Skocz do zawartości

WYROCZNIA

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

WYROCZNIA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. YYyyyyy? http://gry.onet.pl/demo-technologiczne-studia-silicon-pokazuje-moc-silnika-unreal-engine-4/gcb0r
  2. WYROCZNIA RADZI: Zamiast na kurs wyślijcie normalne zgłoszenie o pracę do firmy Platige Image. Pod koniec listopada i tak was wezmą i jeszcze zapłacą po ludzku za pracę. Jak w życiu, kto ma silniejsze nerwy i poczeka, lepiej na tym wyjdzie. Ps. Nic konkretnego nie wyjawiłem, PI nie szkodzę, to tylko rada dla napalonych od Wyroczni.
  3. Do MaRCuSZ: to wygląda jak budowanie epickiej opowieści ma czymś słabym, nie widziałem jeszcze studia, w którym nie ma nałożonego deadline'u, który nie pozwala na coś tam... czas to pierwsza wymówka ever, później się okazuje, że w tym samym czasie ktoś inny może... Wyprowadzając Cie z błędu, postprodukcja, compositing, a zwłaszcza compositing, jest bardzo słaby, wiele rzeczy mogliście załatwić porządną kolor korekcją, przy ustawieniu światła zabrakło wyczucia plastycznego, przy złożeniu całości zabrakło świadomości, itd. Na początku masz look stylizowany na mocno gierkowy, później słabe światło, oczy wystylizowane na dosadne CG, później spadający żywy Pan, karykaturalne ruchy postaci przy wyskoku i karykaturalna walka cieni, na koniec gierkowy look. Nazwałbym to "kolażem", jeśli się ze mną zgodzisz to wtedy możemy uznać, że kolaż wam się udał :) PS. Wiedzmin w 3D? Ta czarna sylwetka poświecona niebieskim z prawej strony? Słabe. Wyszło słabo, warto się zastanowić dlaczego, aby móc się "poprawić", "podszkolić", "podciągnąć" swój poziom na level wyżej i nie stać w miejscu z niskim skill'em.
  4. Moje odczucia są takie, jak na taką ekipe, na takie studio to straszna słabizna, z czym do ludzi? Efekt końcowy? Amatorka pełna, płakać się chce. Jeśli byłaby to praca wykonana przez dwóch studentów to byłoby dobrze, ale wtedy i tak byłby pojazd po tym. Jakiś klimat jest... zepsuty przez to sztuczne oświetlenie... nie wiem czy kluczem do "suckesu" jest "przyniebieszczenie" na chama i "włożenie" sztucznych mgiełek na siłe... hello, ale gratulacje za poczucie "zero żenady i do przodu"
  5. Wyglada lepiej niz poprzednia produkcja :) Na duzy minus "straszace" twarze dzieci, chyba powinny byc mile dla oka, slodkie i niewinne, bardziej "appealing". Teraz ich twarze przerazaja bardziej niz sam bazyliszek na koncu:) Slaba rezyserka, calosc przekazu to jakis taki "flak", zero napiecia. Mimika twarzy poprawiona, zwlaszcza usta, to jest na ogromny plus, troszke mozna popracowac nad oczami, oczy to nie bezwladne kulki, przypadkowo zaslaniane powiekami;) Podobnie z lipsynciem, shape'ami trafia sie w sylaby, a nie pojedyncze litery, unikniecie efektu szczekania... Render jak z doom'a 3, jak to lubi. Ogolnie duzo lepiej niz poprzednio, malych braczkow i tak wiekszosc ludzi nie zauwazy. Jest dobrze.
  6. Brawo za idee i wlozona prace, osobiscie podobaja mi sie nasycone kolory i ich polaczenia, przyjemne dla oka. Slabiutke modele, szczegolnie twarzy, tragiczne bledy najbardziej wychodza podczas mimiki. Animacja slabych lotow, ruchy karykaturalne, po chwili draznia, glowy chodza jak balony na sznurku. Przerysowany overlap na tluszczyku czesto stosowany przez poczatkujace osoby do nadrabiania niedoskonalosci, wyzbyc sie tego nawyku. Drzewa i teren wydaja sie byc bardzo przypadkowe, ale to juz jak kto woli. Duzo malych bledow technicznych wynikajacych z animacji i renderingu, ktore sa wyrazne bez dyskusji. 00:58 jakis straszny przeskok glowy glownego diabla 2:16 telefon antenka przenika sie przez wlosy 2:48 bledy na oku malego diabelka' itd. Fajny poczatek z owieczka, fajny dodatek z drzewem na glowie olbrzyma, bardzo ladnie pokazane przejscie do piekla, ten kontrast miedzy gora, a dolem jest naprawde plastyczny, ogolne wrazenie nadrabia za niedostatki. Design glownego diabla daje rade, tak jak i model maszyny do podsluchiwania:D Moment pompowania malego diabla najfajniejszy i animacja jak najbardziej spoko. Story brak, usmiechu na twarzy tez, brakuje przemyslanego skeczu. Krytyke brac na klate i pracowac nad tym co jest slabsze w przyszlosci.
  7. Pozytywny news, swietnie!:) Ruch jak ruch, niedorobki sa, ale do gierek wystarczy, bez przesady... Poza tematem Pan w kitce fizycznie daje rade - szacun! Pan bez kitki pokazuje, ze i koslawy, znaczy kazdy moze i o to w tym chodzi:)
  8. Odniose sie tylko do ostatniego akapitu, zycze Ci jak najlepiej i powodzenia:)
  9. Baggins napisal:" " Chlopie od tego sa animatorzy i ich umiejetnosci... jesli takowych brak to i efektu brak. Produkcje PI ogolnie sa bardzo ok, ale czy to oznacza, ze nalezy stac w miejscu mowiac "jestesmy najlepsi w Polsce"?, moze trzeba cos odswierzyc, kogos zatrudnic, kogos zwolnic. Caly czas wracasz do kasy, gdybys mial pieniadze, na co bys je wydal, aby jakosc poszla do gory? Kazdy biznes musi sie zwrocic, watpie, aby jakikolwiek facet w garniturku tworzyl cos bo ma byc fajniutkie i nie przynosic dochodu, zwlaszcza w polaczeniu z duzym studiem z USA, to ma sie zwracac i to szybko.
  10. Ci spod Torunia pewnie nie sa tak kosztowni, wiec brac ich! hehe dobra luzzzz, poprostu nie dorabiajcie filozofii tam gdzie jej nie ma, jo:)
  11. No tak i dalej wszystko sprowadzone do pieniedzy, lepszych myszek, wiekszych renderfarm? Glowa boli... najpiekniejsze jest to, ze dobry shot 3d do filmu ma renderowac sie w kilka sekund (nie na mega sprzecie) i swietnie wygladac. Zamiast rozkminiac ile tam jest kasy, poszuklabym info o worklfow z ilm hehe
  12. Masz absolutna racje Reanimator. Nie przywiazywalbym jednak zbyt wielkiej wagi do tego, ze w hollywood mamy samych super wymiataczy, bo tak nie jest. Tylko w tej chwili nie musisz nawet konczyc super szkol za granica, aby wszystko znalezc w internecie, brak tajemnic. Inna sprawa, ze latwiej jest gdy ktos pokazuje paluszkiem 8) Swoja droga jakosc platigow jest na bardzo dobrym poziomie, moze poza... bez znaczenia, jest dobrze:)
  13. Zaplecze najlepszych specow? Pewnie i ma.... W hollywood i w polsce myszki sa takie same, a gdyby poszukac glebiej to i zasob ludzki podobny, idac jeszcze glebiej dojdzie sie do tego, ze czas produkcji tez niedlugi ;) Wiec masz racje, ma najlepszych specow.
  14. Jaki PhysX? Jaki support forcow w maxie??? Tniesz RayFirem, a dalej z geometria robisz co chcesz, kiedy chcesz, w czym chcesz i gdy w ogole chcesz.
  15. Lol, graficznie super, ale nadal nie moge sie pozbyc guli w szyji po jakiejs lesnej nimfetce z pokazem ala Dragon Ball, czy z katem wygladajacym jak Sauron? Inspiracja goni inspiracje, ale zeby tak bezposrednio.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności