Jump to content

Ayzen

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Augustów/Kraków

Ayzen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Luzik, to wstępny modeling, owiewka jest zrobiona na pałę na razie, nie dawałem detali, masz rację z kierownicą, nie planowałem mechaniki skrętu do puki nie zaczne robić zwrotnicy przedniego koła. Pozdro
  2. Dokładnie. ...tak samo jak Veyron, Zonda, Reventon czy tam inny Enzo :) róznica polega na tym że ultra bogaty biznesmen nie będzie sobie niszczył fryzury kaskiem :) Ale z drugiej strony są geniusze zapalence jak np. John Britten, który sobie zrobił bijący-na-głowe-wszysto motocykl własnego pomysłu, od deski do deski [śrubki do śrubki?] sam w swoim garażu, odlewajac blok silnika własnego pomysłu w ..piecu garncarskim żony [jak mnie pamięć nie myli], po czym skopał tyłki wielkim firmą na torze. Cytując Rafikiego z króla lwa [:)] "Patrz po za to co widać" ...w łikend trochę posiedzę nad Enigmą
  3. Zawieszenie jest na łożyskach i zębatkach napędowych, łożyska są niejako w feldze z obu stron, rozmieszczone tak że utzymują wysoką sztywność. Sprawność takiego rozwiązania jest wysoka, ktoś to wymyślił pod koniec lat '70 jak się nie mylę. Opcja z felgą - łożyskiem to imho porażka, minimalnie mniejsze skomplikowanie konstrukcji niż rozwiązanie którego użyłem ale tak jak napisałeś sprawność tego średnia z tego co wiem. PS generalnie najciekawsze pomysły mieli ludzie w latach '70 - '80, jak ktoś miał pomysł to go wcielał w życie, nieważne jak bardzo szalony, to że nie szło to dalej do produkcji masowej to inna bajka, ale koncepcje były geniealne, patrz Suzuki Nuda Zwrotnica z przodu, napęd na oba koła, ....1987
  4. mam nadzieję że Enigma wyjdzie mi dużo lepiej, Mako ma masę niedociągnieć, zwłaszcza od strony technicznej samego modelu , Enigme rozrysowywuję tak żeby był technicznie "poprawna" [nie licząc samego silnika, na tym się nie znam za dobrze]. Enigma będzie w renderach realistyczna, bez toonów i innych cudów. Ale co wyjdzie to się zobaczy.
  5. Trochę podobne, owszem, mam zboczenie na punkcie nieszablonowych rozwiązań tego typu. Zawieszenie zwrotnicowe z przodu, nie ma nic wspólnego z teleleverem, zwrotnica jak w center-hubach od vyrusa/bimoty ale bez "srodka na osmosach z kardanem, taka hybryda, eliminuje efekt nurkowania przy hamowaniu, generalnie jeżdżą już motocykle z każdym użytym przeze mnie rozwiązaniem technicznym, ...ale nie ze wszystkimi na raz w jednej maszynie.
  6. Bry, dziękuje za opinię! Generalnie miało wyglądać nie-realistycznie, stąd hdr+toon, szczegóły widać z renderu 3x2k [jak by ktoś chciał zobaczyć mogę dodać] siatka: ps. nowy concept bike "Enigma"
  7. Witam, przebłysk w nocy, kartka i mazaki w rękę... kolejny concept bike, zwrotnicowe zawieszenie przodu, hubless/osmos tył, "podwójny" boxer i napęd na oba koła kardanem, miał być V4 ale robię też cafe racera z V4 więc tu niech będzie boxer, a co mi tam :) ...cdn
  8. "Mako Shark" 3d max / vray [toon] / photoshop kliknij -> 1900x1200
  9. Prawie że finalnie, szybki render, blacha na blendzie, 4 warstwy.
  10. Mapy testowe, obranduje go po ludzku, z nazwą mako Shark, nie mam pomysłu jak zrobic realistycznie materiał karoserii [motoserii? :)] z rysami, brudem, naklejkami, i wszystko z innych materiałów, blend? composite [vray]? zamotałem się z tym trochę, za dużo ustawień :P zaraz podeślę mapkę z tym co chcę zrobić, moze ktoś mi pomoże
  11. tak, nie chciało mi się tego modelować [czytaj: nie wiedziałem jak się za to zabrać] a teraz nie chcę mi się już nic w nim zmieniać, model leżał na dysku kawał czasu nieruszany, pobawię się tylko z materiałami i zmontuje scenę.
  12. pytanie o nurbsy zadałem rok temu, już nie aktualne ;), nie załadowało mi pikczersa do postu powyżej, właśnie edytowałem z nowym linkiem
  13. obrandowany testowo na Evga, scena w budowie
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy