Skocz do zawartości

fikifak

Members
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

fikifak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Niedługo nie będzie podziału na Adobe Premiere, Adobe AfterFX, Adobe Photoshop, Adobe Flash itd. Wszystko dostaniemy w jednym programie ;P
  2. Ten dzisiejszy marketing ma to do siebie że próbują umieszczać jak najwięcej reklam, plakatów i informacji, aby pozostać w stałym kontakcie z odbiorcami. Lecz dzięki temu trailery tracą na jakości.
  3. @mirach - wielkie dzięki. Po zaznaczzeniu w opcjach project mapping - uv match, zadziałało.
  4. Stworzyłem obiekt w maxie, umieściłem światła na scenie i użyłem narzędzia render to texture. Wszytko się ładnie wyrenderowało lecz po nałożeniu wczytanego renderu na obiekt, cała mapa jest rozłożona na obiekcie, a nie tylko części z mapy uv. Nie wiem co powoduje błąd. Na obiekcie stosuje narzędzie unwarp uwv ale najwidoczniej max ignoruje stworzone uv i robi swoje. Dodaje zdjęcie mapy i viewportu (materiał nie zmienia się w renderingu).
  5. Wszystkie bardzo mnie się podobają. Lecz zdecydowanie kultura i taniec przebiły reszte. P.S. Chciałbym aby nasi piłkarze mieli taką moc ;P
  6. Szczerze ja wpierw patrząc na Petera zdziwiłem się myśląc: "To oni zmienili reżysera?". A tu po obejrzaniu klipu przeczytałem dokładnie post i komentarze i dopiero wtedy rozpoznałem twarz.
  7. Najbardziej podobał mi się w tym filmie render tych wiszących tenisówek... a reszta... jak to z blenderem bywa
  8. Bardzo dobry pomysł!!! Niech tylko jeszcze zrobią taką strone dla innych programów
  9. fikifak

    materiały od obieków

    Nie wiem o co dokładnie ci chodzi. Aby sprawdzic jaki materiał ma dany obiekt wchodzisz w material editor i przyciskiem get material zaznaczasz wybrany obiekt. Materiał zostanie pobrany z obiektu i wstawiony w wybrany slot w material editor. Jeżeli pragniesz aby światło przenikało przez materiał musisz pobawić się z ustawieniami przezroczystości danej mapy.
  10. Mam nadzieje że po warsztatach zostanie wydana jakieś Dvd z wykładami bo czas warsztatów wogóle mi nie pasuje ;)
  11. Witam! Mam wielki problem związany z przeniesieniem mojego modelu do 3ds max. Mój model zrobiny w Zbrashu i ma za dużo poligonów, a włożenie go na scene w 3ds maxsie powoduje wielkie lagi wyświetlania i bardzo mocne spowolnienie pracy programu. Większe problemy pojawiają się jak inne modele dojdę na scene. Wtedy program poprostu się zacina i wyłącza. Wiem, że można tego problemu się łatwo pozbyć kupując nowy sprzęt, lecz ja potrzebuje rozwiązania bardziej "praktycznego". Chciałbym wiedzieć czy jest jakaś możliwość w Zbrashu zmnieszenia liczby poligonów danego obiektu ( bo opcja zwiększenia istnieje :)) lub chciałbym aby ktoś podsunął mi inne wyjście z tego problemu.
  12. a jedna okazuje się że tamta zapowiedź była prawdziwa :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności