-
Scena 3D : Sypialnia
Calkiem ok TYLKO :) -widok za oknem nie pasuje (za bardzo nasycony) i jakis rozciagniety -kadr wg mnie nie powinen byc tak uciety z lewej strony (czuje sie troche przytloczony) -wpuscilbym troszke wiecej swiatla bo troszke ponuro -zastosuje camera correction bo sie troszke krzywi wszystko -ten niebieski to koniecznosc? -kazdy mowi (ja tam ws umie nie wiem, wiec moze ktos inny sie jeszcze wypowie)ze panele kladzie sie w strone okna wiec moze obroc - i czy te odbicia na drewnie maja byc takie mocne ? Tyle ode mnie :) PzD
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
ode mnie taki jarzacy tescik swiatla ;d PzD
-
Postaci 3d: Myśl Transcendentalna \ Cisza
Tak jak pierwsza jest kosior (plastyczna i mila dla oka) tak dla mnie druga troche odstaje (moze dlatego ze wyglada na zbyt prosta w porownaniu do 1). Ciekawy pomysl i cos nowego, inne podejscie do grafiki ;p bardzo fajnie PzD
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
zgred: krowa wyczesana tylko te wymiona nie pasuja jakos ;p bbandi: samolot nie pasuje mi zupelnie do tej fotki, chyba ze postaralbys sie go lepiej wkleic i nie rozmywac az tak plasti: kozak ;) tylko jak tak patrze z daleka to wydaje sie jakby to byla zabawka, ale to moze moje odczucie ode mnie finalny render: MentalRay PzD
- Teczka 3D: Loki (testy przeróżniste)
-
Obiekty 3D: Podnoszenie skill`a
rowerek niczego sobie tylko ta kierownica chyba za mala, no i czy nie za dlugi troche (tak mi sie wydaje- moze przez to ujecie). Ładnie :)
- scena 3d : kuchnia
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
az chcialoby sie usiasc :) wg mnie troche za duzy rozmiar tekstury skory ... reszta git
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
po poradach: Loki, żółty
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Mały test światła: mental i ps
-
scena 3d: mój pokój
Nie mam pojecia co to moze byc ... tez mialem prolem kiedys z tym ale bylo to spowodowane tym ze sciany byly z plane'ow. U ciebie sa z boxow wiec nie doradze ci nic. Sprobuj moze dayloghta skierowac bezposrednio do srodka pomieszczenia przez okno
-
scena 3d: mój pokój
Wsadz na probe daylighta i skyportala w okno. W ustawieniach exposure control ustaw photometric exposure control i wybierz preset indoor daylight i pobaw sie wartosciami... moze wyjdzie troszke lepiej
-
scena 3d: mój pokój
Pokaż cały pokój bo tak jak jest teraz na ujęciach to strasznie czuć takie przytłoczenia. Nie ma przestrzeni. Widok z oknem zupełnie nie pasuje i jest krzywo. Dlaczego okno na dwóch ujęciach jest inne ? Materiały bym odpuscil narazie. pzdr
-
Wnętrze: Salon z jadalnią
Dzięki :) Nie zamierzony ten DOF. Po prostu słabe ustawienia ...
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Mały test oświetlenia ... Oczywiście Mental .
MRmike
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta