Skocz do zawartości

incorect

Members
  • Liczba zawartości

    222
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Mielec

incorect's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. incorect

    Textura a ilość modeli

    Kolega peerbe111 chyba na komputerze kwantowym gra :D
  2. incorect

    [Obiekt 3d] Scar-h

    Dzięki Piro za odpowiedź :) Więc tak, może po kolei. Możliwe, że wymieszałem referki i nie jest to już ani Scar-L ani Scar-h. Teraz nie będę już wiele zmieniał pod względem dopasowania mojego modelu do danego typu. Zostanie taka hybryda najwyżej. Tak, jest to HP. Używam Turbosmootf Pro. Więc krawędzie, o których mówisz to pewnie przez to, że nie dodaje egde loop'ów wspomagających (tylko w kilku miejscach są), a nadaję wagę krawędzi, jest to bardzo wygodne, ale czasami efekt trochę słabszy. W każdym razie już przetestowany i na normalkach zawsze ładnie mi się to wypalało, więc mam nadzieję, że tym razem również. Wierzę Ci, bo widziałem, że również masz Scara w swoim folio :) Powiem tak, bardziej niż na samym modelu i poprawności do oryginały chcę się skupić na teksturach, które są przede mną. Wtedy będzie walka, ale to jeszcze chwilę zejdzie, bo czasu mało :) Tak czy inaczej ostatni progres :) Zachęcam do komentowania. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, od pewnego czasu pracuję sobie po godzinach w domu nad karabinem SCAR_H. I stwierdziłem, że podzielę się z wami postępem prac. Póki co prace trwają nad highpoly, mam już część elementów skończonych lub bliskich skończenia. Staram się w miarę rzetelnie modelować wszystkie elementy również te w środku. Czasu nie mam zbyt wiele, więc idzie dość wolno, ale skończyć go muszę tak czy inaczej. Co do samej poprawności modelu do oryginały zaznaczam, że korzystam z dość wielu referek i każda przedstawia niby ten sam karabin, aczkolwiek detal trochę się różni, więc odstępstwa od oryginały musicie mi wybaczyć, bo czasu nie mam, żeby szukać jednego typu tego karabinu :) Oto kilka rzutów:
  4. Będę pierwszy :) Moim zdaniem najciekawszy jest pierwsz (A). Ma miły, ciepły wyraz twarzy świetnie pasujący z małym "ciałkiem" :)
  5. Rice mój głosik dla Ciebie, świetna praca :)
  6. Cześć, temat ciekawy to i ja coś zrobiłem :)
  7. Dla zainteresowanych animacja:
  8. Witam wszystkich :) Element statku Gotterdammerung nad którym miałem możliwość pracować.
  9. Jakiego materiału użyłeś na sciany ? Bo wygląda na to, że kolor z podlogi przeszedł na ściany. Użyj VrayOverride Material. Chyba, że taki kolor miał być. (Nie czytałem wątku od początku :) ) Mapowanie na szafce (przód) i łóżku (bok pod kołdrą) wygląda na rozciągnięte. Ja bym się postarał coś zrobić z tym grzejnikiem, bo te cylindry moim zdaniem trochę kiepsko wyglądają i psują odbiór reszty. Mogę się mylić, ale oświetlenie na zewnątrz nie pasuje do tego co się dzieje w środku.
  10. Dzięki za komentarze i cieszę się,że się podoba :) Oczywiście Twoje rady shadowsexpe uwzględnie w następnej pracy, bo aktualnie nie planuję już dłubać przy tej wizualizacji :)
  11. Muszę przyznać, że wygląda rewelacyjnie :) Tak trzymaj, będę zaglądał :)
  12. Wszystko spoko tylko mnie coś nie leży ten widok za oknem ? Chyba krzywo :)
  13. Dzieki za komentarze i zainteresowanie :) Arturskoczek: No z kanapy nie jestem zadowolony, ale narazie nie będę jej zmieniał, bo brakuje mi czasu :/ Jeśli chodzi o AO to dziwna sprawda, bo wogóle nie wypalałem AO i nie dodawałem go w postpro. Jedyne co robiłem to dodanie widoków za oknami, poprawiona jasność i kontrast oraz dodanie filtra fotograficznego dla lepszej spójności obrazka... Sebazx6r: Nie wiem czy o tym samym myślę, ale jeśli tak to chodzi o to, że tam jest szyba do samego sufitu dlatego odbicie jest do samej góry, może przez to to odczucie :)
  14. Witam wszystkich, Chwilę mnie nie było, a po powrocie jeszcze mnie czasu. Także trochę na szybko, ale kończę tę wizualizację. Oto efekt: Jak zawsze liczę na wasze komentarze i krytykę :) Aby następne prace były lepsze.
  15. Moim zdaniem to mimo, że dałeś ustawienia "high" to nie zmienia faktu, że takie nie są :) Jeśli oczekujesz ładniejszego rendera to zwiększ HSph subdivs i interp. samples w irr oraz ilosc subdivs w lc. Swoją drogą przeczytaj sobie to: http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=101 Dobry tutorial o podstawowych parametrach VRay'a :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności