Skocz do zawartości

marcin86s

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Koszalin

marcin86s's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Dobra niby zrobiłem te światło z tym że działa to tylko po strzale z drugiej funkcji link guna i wyrzutni rakiet! Co zrobić żeby działało z całym uzbrojeniem? Da radę jakoś to zastosować do paru świateł na raz, na mapie potrzebuje ich około 10-15, a takie ustawianie dla każdego w Kismet'cie jest dość niewygodne?
  2. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Nie najpiękniejsze te światła...
  3. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Ktoś może mi powiedzieć jak zrobić zniszczalne światło? Po strzale w nie będzie znikać źródło oświetlenia i zmieniać się tekstura modelu na taką z pobitym szkłem?
  4. http://www.naturalselection2.com/download Bawił ktoś się tym? ;>
  5. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    No właśnie w ME nie widzę edytora, a jak próbuje otworzyć pliki *.upk wyskakuje coś takiego:
  6. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Da radę jakoś otworzyć modele z Mirror's Edge w UDK?
  7. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Widziałem, mam zrobić model każdej zasranej szybki na mapie potem potraktować go Fracture Tool'em i wyjdzie coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=tvhw_v3q4L8
  8. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Powie mi ktoś jak wykonać szklaną szybę którą mogę zniszczyć?
  9. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Zapomniałem w 3Ds maxie ustawić materiału. :P
  10. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Kolejne pytanie: Stworzyłem własną tkaninę, nie mogę jednak nanieść na nią żadnego materiału, tkanina działa jak powinna ale pokazuje się standardowy materiał.
  11. marcin86s

    UDK/Unreal Engine 3

    Przy importowaniu modelu z 3ds Maxa (*.ase) pojawia mi się taki komunikat: O co chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności