Przez chwilę szukałem szczęki po solidnym upadku :)
Podziwiam samozaparcie do szczegółowości projektu, oby wystarczyło do końca.
Swoją drogą ostatni render spokojnie już nadaje się na front'a :)
Poprzeglądaj sobie zdjęcia studyjne tego autka.
To co ja widzę na pierwszy rzut to materiał zderzaków powinien być bardziej matowy. Refleksy lakieru też mógłbyś deczko zmniejszyć i zrobić bardziej punktowe. Przednia atrapa dostała jakiegoś dziwnego ziarna. Zarówno atrapa jak i materiał wkoło lamp jest bardziej jaśniejszy i "chromowy".
To tak na moje oko, pozdro.
Oj ciemność dla konkurencji widzę... ciemność :)
Ja jeszcze dopytam się co do modelignu. Robisz metodą podobną do Bergera... Czyli baza na to wrzucasz ms i dopiero lecisz ze szczegółami?
Gdzie są jakieś materiały dydaktyczne pokazujące tego typu modelowanie ?
Mi się nie udało znaleźć dobrego tutoriala pokazującego dobre (z naciskiem na to słowo - bo tandety nie brakuje) modelowanie aut.
Na razie zabawa z renderowaniem. Myślę żeby dodać więcej elementów związanych z studio, typu jakies statywy, maty do miękkiego światła itd...
Trochę siatek..