Skocz do zawartości

teges

Members
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

teges's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. teges

    Wiz salonu

    dywan napewno nie ten no i textura na wypoczynkach troche sie posypała.
  2. teges

    Architektura: Plomba

    powiedz w jaki sposob ustawiasz kamere by dopasować projektowany budynek do istniejących na zdjęciu? :p
  3. super kolorki, podoba mi sie bardzo. jest gdzieś tutek co do zasłon i przenikania światła przez nie? nigdy nie udaje mi sie osiagnac wlasciwego efektu przejscia światła. jakies rady?
  4. teges

    Interior: Garderoba

    ciuszki po lewej lewituja !
  5. teges

    renderowanie siatki modeli

    a jesli chodzi o vray toon? macie jakies rady w jaki sposob mozna wyrenderowac jakies wnetrze uzywajac tego efektu? czy trzeba nakladac jakis konkretny material? czy przy dosc rozbudowanej scenie istnieje mozliwosc, ze nie pokaze outlines? nie wiem dlaczego, ale wlaczam vraytoon i nic sie niedzieje na moich wizkach.. czy ktos mial juz podobny problem?
  6. teges

    renderowanie siatki modeli

    o swietnie, thx.
  7. witam. mam pytanie, potrzebuje wyrenderowac w miare dobrej rozdzielczosci siatke pewnego modelu, nie wiem dlaczego, ale na defaultowych ustawieniach vraytoon nie chce renderowac mi outlinow, a i to juz byloby zbawienne. czy sa moze jakies pluginy do renderowania takiej siatki? albo moze ktos wie jak uruchomic vraytoon na vray sp2 demo? czy zbyt rozbudowana scena moze byc przyczyna nie renderowania krawedzi?
  8. teges

    render elewacji

    renderuj w poszczegolnych viewportach, bez zadnej kamery np. rzut poziomy z Top czy elewacje z Front etc. dodatkowo mozesz uzyc opcji vraytoon co nada Twoim obiektom obrys linearny. jedyny problem to skala. tu trzeba sie troche pobawic.
  9. przeciez to jest zwykły cylinder na ktory nalozyl vraylight, w color masz gradient 3-kolorowy
  10. mam problem z oświetleniem sceny w której mam wiele elementów szklanych, wychodza hamskie odbicia i nie wyglada to dobrze, chodzi mi o pokazanie pewnych refleksów na szkle, zeby bylo widac ze jest to materiał szkła, ale zeby jednoczesnie byl na tyle przezroczysty by bylo widac co jest za tym szklem. czy ktos jest w stanie podpowiedziec mi jakiego oswietlenia uzyc zeby oswietlic taka scene? do tej pory probowałem z vraylights, dodalem tez vraysky do enviroment, zrobilem plane na zewnatrz na ktory nalozylem vraylight material, ale to wszystko powoduje straszne odbicia. nie wiem czy mam zly material szkla czy to kwestia oświetlenia sceny albo jedno i drugie, ale sadze, ze kazdy material szkla bedzie sie w ten sposob zachowywal, pozostaje pewnie dobrac odpowiednie oswietlenie i teraz pytanie jakie.. ?
  11. pewnie to nie jest odpowiedni dział na taki temat, ale walcze z tym już od dłuższej chwili i nie daje rady, przepraszam za tego offa. wywaliłem przez przypadek main toolbar w maxie i za nic w swiecie nie moge go przywrocic, niby po nacisnieciu prawym przyciskiem pokazuje mi, ze jest wlaczony tak jak command panel, ale ten drugi jest normalnie widoczny, zadokowany po prawej stronie, a main toolbar totalnie zniknal. probowalem nawet deinstalacji, ale w rejestrach i tak zostaje slad po ustawieniach, a nawet nie wiem jak to usunac z rejestrow. moze ktos wie jak mi pomoc, bo juz mial taki problem, bede bardzo wdzieczny za pomoc, bo musze dzisiaj jedna rzecz skonczyc, a bez tego ani rusz, bo nie znam skrotow klawiszowych :(
  12. teges

    vray fur problem

    ok juz znalazlem, teraz renderuje, z tym vray furem sie pochwalilem za wczesnie, na jakiejs prostej scenie bez problemu renderuje, ale jak juz wrzuce ten dywan w jakies bardziej skomplikowane wnetrze nie ma szans.. tzn ze mam za malo ramu y?
  13. teges

    vray fur problem

    ile powinno wynosic dynamic memory? mam ustawione na 400 MB edit: dzieki serdeczne kolego, zwiekszylem dynamic memory dwukrotnie i ustawilem na dynamic - dziala :) btw nie mam pojecia jak przekonwertowac fur na geometry, dzieki jeszcze raz, pozdrawiam.
  14. teges

    vray fur problem

    witam. probuje wykonac dywan za pomoca vray fur, wszystko jest super fajnie do czasu kiedy wlacze rendering, nalicza mi chory czas tworzenia light caches ok 500 h ;/ i nic sie nie dzieje, nie wazne jaka jest to scena, probowalem juz kilku rzeczy, tworzylem zwykly plane, nakladalem vray fur na niego i dalej to samo.. czy ktos mial wczesniej tego typu problem?
  15. a skad bierzecie textury płytek łazienkowych.. te na Twoim renderze sa identyczne jak na oryginalnej scenie? sa w necie jakies bazy textur plytek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności