Ten dzisiejszy marketing ma to do siebie że próbują umieszczać jak najwięcej reklam, plakatów i informacji, aby pozostać w stałym kontakcie z odbiorcami. Lecz dzięki temu trailery tracą na jakości.
Stworzyłem obiekt w maxie, umieściłem światła na scenie i użyłem narzędzia render to texture. Wszytko się ładnie wyrenderowało lecz po nałożeniu wczytanego renderu na obiekt, cała mapa jest rozłożona na obiekcie, a nie tylko części z mapy uv. Nie wiem co powoduje błąd. Na obiekcie stosuje narzędzie unwarp uwv ale najwidoczniej max ignoruje stworzone uv i robi swoje. Dodaje zdjęcie mapy i viewportu (materiał nie zmienia się w renderingu).
Szczerze ja wpierw patrząc na Petera zdziwiłem się myśląc: "To oni zmienili reżysera?". A tu po obejrzaniu klipu przeczytałem dokładnie post i komentarze i dopiero wtedy rozpoznałem twarz.
Nie wiem o co dokładnie ci chodzi.
Aby sprawdzic jaki materiał ma dany obiekt wchodzisz w material editor i przyciskiem get material zaznaczasz wybrany obiekt. Materiał zostanie pobrany z obiektu i wstawiony w wybrany slot w material editor. Jeżeli pragniesz aby światło przenikało przez materiał musisz pobawić się z ustawieniami przezroczystości danej mapy.
Witam! Mam wielki problem związany z przeniesieniem mojego modelu do 3ds max. Mój model zrobiny w Zbrashu i ma za dużo poligonów, a włożenie go na scene w 3ds maxsie powoduje wielkie lagi wyświetlania i bardzo mocne spowolnienie pracy programu. Większe problemy pojawiają się jak inne modele dojdę na scene. Wtedy program poprostu się zacina i wyłącza. Wiem, że można tego problemu się łatwo pozbyć kupując nowy sprzęt, lecz ja potrzebuje rozwiązania bardziej "praktycznego". Chciałbym wiedzieć czy jest jakaś możliwość w Zbrashu zmnieszenia liczby poligonów danego obiektu ( bo opcja zwiększenia istnieje :)) lub chciałbym aby ktoś podsunął mi inne wyjście z tego problemu.