hahaha :) genialne w swej prostocie :) i genialne jest dla mnie to, że one dźwięku żadnego nie wydają :) mimika moim zdaniem super, też to oglądałem już kilka razy i zawsze odkrywam coś nowego :) ten środkowy mnie rozwala jak się cieszy :)
podobają mi się takie pixelowe obrazki :) mam jakąś sympatie do nich może przez właśnie stare gry jak jakiś monkey island (z klimatem i fajna przygodówka - przynajmniej jak na mnie dzieciaka wtedy) :)
kurcze nie bardzo mam czas ale mam taką koncepcje a może ktoś podłapie i wykona :) chodzi o pixelowe logo świąteczne, takie jak to w starych grach było, w którymś speedzie ktoś użył takie motywu.
kurcze, byłem zajęty, nie patrzyłem na speeda bo pomyslałem, że już dawno się skończył :) no nic, a co do 21 klatki to faktycznie ja też tak pomyślałem bo było tą samą czcionką ale spoko, wyszło jak wyszło, mi tam jak narazie metafora z wózkiem się najbardziej podoba :) jest mocna, konkretna i do mnie trafia.
no naprawdę, roboty a roboty, podziwiam choć zgodzę się, że i jakoś tak samemu chce się usiąść do takiego czegoś. Zgodzę się bardzo przyjemne w obiorze, chillout-owe, muzyczka taka przyjemna.
Witam, Trochę kichowate ale co tam mój pierwszy speed, od czegoś trzeba zacząć, czas 30 min bo z oświetleniem się coś bawiłem. w ogóle to najpierw myślałem, że temat to...
...21 Klatka... więc tak zostało :) :)
Mam nadzieję, że teraz się wyświetla.
to pozmieniam tylko jak znajde chwilkę czasu a może jeszcze coś dorobię.
Miałem identyczny problem i męczyłem się z tydz. czasu żebym mógł spokojnie renderować bez zamartwiania się czy wywali czy nie. W Viscie pomogło tylko 3gb switch, a w XP Prof. miałem dziwny problem, bo jak wpisałem /3GB to i tak mi wywalało 3ds maxa ale zainstalowałem "memturbo", dopisałem nową całą linijkę "switch 3GB"(co wszyscy podają) i za tylko pierwszym razem musiał czyścić ramy podczas renderingu ale każdy następny raz to już było dobrze. Więc dziwne to trochę dla mnie ale teraz działa. Dodam jeszcze tylko, że robiłem kilka prób z geometry dynamic/static, max tree depth, dynamic memory limit ale to nic w moim przypadku nie zmieniało a korzystam z v-ray SP2 i Max 2009 sp1.