Jump to content

SilentBob

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About SilentBob

  • Rank
    Member
  1. Sam sporo renderuje w cycles i wydaje mi sie (a researchowalem duzo), ze najbardziej oplacalna jest 780 Ti. Kluczowa jest ilosc rdzeni CUDA. We wszystkich testach wypada najszybciej. Mozna wyrwac na allegro za ok. 1000zl. Takze jesli cos w SLI to te 2 karty. Ale jesli cos sie pozmienialo to chetnie sie dowiem. Sam mam ten problem, ze oprocz renderowania gram i chetnie wymienilbym grafe na 1070gtx, ale ta ma 1/3 rdzeni CUDA mniej ;/.
  2. Nie wiedziec czemu raz to zaskoczylo i wyrenderowalem prawie 100 klatek, ale problem od razu wrocil. Moze nie do konca ujalem to co chcialem: po wyrenderowaniu pierwszej klatki, light cache (chyba) sie zatrzymuje przy samym starcie (4 kwadraciki) i jest czarno. Cos sie rusza dopiero po paru minutach, ale wyrenderowanie klatki trwa od kilkunastu minut do kilku godzin, gdy pierwsza klatka i kazda nastepna puszczona jako nowa idzie... w 3 minuty. Gdy chce zrestartowac i zaczac render od nastepnej klatki, musze zmienic preset na inny, przelaczyc na moj docelowy i renderowac jeszcze raz, tak jakby cos sie musialo zrestartowac, albo pamiec wyczyscic...
  3. witam, mam animacje, ok. 250 klatek, na scenie jest raptem kilka obiektow, za to calkiem sporo sie dzieje w materialach. Scena jest w 3ds max 2014, vray 3, a vraya parametryzuje sobie pluginem solidrocks, bo nie jestem ekspertem od tego silnika, ale potrzebuje cos w miare szybko wyrenderowac. Problem jest nastepujacy: zarowno z poziomu solidrocks, recznego ustawienia renderowania i batch renderingu, po wyrenderowaniu 1 klatki, przy rozpoczeciu nastepnej, renderowanie sie freezuje. Probowalem przeimportowac obiekty, odpalic scene w 3ds max 2013 i vray 2.4, dzieje sie dokladnie to samo... Prosze o jakies pomysly...
  4. witam, biore wlasnie udzial w projekcie, w ktorym animowany jest ratownik medyczny + poki co 2 pacjentow. Wszystkie postaci sa zeskinowane i animowane sa CATem. Siatki postaci sa dosc skomplikowane, bo zagladamy im na przyklad do gardla itp, wiec czesto sa na biezaco porawiane, do ich rigow sa dodawane rozne przedmioty, a sam ratownik ma kilkanascie narzedzi, w rozych wersjach, ktore tez sie lekko zmieniaja, a co jakis czas dokladane sa nowe. Moje pytanie brzmi, jak moge uproscic sobie sprawe? To znaczy, czy moge trzymac pliki z rigami postaci w osobnym pliku, animowac w osobnych, ale tak, zeby rig byl instancja, przy zmianie w 1 miejscu, zmienial sie w reszcie, albo nawet byl edytowalny tylko w pliku zrodlowym riga?
  5. mala poprawka do projektu nie do konca pamietam, wszystkie ustawienia, podam color mapping jak bede w domu, z tlem jeszcze bede kombinowal ;)
  6. zdesaturowac? stonowac troche zrodlo swiatla, a doswietlic czyms bardziej neutralnym? kinkiety sa mockupowo, bylo juz baaardzo pozno, a odbiorca chcial miec miec jakis poglad na scene ;) te zrodla swiatla, zgadzam sie, totalny bezsens. No i mam problem z vray sky, nie widac go przez material szyby, nie za bardzo wiem co z tym zrobic.
  7. witam, na max3d nie udzielalem sie nigdy, acz zagladam tu od dawna. Kiedys zajmowalem sie troche renderowaniem wizualizacji, z roznym efektem. Po paroletniej przerwie wracam i wrzucam moje wypociny, duzo rzeczy ma jeszcze zostac zmienionych, ale czekam na jakas konstruktywna krytyke, pozdrawiam ;) A no i soft - 3ds max, vray 2, scena oswietlona vray sun + doswietlenie vray light. [ATTACH=CONFIG]86289[/ATTACH]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy