazków do sieci. W sumie nigdy nie robiłem cartoonów, więc trochę improwizowałem, co widać zwłaszcza w szkicach z głowami, które rzucam jako pierwsze :) Splash screen nie wyszedł mi tak jak chciałem, plany za bardzo się pomieszały i ogólnie panuje straszny bałagan, to chyba znak, że powinienem więcej ćwiczyć. Aha, na splashu czołg, helikoptery i wóz bojowy są renderami z bazowymi kolorami, które dostałem, całą resztę robiłem sam od początku do końca. czyrs!
-
też mnie kręci ta ekonomia pędzlowa, zwłaszcza widoki są świetne!
-
fajne te speedy, ale późniejszy update też super, zwłaszcza hełm 2
-
Heja! Kolejny up- świeżaczek "Bonegnasher" z sagi o Czarnej Kompanii autorstwa Glena Cooka: szkic zrobiony w MyPaint, reszta w Gimpie. I takie coś starszego: Zdaję sobie sprawę, że strasznie statycznie to wyszło, ale koleś, który sobie zażyczył tego "zabójcę" chciał go jako sam koncept postaci, cała otoczka powstała potem do gotowej postaci, no i efekt wyszedł średni jeśli chodzi o dynamikę i "feel"... Czyrs!
-
Heja! Kiedyś tu byłem, ale zniknąłem, postanowiłem ostatnio przestać tu tylko podglądać, a włączyć się aktywniej w walkę o skilla. Nie będę kłamał, brak mi ostatnio motywacji i "weny", aż mnie skręca jak mam zacząć coś nowego. Może prowadzenie własnego wątku na forum zmotywuje mnie dostatecznie, żeby przestać biernie się patrzeć na rozwój innych i samemu zacząć łapać nowe umiejętności. Żeby nie zaczynać bez niczego, oto kilka prac z ostatnich tygodni. 1) widokówka będąca wynikiem zabawy w nowym dla mnie programie jakim jest Krita: 2) pan rycerz, na surowo, znów Krita 3) Demon "naszkicowany" w MyPaint 4) garść thumbnaili z Krity 5) Fanarto-koncept grineera z gry Warframe, którą ostatnio katuję: Pozdrawiam! Sebastian
-
Adobe Creative Summer - warsztaty wideo
voxmortem odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
taa... kup to sam :) -
teczka 2d noiprox v2.0 (up 21.03.14)
voxmortem odpowiedział noiprox → na temat → Work in progress (WIP)
Hej :) Śledzę sobie Twoje postępy zarówno tu jak i na digu i jestem pod ogromnym wrażeniem- naprawdę w fajnym kierunku to idzie i szczerze gratuluję- zarówno Tobie jak i Telthonie. Żeby nie było tak mdło i cukierkowo, to dołączę się do skarg na pannę w dżungli- wygląda nieco jak rozparta na stołku barowym od pasa w dół- zgadzam się tu z n-pigeon :). Sporo dałoby samo nałożenie prawej nogi w perspektywie na wyprostowaną- przy takim zadarciu nogi do góry nawet przy w miarę statycznej pozycji kolano zwykle wędruje "do środka". Takie coś w nogach jak narysowałeś kojarzy mi się z obrazkami mangowymi, ale tam sama anatomia usprawiedliwia to, że panny nie potrafią dotknąć kolanami mostka ;). Zarówno smok jak i batman są świetne- jestem jednak podobnie jak inni tu- ciekawy jak osiągnąłeś taki efekt ostrości i fotorealistycznego światłocienia- dałoby radę opisać w wolnej chwili jak do tego doszedłeś? Nietopyr to poziom światowy moim skromnym, stąd jestem ciekaw, nie mam bladego jak się takie cuda robi. -
Witaj! Dla mnie stwór nieczytelny nieco w dizajnie. Może trafniej- mało przekonujący. Kadr i architektura są świetne, moim zdaniem dobrze budują dynamikę całości. Odczuwam ostatnio przesyt grafiką w zaprezentowanej kolorystyce- wiadomo- bezpiecznie i efektownie, ale wg. mnie dużo lepiej do odważnego konceptu, pasowałaby równie odważna kolorystyka. Luźna sugestia, bo praca naprawdę jest bardzo fajna- zerwanie ze schematem kolorystycznym byłoby taką wisienką na torcie :)
-
Blur jak zwykle stanął na wysokości zadania, ale sama koncepcja jest dość wtórna, a Ci żołnierze na pałąkowatych egzoszkieletach to już w ogóle przerost formy nad treścią ;) dizajn karocy za to majstersztyk jak dla mnie i bardzo udane nawiązanie do Londynu z okolic XIX wieku :)
-
ubuntu na początek jest bardzo dobre, używam już dłuższy czas i nie mam na co się skarżyć. Jedyny ból jaki miałem to instalacja tabletu (nowa seria bamboo), który nie działa "out-of-box"- trzeba kompilować sterowniki, na szczęście społeczność jest bardzo pomocna- szybko pokazali mi rozwiązanie problemu i wszystko fajnie działa. Z blenderem nie mam doświadczeń, owszem zainstalowałem, ale nie rozpraszam chwilowo sił, bo jeszcze rysować nie umiem :) Gimp mam wrażenie działa lepiej- rozdzielczości rzędu 4000-5000px chodzą płynniej pod ubuntu. Oba systemy są dość świeże, więc nie ma mowy o "zasyfieniu" windy jeszcze, stąd pozwoliłem sobvie na porównanie. Karty ATI bolą pod linuxem, nie tylko w ubuntu, ogólnie mają kiepskie wsparcie jeśli nie sterownikowe to zgodnościowe i generują sporo błędów. Na Intelu da się pracować przy wyłączonych świecidełkach i bajerkach, jak się coś włączy, to zaczyna być źle :)